Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nauttiiko joku työttömän rappiosta?

Vierailija
12.05.2026 |

Kun joskus rivien välistä huomaa, että yleistetään työttömiä rappiolla oleviksi. Työtönkin voi olla hyvässä kunnossa ja elämän hallinta myös. Kaikki rahat ei mene päihteisiin tai uhkapeleihin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hauska juttu sinänssä kun työkkärissä ne väitti että olen rappiolla ja kaikki rahat menee ryyppäämiseen. Haastoin sen työkkärin akan oikeuteen ja sain 2500 euroa korvauksia. Se kirjoitti oikein lausunnon että minulla ei ole elämänhallintaa ja on alkoholiongelma. Sanoi että minut lähetetään kuntouttavaan työhön sen takia. Meni akalta jauhot suuhun oikeudessa kun todistin että olin käynyt kuntosalilla koko työttömyyteni aikana. Sitten siellä tutkittiin olenko ulosotossa en ole, onko laskuja maksamatta. Vuokranantaja todisti että olin 20 vuoden aikana maksanut jokaiseen vuokran ajallaan.

Vierailija
2/2 |
12.05.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska juttu sinänssä kun työkkärissä ne väitti että olen rappiolla ja kaikki rahat menee ryyppäämiseen. Haastoin sen työkkärin akan oikeuteen ja sain 2500 euroa korvauksia. Se kirjoitti oikein lausunnon että minulla ei ole elämänhallintaa ja on alkoholiongelma. Sanoi että minut lähetetään kuntouttavaan työhön sen takia. Meni akalta jauhot suuhun oikeudessa kun todistin että olin käynyt kuntosalilla koko työttömyyteni aikana. Sitten siellä tutkittiin olenko ulosotossa en ole, onko laskuja maksamatta. Vuokranantaja todisti että olin 20 vuoden aikana maksanut jokaiseen vuokran ajallaan.

Älä viitsi valehdella...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla