Poutala (kd.) haluaa kieltää nuorilta tupakan oston
Jos halutaan täysostokieltoa tupakkaan, niin eikö sama pitäisi tehdä alkoholille?
Kommentit (55)
Vierailija kirjoitti:
Samassa puolueessa 2 perseellään pärjännyttä urheilijaa. Huomaa että aivoja ei juuri treenattu.
Niin, meillä on valitettavasti maa- ja metsätalousministerinä kristillisdemokraattinen henkilö, joka sallii turkistarhauksen.
"Pekka Koskelan elämäkerran mukaan Poutala yritti leireillä käännyttää junioriluistelijoita uskoon, ja Koskela puuttui tilanteeseen. Poutala on kiistänyt väitteen ja todennut, ettei tiedä asiasta tai tapahtumasta."
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mika_Poutala
OKSETTAVAA!
Jos tupakka kielletään täysin niin sitten sitä aletaan myymään katukaupassa. Jotkut haluavat väkisin tuhota kehonsa.
Jaa. No, onko Mika Poutalalla sitten osoittaa selkeää lisäpanostusta vanhustenhoivarahoitukseen? Kun pitäisi elää entistäkin pidempään (ja usein myös entistäkin raihnaisempana ikäihmisenä). Hoitokotiin pääsemisen kriteerejä on tiukennettu koko ajan, ja kotihoidostakin säästetään. Tämä yhtälö ei nimittäin oikein toimi.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No, onko Mika Poutalalla sitten osoittaa selkeää lisäpanostusta vanhustenhoivarahoitukseen? Kun pitäisi elää entistäkin pidempään (ja usein myös entistäkin raihnaisempana ikäihmisenä). Hoitokotiin pääsemisen kriteerejä on tiukennettu koko ajan, ja kotihoidostakin säästetään. Tämä yhtälö ei nimittäin oikein toimi.
Ei varmana tipu lisärahoitusta. KD-porukka on todella kylmää ja pöyristyttävää väkeä. En tajua, mikä heitä vaivaa.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No, onko Mika Poutalalla sitten osoittaa selkeää lisäpanostusta vanhustenhoivarahoitukseen? Kun pitäisi elää entistäkin pidempään (ja usein myös entistäkin raihnaisempana ikäihmisenä). Hoitokotiin pääsemisen kriteerejä on tiukennettu koko ajan, ja kotihoidostakin säästetään. Tämä yhtälö ei nimittäin oikein toimi.
Niin. Ihmiset elävät koko ajan pitempään mutta terveempiä me emme ole.
Vierailija kirjoitti:
Kieltolaki varmaan toimii yhtä hyvin kuin 1920- luvulla. Tervetuloa pimeät tupakkamarkkinat!
Eikä nykynuoret edes tupakoi. Helpommin löytyy jytäkämpiä tuotteita, tai vähintään vapea ja nikotiinipusseja.
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No, onko Mika Poutalalla sitten osoittaa selkeää lisäpanostusta vanhustenhoivarahoitukseen? Kun pitäisi elää entistäkin pidempään (ja usein myös entistäkin raihnaisempana ikäihmisenä). Hoitokotiin pääsemisen kriteerejä on tiukennettu koko ajan, ja kotihoidostakin säästetään. Tämä yhtälö ei nimittäin oikein toimi.
Pitää olla vähintään pitkälle edennyt muistisairaus että sinne pääsee. Tuommoisten paikkojen asukkaat ovat nykyään usein erittäin huonokuntoisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa. No, onko Mika Poutalalla sitten osoittaa selkeää lisäpanostusta vanhustenhoivarahoitukseen? Kun pitäisi elää entistäkin pidempään (ja usein myös entistäkin raihnaisempana ikäihmisenä). Hoitokotiin pääsemisen kriteerejä on tiukennettu koko ajan, ja kotihoidostakin säästetään. Tämä yhtälö ei nimittäin oikein toimi.
Ei varmana tipu lisärahoitusta. KD-porukka on todella kylmää ja pöyristyttävää väkeä. En tajua, mikä heitä vaivaa.
Menestysteologiaa?
Vierailija kirjoitti:
Niin. Alkoholihan ei aiheuta mitään haittoja.
Useita syöpiä. Alkoholidementiaa. Maksasairauksia. Väkivaltaa. Rattijuopumuksia ym ym...
Aika harva on ajanyt lapsen kuoliaaksi syynä tupakan poltto. Tai hakannut vaimoaan tupakka suussa....
Mikähän se pitäisi kieltää?
Niinpä. Viikonloppuna ja juhlapyhinä otetaan perskännejä ja tapellaan ja jopa tapetaan. Näitä ei tapahtu kovinkaan usein selvinpäin ja röökiä poltellen.
Poliitikoille tupakka on helppo,yhteinen vihollinen. Alkaa vituttaa tämä yksipuolinen kaksinaismoralismi,kun alkoholi ja etenkin huumeet niittävät liikaa nuoria nykyisin! Se ei tuota pallopäätä kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ei voisi kieltää? Perustelut!
Koska poutala on uskis.
T: Viherimys Vasselainen.
Aikuisen ihmisen tupakanpoltto ei kuulu muille, jos tekee sen muita häiritsemättä. Uusmoralismi on huipussaan näillä terveysnatseilla.
Viinan saantirajoitukset eivät poliitikkoja kiinnosta, kun niissä on niin helvetisti juoppoja. Hyveellisyyspisteitä kerätään tupakalla. Yök.
Minä olen tupakoiva absolutisti.