Kyllästynyt vassari ja persu jankutukseen
Olisiko aika keskustella ilman vastakkainasettelua ja argumentaatiovirheitä? Palstan taso nousisi kummasti.
Kommentit (15)
Vierailija kirjoitti:
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?
Kun on lääkitys kohdallaan, niin alkaako sitten näkemään nazdeja joka puolella ja suusta tulee persu persu persu.
Vierailija kirjoitti:
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?
Myös persulla on oikeus sananvapauteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?
Kun on lääkitys kohdallaan, niin alkaako sitten näkemään nazdeja joka puolella ja suusta tulee persu persu persu.
Et siis saanut lääkitystä kohdalleen !
Persut takaisin hommalle, mistä tulivatkin, niin loppuu jankutukset.
Aloittaja tässä. Lopettakaa se jankutus molemmin puolin kiitos. Itse mielummin kuuntelen ihmisiä ilman vastakkainasettelua.
Minä scrollaan nuo jankutukset tai jätän koko ketjun lukemisen sikseen. Äänestyspäätöksiini ei jankutus vaikuta millään tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?
En! Ei mulla ole lääkkeitä, olen hullu persu! Never stop the madness ja kohta vedetään taas! Persutan ja tekoälytän palstan paskaksi!!
Minulle kerrottiin että, kaikki Suomen ongelmat poistui kallukiekon mestaruuden voiton myötä nyt vihervassaritkin voivat tukea Orpon hallitusta ja olla tekemässä nykyisen hallituksen raivoisan raikasta jatkoa seuraavalle kaudella. Kun kiekko voittaa hallitus voittaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?
Myös persulla on oikeus sananvapauteen.
Ei ole. Sukupuolia on 500 ja monikulttuurisuus ja raiskaukset ovat rikkautta.
Niinpä. Jos joku kuvittelee että joku persu pelastaa Suomen, tässä tulos. Ja sitä aiemmin oli vasen sohlaamassa.
Sitten jää mulla kyllä palstan käyttö vähemmälle. Tulen palstalle aina, kun haluan riidellä ja öyhöttää.
Me olemme kaikki samassa veneessä. Ja ihmiset vain jaksaa jauhaa vassarit persu jargoniaansa.
Eliitti kiittää. Kun orjat tappelevat keskenään.
Saitko persuhullu vihdoinkin lääkityksen kohdalleen ?