Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisten kuvat Tinderissä - JOKA kerta on nainen ollut ihan erinäköinen luonnossa, mutta joskus myös ollut kauniimpi

Vierailija
14.02.2018 |

Olen tavannut 23 - 35-v ikäisiä naisia varmaan parikymmentä vuoden aikana. Sama juttu aina: kuvassa oleva nainen on aivan eri kuin luonnossa.

Jos ei ole vartalokuvaa on vartalossa useimmiten jotain vikaa. Jos on vain kuvia kaukaa eikä näe kasvoja on nenä iso tai jotain muuta peiteltävää kasvoissa jne.

En sano että aina olisi rumempi tai kauniimpi mutta AINA ihan erinäköinen kuin kuvissa. Useimmiten kuvat on edustavampia mutta ollut myös tilanteita muutama kerta että nainen on luonnossa paljon kauniimpi.

Kommentit (59)

Vierailija
41/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmiset näyttävät usein hyvinkin erilaisilta eri vaatteissa, ilmeillä ja tilanteissa. Seuraan somessa muutamaa julkkista (miehiä), joista on aika paljon kuvia ja videoita eri yhteyksissä ja olen nähnyt myös livenä useamman kerran. Ovat hyvin eri näköisiä eri kuvissa ja myös livenä olemus vaihtelee paljon. 

Jos vastaava tapahtuisi Tinderissä, varmaan toinen toteaisi, että ei pitänyt kuva paikkaansa, vaikka oikeasti kyse on vain siitä, että sama ihminen voi näyttää hyvin erilaiselta eri hetkinä ja silti olla oma itsensä. Minusta tuntuu, että tämä vaikutelma on vahvin ns. tavallisen näköisillä, joilla ei ole jotain erityistä voimakasta piirrettä, johon huomio keskittyy. Neutraalin näköisellä ihmisellä eri piirre tai osa kasvoista voi korostua eri tilanteissa ja ilmeillä, jolloin katsojan huomio kohdistuu eri asiaan, joten tuntuu siltä kuin koko ihminen olisi eri näköinen.

Yhdellä näistä julkkiksista on esimerkiksi hänelle tyypillinen jopa silmiinpistävä perusilme, jollaisena hänet näkee usein julkisuudessa. Jos ilme onkin eri, hän vaikutta täysin eri näköiseltä.

Vierailija
42/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etenkin miehissä miehekkyys on sellaista joka vääristyy kuvissa, sanon tämän miehenä. Kun näen tutun kaverin kuvassa, jossa näyttää hyvin vahvalta ja dominoivalta onkin livenä syrjään vetäytyvä nörtti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää oli hauska. Vähän sama kuin firman henkilöhakemiston kuvissa naisilla. Monta kollegaa tullut vastaan, joita en olisi tunnistanut kasvokkain valokuvan perusteella. :D

 

On mitä ihmeellisempiä kuvakulmia ja kunnon pakkelit naamassa.

Vierailija
44/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 44v nainen ja ihan tarkoituksella pyrin valitsemaan kuvia jossa en ainakaan näytä yhtään nuoremmalta tai paremmalta kuin luonnossa. Yritän karsia ulkonäöstä liikaa kiinnostuneet pintaliitäjät ja nuorekkuudesta saan liikaa kommenttia muutenkin. Etsin pitkää parisuhdetta, aikuista ihmistä rinnalle ja usein n 50v miehiä joilla elämä kunnossa ja ei enää pieniä lapsia.

Olen hoikka ja treenattu mutta en ole tajunnut laittaa kokovartalokuvia, siis missä näkyisi vyötäröstä alaspäin. Ihmettelen voiko hoikkuutta tosiaan feikata, olisi vaikea kuvitella että vaikkapa minun kasvoihin tai yläkroppaan voisi yhdistää lihavaa alavartaloa.

Yleensä siis miehet sanovat miltei samantien treffeillä että olen tosi nuoren ja kauniimman näköinen kuin kuvissa. Kai parempi näin päin. Iltaelämässä mua lähestyy vain omaan silmään hyvin nuoret 20-35 miehet. Omanikäiset eivät koskaan.

Vierailija
45/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalihko kuva ilman filttereitä kiitos. Joo kamerat vääristää, hieman, mutta ei siihen tarvitse itse lisätä. 

Vierailija
46/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Vartalossa on jotain vikaa".Jos ei ole kokovartalokuvia, mielestäsi siis? Kenen mielestä ja millä mittapuulla? Kuka sen arvioi? Ja mitä tarkoitat vialla?

Sitä, ettei näytä mieheltä. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
47/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puhelimen kamera vääristää sen verran että oma naama näyttää selfieissä ihan vieraalta.

Oletan että muilla sama.

Mä en ymmärrä miten niin monet naiset osaa sen selfie kikkailun että naama ei näytä kamalalta. Itse en osaa, en edes selfie-tikun kanssa. Ja sitten kumminkin monet miehet kattoo ihastuneesti ja mulle sanottu muutenkin että hyvät kasvonpiirteet, kauniit silmät jne. Peilissä näytän hyvältä. Mutta kuvissa ihan kamalan näköinen. Ja ei, ei johdu siitä että on tottunut peilikuvaan, koska kuvien peilaaminen ei tee niistä yhtään sen parempia.

Luin jonkun ammattikuvaajan sanoneen että jos on pehmeät piirteet niin pitää nähdä enemmän vaivaa että saa hyvän kuvan (syynä joku miten valo kamerassa poukkoilee eri muodoissa tai jotain). Selittäisi kyllä... Jonkinlainen naama dysforia on kun toisaalta muut antaa ymmärtää että en ole ruma mutta kun yritän ottaa itsestäni kuvaa niin ei saatana.

Vierailija
48/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikea laittaa kunnon kuvia

Ai niinkuin miehet, jotka laittaa 20vuotta vanhan kuvan?

 

Tai toinen vaihtoehto on se wc- peili- nenäsierainselfie?

 

Kolmas: kuvat raatojen kanssa

 

Neljäs: auton, moottoripyörän, supergrillin tms kanssa

 

Hääkuva exän kanssa, josta exä " leikattu" pois, mutta kuitenkin niin, että käsi olkapäällä tms näkyy

 

Tai kuvat omien lasten kanssa?

 

Tai pahin: taustalla näkyy: hääkuva nyxästä,  psyykenlääkepurkkeja ja vahvoja kipulääkkeitä ja kaljaa, pokekamaa tms

 

Kuva jostain kaljoittelureissusta, missä toisessa kädessä kalja ja toisessa rööki, yläruumis paljasna, ja naama on palanut ja silmät punoittaa.

 

Kyllä teillä miehillä on vielä paljon kirittävää edes noihin naisten kuviin👍

No nämä on ainakin rehellisiä.

Vs. muokattu missikuva ja deiteille saapuu tuon kuvauksen naisversio ("Ritu").

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
49/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi olla alaston 3d skannattu malli, mitä voi pyöritellä kaikkineen. 

"The Real Deal". Sertifioituna tarkoitukseen tarkoitetussa paikassa otettuna. Siinäpä liikeideaa...

Vierailija
50/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikea laittaa kunnon kuvia

Koska ei ole kunnon kuvia? Minä näytän kuvissa siltä, että olen kännissä. Hymy on ihmeellinen irvistys ja silmät harittaa. 

Itsellä ainakin tullut vastaan monesti naisia joilla se ihon silotus filtteri. Sitten kun tapaa kasvokkain niin onkin paljon ryppyisemmät kasvot. Siis eihän rypyissä itsessään mitään vikaa ole mutta onhan tuo aika kusettamista. Sama kuin menisi auton ostoon ja kuvassa olisi virheetön auto mutta paikan päällä odottaisi sitten lommoinen ja naarmuinen auto. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
51/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän joka kuvassa vähän eriltä, joten sekin voi olla ongelma. Olis muuten mielenkiintoista saada jonkun miespuolisen näkemys omista kuvista, että vastaakohan  todellisuus yhtään niitä kuvia.. kun eihän sitä itse näe.

Koska se kuva minkä näet peilissä ei ole se kuva minkä muut näkevät ja olet tottunut siihen.

Vierailija
52/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?

No äläpä! Minä sain viimeksi jonkun alkoholistirouvan passin. Mustat silmänaluset, hiukset sekaisin ja vihainen ilme. 

Kyllä se menee niin että juuri passikuva on se totuus, eikä ne ai-filtteri selfiekuvat mitä lataat instaasi ja faceen.

Kaverini näki veljensä passikuvan ja sanoi mulle että ei kyllä olisi tunnistanut veljeään ellei olisi tiennyt että on hänen passi. :D "Naama oli jotenkin ihmeellisen leveä ja silmät oudot".

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
53/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja sehän vasta hauskaa on, kun käyt passikuvassa ja saat passin😀. Kenen kuva siihen on laitettu?

No äläpä! Minä sain viimeksi jonkun alkoholistirouvan passin. Mustat silmänaluset, hiukset sekaisin ja vihainen ilme. 

Itsellä oli kiire joten kävelin passikuvaus paikalle nopeasti hengästyneenä. Olen kalju lihaksikas mies ja kuvassa otsa oli hiessä ja myrtsi ilme huonon nukutun yön jäljiltä, joten näytin kuin olisin karannut vankilasta ja olin poliiseja paossa. Ei puuttunut kuin mustavalkoinen raitapaita päältä. Meinasin revetä nauramaan kun kuvaaja näytti passikuvan koneelta.

Vierailija
54/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olen tinderissä törmännyt siihen, että miesten paidattomista kuvista tulee hyvin helposti varoitus, mutta samaan aikaan joka toisella naisella näkyy tissit ja perse niin, ettei mitään jää arvailujen varaan. 

 

Toki näin miehenä tuollainen ei haittaa, ihmetyttää vaan kaksoisstandardit tässäkin. :D

Mikä varoitus? Olen miettinyt Tinderin lataamista, joten vinkki auki, kiitos!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
55/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 44v nainen ja ihan tarkoituksella pyrin valitsemaan kuvia jossa en ainakaan näytä yhtään nuoremmalta tai paremmalta kuin luonnossa. Yritän karsia ulkonäöstä liikaa kiinnostuneet pintaliitäjät ja nuorekkuudesta saan liikaa kommenttia muutenkin. Etsin pitkää parisuhdetta, aikuista ihmistä rinnalle ja usein n 50v miehiä joilla elämä kunnossa ja ei enää pieniä lapsia.

Olen hoikka ja treenattu mutta en ole tajunnut laittaa kokovartalokuvia, siis missä näkyisi vyötäröstä alaspäin. Ihmettelen voiko hoikkuutta tosiaan feikata, olisi vaikea kuvitella että vaikkapa minun kasvoihin tai yläkroppaan voisi yhdistää lihavaa alavartaloa.

Yleensä siis miehet sanovat miltei samantien treffeillä että olen tosi nuoren ja kauniimman näköinen kuin kuvissa. Kai parempi näin päin. Iltaelämässä mua lähestyy vain omaan silmään hyvin nuoret 20-35 miehet. Omanikäiset eivät koskaan.

Etkö tosissaan vieläkään ole oppinut? Miehet sanovat että näytät nuorelta siitä syystä kun haluavat pöksyihisi. Voihan se ollakin että olet nuorekkaan näköinen mutta voisin vaikka vannoa että suurempi syy on tuo edellä mainittu. Olen itse mies ja tämä on ikivanha "kikka"

Vierailija
56/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helpompaa vain jättää koko deittailu väliin. Siinä tulee aina pettymään jompi kumpi tai molemmat. Helpommalla pääsee ja mukavampaa elämää elää, kun ei tuhlaa aikaansa ja aiheuta pettymyksiä itselleen ja muille.

Vierailija
57/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä näytän joka kuvassa vähän eriltä, joten sekin voi olla ongelma. Olis muuten mielenkiintoista saada jonkun miespuolisen näkemys omista kuvista, että vastaakohan  todellisuus yhtään niitä kuvia.. kun eihän sitä itse näe.

Koska se kuva minkä näet peilissä ei ole se kuva minkä muut näkevät ja olet tottunut siihen.

Ei ihan noinkaan. Minullakin on itsestäni ihan erinäköisiä kuvia keskenään, vaikka ihan sama ihminen olen. Olen huomannut, että videoimalla saan paljon oikeamman näköisen itseni ja video onkin realistinen kuva, koska sillä tavalla ihmiset luonnossakin näkevät, eivätkä mitään pysäytyskuvaa.

Vierailija
58/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esimerkkinä. Pelimies oli joskus "komeampi" luonnossa nuorena, kun taas jossakin kuvissa tavallinen outo ja nykerönenä. Mutta täydellinen kukaan ei ole. Pelimiehen todelliset sisäiset kasvot olivat pahat, pahuuden tähden.

Vierailija
59/59 |
21.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten voi olla niin vaikea laittaa kunnon kuvia

Koska ei ole kunnon kuvia? Minä näytän kuvissa siltä, että olen kännissä. Hymy on ihmeellinen irvistys ja silmät harittaa. 

Itsellä ainakin tullut vastaan monesti naisia joilla se ihon silotus filtteri. Sitten kun tapaa kasvokkain niin onkin paljon ryppyisemmät kasvot. Siis eihän rypyissä itsessään mitään vikaa ole mutta onhan tuo aika kusettamista. Sama kuin menisi auton ostoon ja kuvassa olisi virheetön auto mutta paikan päällä odottaisi sitten lommoinen ja naarmuinen auto. 

Sotamaalauksen kanssa sama juttu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kahdeksan