Lue keskustelun säännöt.
Onko joku käyttänyt Knoxy-pyöräkaappeja?
16.05.2026 |
Mitä tässä olen seurannut, niin aina tuntuu olevan kaikki paikat vapaina. Onko noissa jotain vikaa, vai miksi niitä ei käytetä? Tampereellakin ihan keskustassa, jossa kuulemma vähänkään arvokkaamman näköiset pyörät lähtee.
Kommentit (3)
Mä aion testata tässä
Lähiaikoina. Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Mä aion testata tässä
Lähiaikoina. Ihmiset ei varmaan tiedä noista. Eilen kävin tutkimassa ja hyviltä vaikuttivat.
Joko ehdit käydä?
Ei vissiin ole kovin suosittuja?