Milloin sinulle on yö? Kerro aika jolloin mielestäsi kuuluu nukkua etkä halua olla valveilla?
Itseni mielestä nukkuma aika on klo 01-11:00.
En todellakaan herää klo 7 vaan nukun sikeästi.
Kommentit (29)
21-05 (toivoisin nukkuvani viiteen, yleensä herään jo neljältä)
Kympin uutisten jälkeen tarttisi mennä nukkumaan, että jaksaisi herätä aamulla klo 5-6. Nyt on venahtanut ajat.
Vierailija kirjoitti:
00-08.00
Tämä olisi aika kohtuullinen minusta, mutta yhteiskunta pakottaa heräämään aikaisemmin. Tuokin on jo aika pitkälle menevä kompromissi tällaiselle iltaihmiselle.
Olen koko aikuisikäni tehnyt 2- tai 3-vuorotyötä,mikä sekoittaa normaalia vrk-rytmiä. Vapaapäivinä, myös yövuorojen jälkeen, menen nukkumaan vasta illalla.
Yö on kymmenestä illalla aamu kuuteen. Nukkua haluaisin 20 tuntia vuorokaudessa niin ei ottaisi niin paljon päähän kuin nyt. Hereillä oleminen lähinnä ärsyttää ja vituttaa.
01/02-08/09