Lue keskustelun säännöt.
Haluatko syntyä miehenä vai naisena seuraavassa elämässä?
Kommentit (62)
Monet miehet täällä vastaavat, että naisena. Mistä heille on tullut käsitys, että naiset automaattisesti saavat/haluavat seksiä? Muistakaa miehet, että kun synnytte naisiksi, teille ei enää kelpaa kuka tahansa krvän heiluttaja vaan teillä on myös naisen luonne ja arvot! Toisin kuin teitä, naista EI pllu vie!
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
En ehkä haluaisi syntyä uudestaan.
Sukupuolella ei ole niin väliä paitsi että sen pitäisi olla selkeä niin että olisi mies tai nainen. Niin voisi keskittyä kaikkeen muuhun eikä ihmetellä ja ahdistaa siitä että mikäs minä oikein olenkaan.