Lue keskustelun säännöt.
Miksi Kiinan ylin johtaja menee vierailulle paskatunkioon?
09.06.2026 |
Kyseessä on tietysti Kiinan bulvaanimaa, jolla tehdään monenlaista kiusaa länttä kohtaan, mutta siltikin hyvin alentava vierailu, olkoot provo tai ei. Luulisi Kiinalla olevan vähän fiksumpi tapa hoitaa asioita.
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Mitä varten Kiinaa kiinnostaisi mitä muut ajattelevat? Kaverien luona vieraillaan.