Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jos Freddie Mercury ei olisi kuollut aidsiin niin olisiko Queen yhtä arvostettu?
10.04.2021 |
Eli jos Freddie Mercury ei olisi sairastunut hiv-tartuntaa ja hän yhä eläisi..Niin olisiko bändin ura jatkunut suosiosta suosioon. Olisiko osannut muuntautua nykyaikaisempaan muottiin. Vai vähitellen hiipunut.
Kommentit (24)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
100% varmuudella ei olisi yhtä arvostettu.
Oma arvostus kyseistä pumppua kohtaan on karissut nollaan.
Osa väestä lisää arvostukseen homous-lisän: Nollasta sataan.
Vierailija kirjoitti:
U2, David Bowie, Michael Jackson. Kaikki suosittuja kuolemaansa asti. Aina staditionit täynnä.
Queenin yleisö oli vielä suurempi.
Onko U2 kuollut?
Alue: Aihe vapaa
Queen ei ollut vain Freddie Mercury, vaan koko porukka oli uskomattoman lahjakkaita. Queenista onkin muistaakseni sanottu, että samassa bändissä oli neljä maailmanluokan solistia. Esim. May olisi jo yksistään tehnyt kovan uran, ja Queeninkin riveissä välillä solistina.
Uskon, että bändillä olisi ollut uusiutumiskykyä vielä pitkään.