Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sinä 40-45 vuotias nainen, minkälaiset hiukset sinulla on?

Vierailija
17.06.2026 |

Itse olen 44v ja minulla on omanväriset vähän kerrostetut rusehtavat hiukset,jotka ylettyy vähän yli olkapäiden. Olisi tarkoitus taas kasvattaa vähän lisää pituutta.

Välillä kyllästyn pidempiin hiuksiin ja leikkaan sitten taas noin olkapituisiksi. 

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Neon siniset

Vierailija
2/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyhyet ja ohuet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuin ap:lla mutta pidemmät. Ikää kylläkin 46.

Vierailija
4/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siniset

Vierailija
5/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensähän ton ikäisillä on ns "kananperse" hiusmallina.

Vierailija
6/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseelle ulottuva pitkä malli, jonkin verran laineileva hius. Olen värjännyt viimeksi yli vuosi sitten, latvoissa on edelleen mustanruskeaa, ylhäältä on omanvärinen tummanruskea, yllättävän "siisti" vaikka ei tasavärinen olekaan. Muutama ensimmäinen harmaa (tai pikemminkin hopeanvalkoinen) on ilmestynyt viime vuosina sekaan.

En ole koskaan oikein välittänyt keskipituisista hiuksista, pidän nämä pitkinä niin kauan, kun ovat hyväkuntoiset eivätkä ohene liiaksi ja sen jälkeen leikkaan kerralla lyhyeksi.

Vierailija
7/7 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensähän ton ikäisillä on ns "kananperse" hiusmallina.

Ei kyllä ole! Ehkä 65-vuotiailla on.

40-50-vuotiaat ovat kuin 30, mutta keskimäärin noin kymmenen kiloa painavampia, tissit ja perse roikkuu inasen enemmän, käsivarret vähän paksummat, jalkalihakset vähän vähentyneet, hieman ryppyä silmäkulmissa ja kaulassa pientä ikääntymisen merkkiä. Sellaista pientä eikä niin huomattavaa, mutta pääsääntöisesti aika sama kuin kolmekymppinen. Meikkityyli ja vaatteet voi toki olla erilaiset kuin kolmekymppisillä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi yhdeksän