Lue keskustelun säännöt.
Mielipiteitä ihmisestä, joka ei kiroile koskaan?
Kommentit (3)
Tulitkin vaan kerjäämään olettamaasi ihailua.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Normaali ihminen. Ei mitenkään parempi kuin muut.
On parempi, koska käyttää siivompaa kieltä.
Normaali ihminen. Ei mitenkään parempi kuin muut.