Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Ylitin tietä suojatien yli. Auto pysähtyi ja oli päästämässä minut yli, mutta pyöräilijä ei pysähtynyt vaan töytäisi minut katuun.
17.06.2026 |
Pyörätie on autotien reunassa sillä puolella, jossa ylitin tietä. En nähnyt pyörää. Eikö pyöränkin kuuluisi antaa tietä jos jalankulkija n astumassa suojatielle?
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Kuuluisi. Huonoja liikenteessä liikkujia riittää. Tänä vuonna pyörällä liikkuessani niin auto, jalankulkija kuin toinen pyöräilijäkin ovat törmänneet minuun kun eivät ole noudattaneet liikennesääntöjä.
Poliisi voisi vaikka tiedottaa median kautta ja tiktokissa yms.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Kuuluisi. Huonoja liikenteessä liikkujia riittää. Tänä vuonna pyörällä liikkuessani niin auto, jalankulkija kuin toinen pyöräilijäkin ovat törmänneet minuun kun eivät ole noudattaneet liikennesääntöjä.