Taas tämä on tätä
Keitä kahvit, laita ruuat, passaa miestä vaikka mä olen kipeä. No toivottavasti en kauaa enää elä.
Kommentit (13)
Vierailija kirjoitti:
Hyvää Juhannusta valis! :)
Hyvä sillä tavalla että sattui koko yön sydämeen. Ehkä pääsen viimeinkin pois.
No miksi ihmeessä suostut? Ja sitten valitat asiasta täysin tuntemattomille. Jos kerran haluat olla itsenäinen, opettele sanomaan ei! Ja keskustelemaan sen miehen kanssa. Et toki ole ainoa parisuhteessa oleva, joka inisee ja kitisee suhteestaan täällä, sen sijaan että puhuisi sen kumppaninsa kanssa. Jestas, miten osaamattomia ja kyvyttömiä "aikuiset" ihmiset voivat ollakaan! Puhukaa ja huomioikaa toisenne, ei tuollainen ole yhtään mikään "suhde", jossa ei huomioida alkuunkaan toista. Hyi, hävetkää!!!!
Miksi ihmeessä passaat? Mitä tapahtuu jos huolehdit vaan omista tarpeistasi?
Vierailija kirjoitti:
No miksi ihmeessä suostut? Ja sitten valitat asiasta täysin tuntemattomille. Jos kerran haluat olla itsenäinen, opettele sanomaan ei! Ja keskustelemaan sen miehen kanssa. Et toki ole ainoa parisuhteessa oleva, joka inisee ja kitisee suhteestaan täällä, sen sijaan että puhuisi sen kumppaninsa kanssa. Jestas, miten osaamattomia ja kyvyttömiä "aikuiset" ihmiset voivat ollakaan! Puhukaa ja huomioikaa toisenne, ei tuollainen ole yhtään mikään "suhde", jossa ei huomioida alkuunkaan toista. Hyi, hävetkää!!!!
Uhriutuva valittaja ei halua ratkaisua ongelmaansa vaan uhriutua ja valittaa.
Jätä tekemättä niin ehkä se mies viimeinkin laittaa eron vireille. Valiksesta itsestään kun ei ole sitä tekemään.
Viinit on loppu ja Valiksen päätä kolottaa.
Ainahan sä olet enemmän tai vähemmän kipeä. Sellaista se fibromyalgia on.
Mitä sä sitten luulit? Että yhtäkkiä ruokaa ei enää tarvitsisi tehdä?
Ruokaan meni yli 200€ ja silti piti jo to ostaa lisää. Taas on ruuat loppu, kun MIES syö niin paljon. Ja jääkaappi on pieni. Ja pakko passata, vaikka ukko kyllä oppii kokkaamaan. Sitten, kun on pakko. Ennen ei, ei missään tapauksessa.
Hyvää Juhannusta valis! :)