Toovottavasti Kulta-Leijonat osaavat juhlia tällä kertaa sivistyneesti ja aidosti mestaruuttaan ilman örvellystä ja alkoholia
Ettei taas tarvitse hävetä niitä sössötyksiä ja kuperkeikkoja.
Kommentit (11)
Saavat mun puolesta juhlia ihan miten haluavat.
Ihanaa oli se heidän eilinen laulunsa, olen suomalainen.
Jääkiekko ja sivistys samassa lauseessa. No kaipa pelaajissa nykyisin joku sivistynytkin saattaa olla.
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ja sivistys samassa lauseessa. No kaipa pelaajissa nykyisin joku sivistynytkin saattaa olla.
Niin, lemmikkisi siellä Ranskassa juhlivat niiiin sivistyneesti...
Absolutistiurheiluministeri Mika Poutala voisi vaikka kattaa lentokentälle kauniin juhlapöydän kukka-asetelmineen mansikkakermakakkukahveja varten. Myös nisua olisi tarjolla.
Ei onnistu. Kiekkoilijat ovat sikailijoita.
Eivät osaa. Fanienkin urheilullinen perseily viime yönä Helsingissä oli häpeällistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jääkiekko ja sivistys samassa lauseessa. No kaipa pelaajissa nykyisin joku sivistynytkin saattaa olla.
Niin, lemmikkisi siellä Ranskassa juhlivat niiiin sivistyneesti...
No juu, katsojilta nyt turha onkin sivistystä odottaa, kuten ylläoleva kommentti asian todistaa.
Mitalikahvit joivat pikkusormi ojossa.
https://www.is.fi/mmkiekko/art-2000012046959.html