Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Jyrki Lehtolan kolumnit on surkeat
12.06.2026 |
Myös se viimeisin, puoluekokouksista. Myötähäpeä.
Kommentit (6)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Lehtola on Suomen harvoja satiirikkoja nykyisin. Jos ymmärryksessä on vikaa, ironia ei avaudu sellaisille. Se taas ei ole Lehtolan vika. Minä arvostan häntä.
Mielestäni hauskaa ja osuvaa poliittista satiiria ja kuittailua demareille, vihreille, kepulle ja kokoomukselle - hauskoja huomioita puolueiden poliittisesta viestinnästä.
Tällä kertaa oli tavallista parempi kolumni, pitkästä aikaa. Luvattoman usein on kolumneja, joita olisi parempi jättää julkaisematta.
Alue: Aihe vapaa
Siitä ei tiiä pelleileekö vai onko se tosissaan