Lue keskustelun säännöt.
Te, keillä on puutarha. Mikä on teidän suosikki?
03.06.2025 |
Jos pitäisi siis yksi valita.
Minulla se taitaa olla vaatimaton pieni särkynyt sydän; se on perennapenkin ihan varjoisassa osassa, missä monikaan kukka ei pärjää.
Tämä kuitenkin voi hyvin ja ilahduttaa kukkimalla toukokuun puolestavälistä aina elokuun loppuun
Entäs teillä?
Kommentit (61)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vanha ketju löytyi kun googlasin kukkaideoita. Lähtisiköhän uudelleen lentoon. Puutarhat ja suosikkikasvit ovat vaihtuneet vuosien varrella ja aika monta näistä ketjun kukistakin löytyy tai on löytynyt jostain puutarhasta. Nykyinen puutarha on varjoinen ja siksi varjokasvit ovat nyt suosikkeja. Tuoksumatara ja tiarella ovat ihania. Myös alppiruusu, saniaiset ja tämän hetken suosikkini on rotkolemmikki. Varjoisesissa paikoissa myös puutarhakoristeet pääsee hyvin esille. Varsinkin ruosteiset ja metalliset koristeet ja kivet sopii.