Iran: Hormuzinsalmi suljetaan
Komentajan mukaan sulku on vain ensimmäinen askel, mikäli sotatoimet alueella jatkuvat. Iran syyttää Israelia Libanonissa toimivan äärijärjestö Hizbollahin kanssa solmitun tulitauon rikkomisesta.
Kommentit (73)
Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan.
Hyvin meni pojat. Patterin komentajille ylennykset tarkasta tulesta. Ns. Suuri Saatana sai potkun kalleuksilleen. Ei tunge enää yhtä hanakasti kimppuun.
Vierailija kirjoitti:
Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan.
Niin, Neta lähtee seuraavissa vaaleissa ulos ja ehkä jopa jonkinlaiselle tuomiokeikallekin. Demokratiassa on nääs se hyvä puoli että perseilijöistä päästään eroon verettömästi, jos on tarvis.
Saiko Vance tänään salmea auki? Häh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Netanyahua kannattaa enää 30% kanslaisusta ja suurin osa uskoo että Iran voitti tämän sodan.
Niin, Neta lähtee seuraavissa vaaleissa ulos ja ehkä jopa jonkinlaiselle tuomiokeikallekin. Demokratiassa on nääs se hyvä puoli että perseilijöistä päästään eroon verettömästi, jos on tarvis.
Toivomme tätä.
hinnannousut ja tavara puutteet jatkuu varmaan.
Hizbollah kun painuu Iraniin takaisin, niin tilanne rauhoittuu. Tämä olisi rauhan tae.
Vierailija kirjoitti:
Juutalaiset ovat vesikauhuisia sekopäitä, jotka eivät koskaan osaa lopettaa muiden tap pamista ja näiden maiden varastamista.
Sumud.
pitäisikö iranilaisten laittaa suomeen tuotava öljy boikottiin ennekuin persloiset saadaan hallituksesta pois, me tarvitaan tänne 3 euron bensa
Vierailija kirjoitti:
pitäisikö iranilaisten laittaa suomeen tuotava öljy boikottiin ennekuin persloiset saadaan hallituksesta pois, me tarvitaan tänne 3 euron bensa
Länsimaiden tulisi boikotoida Iranilaista öljyä.
Vierailija kirjoitti:
Trumpin diilit 😂😂
Iranhan tuon diilin petti. Ei edes Israelia voida syyttää, eihän jenkit niiden päätöksille mitään mahda. Jenkit siis takaisin pommittamaan Irania.
Mullahit pettävät aina tekemänsä diilit.
Lopettakaa se idi oottimainen teroilu ja ju tkuv iha niin kenenkään ei tarvi nöyryyttää ketään. Pitäskö Trumpin nuolla kengänpohjat, tyydyttäiskö se id iotismianne?