Lue keskustelun säännöt.
Miksi sinä juokset bussiin kotiin lähtiessä.
Kommentit (22)
Se varmasti haluaa vain aiheuttaa ihmetystä muissa ihmisissä ja juoksee sen takia.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.
Kirjaudu sisäänSe varmasti haluaa vain aiheuttaa ihmetystä muissa ihmisissä ja juoksee sen takia.
Oon miettinyt juuri tätä. Mitä jos muuttaa pikkukaupunkiin ja isosta kaupungista on lähtenyt viimeinen bussi. Vaikka kulkisi ajoissa, mitä jos tulee vaikka joku poikkeustilanne (tapaturma vaikka ja oltu ensiavussa), että huomaakin olevansa illalla siellä asemalla yksin. Mihin ihmiset menevät yöksi ilman rahaa? Onko bussiasema auki tai huoltis, onko niitä nykyään.