Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko joku käyttänyt Knoxy-pyöräkaappeja?

Vierailija
16.05.2026 |

Mitä tässä olen seurannut, niin aina tuntuu olevan kaikki paikat vapaina. Onko noissa jotain vikaa, vai miksi niitä ei käytetä? Tampereellakin ihan keskustassa, jossa kuulemma vähänkään arvokkaamman näköiset pyörät lähtee.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
17.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vissiin ole kovin suosittuja?

Vierailija
2/3 |
06.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aion testata tässä

Lähiaikoina.  Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
15.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä aion testata tässä

Lähiaikoina.  Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat. 

Joko ehdit käydä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi