Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Uskallatko elää vapaasti?
12.06.2026 |
Uskallatko elää ja nauttia elämästä vaan elätkö elämääsi miettien mitähän naapuritkin ajattelee ja eihän näin ole sopivaa tehdä.
Voe kuulkaatte immeiset päästäkää orjuudesta.
Eläkää ja uskaltakaa olla!
Itse noudatan lakia ja liikennesääntöjä, muuten menen kuin villivarsa!
Ihanaa vkl sinulle!
Kommentit (2)
Ei mua ole koskaan kiinnostanut mitä erityisesti naapurit olemisestani tai tekemisistäni ajattelevat tai eivät ajattele.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
En ole ikinä elänyt sen kautta, että pitäisi miettiä, mitä muut ajattelevat jos teen näin tai noin.