Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi Kiinan ylin johtaja menee vierailulle paskatunkioon?

Vierailija
09.06.2026 |

Kyseessä on tietysti Kiinan bulvaanimaa, jolla tehdään monenlaista kiusaa länttä kohtaan, mutta siltikin hyvin alentava vierailu, olkoot provo tai ei. Luulisi Kiinalla olevan vähän fiksumpi tapa hoitaa asioita.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
09.06.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä varten Kiinaa kiinnostaisi mitä muut ajattelevat? Kaverien luona vieraillaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän yksi