Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lestadiolaisuus ja korvakorut

Vierailija
01.06.2019 |

Saako lestadiolaisilla nykyään olla korvakorut? Yhdelle työkaverilleni on kevään aikana laitettu korviin reiät, olen käsittänyt että on lestadiolainen.

Kommentit (46)

Vierailija
41/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ny olisi uskonut et nää uskoo korviksiin eikä Jeesukseen. 

Vierailija
42/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ette voi olla tosissanne... 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nojokujonneoon kirjoitti:

Miten se että sinulla on korvissa reiät vaikuttaa uskoon jos uskot jumalan sanaan ja eikä seuroihin ole kaikki tervetulleita. Itse haluaisin korvikset ja olen vl mielestäni ne on hienot mutta se ei vaikuttaisi esim mun seurojen käyntiin ja siihen miten uskon. Eikös korvikset ole vähän niikun kaulakoru

Näin minäkin ajattelen. En halua korviksia enkä käytä muitakaan koruja. Periaatteessa silti koru kuin koru.


En halua loukata vanhoja vanhempiani enkä pidä koruista muutenkaan, joten rauha maassa.

Vierailija
44/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ihmeessä ei saisi olla??

Ei saa mennä turmelemaan luojan luomaa. Tästä syystä hiusten värjääminenkin kielletty.

Mut permanentti ok ja se on hiuksille paljon pahempi. Logiikka? 

Vierailija
45/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korvakoru, joka olet taivaassa...

Vierailija
46/46 |
17.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi että mukava, kun oon vanhoillislestadiolainen, eikä mun tarvi laittaa korvakoruja. Enkä oo koskaan laittanutkaan eikä mulle o laitettu. Melkein kaikilla ihmisillä on? Ihme juttu, että se on olevinaan tapa, et kaikilla on. Nekin jotka ei halua olla enää lestadiolaisia heti laittamassa korviin korut. Siis mun puolesta laittakoon, oon ite kuitenkin tyytyväinen, ettei mul oo!