Lue keskustelun säännöt.
Japanilaiset fanit korjaa itse roskansa stadionilta
Kommentit (12)
Monosugoi! Mecha kakkoii! Erai na!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Ei ole mikään ihme, että maailman vaikutusvalta siirtyy Aasiaan, kun siellä on vielä sivistystä jäljellä.
Vierailija kirjoitti:
Kurinalainen sivistyskansa.
Yleistäminen on aina huono homma.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kuuluu kansanluonteeseen. Hieno piirre muiden ohella.
Meidän pitäisi ottaa oppia japanilaisilta eikä roskata kuin mitkäkin kirkuvat apinat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Japani on harvoja maita, joissa edelleen saa pyytää valaita.
Aivan turhaa, älytöntä ja pitäisi kieltää. Siellä on kyllä siistijät tuota varten.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Aivan turhaa, älytöntä ja pitäisi kieltää. Siellä on kyllä siistijät tuota varten.
Täh? :D
Niin korjaa Englannin fanitkin että se siitä
Brittiläiset jalkapallo fanit aiheuttaa väkivaltaa ja mellakan.