Nauttiiko joku työttömän rappiosta?
Kun joskus rivien välistä huomaa, että yleistetään työttömiä rappiolla oleviksi. Työtönkin voi olla hyvässä kunnossa ja elämän hallinta myös. Kaikki rahat ei mene päihteisiin tai uhkapeleihin.
Kommentit (2)
Vierailija kirjoitti:
Hauska juttu sinänssä kun työkkärissä ne väitti että olen rappiolla ja kaikki rahat menee ryyppäämiseen. Haastoin sen työkkärin akan oikeuteen ja sain 2500 euroa korvauksia. Se kirjoitti oikein lausunnon että minulla ei ole elämänhallintaa ja on alkoholiongelma. Sanoi että minut lähetetään kuntouttavaan työhön sen takia. Meni akalta jauhot suuhun oikeudessa kun todistin että olin käynyt kuntosalilla koko työttömyyteni aikana. Sitten siellä tutkittiin olenko ulosotossa en ole, onko laskuja maksamatta. Vuokranantaja todisti että olin 20 vuoden aikana maksanut jokaiseen vuokran ajallaan.
Älä viitsi valehdella...
Hauska juttu sinänssä kun työkkärissä ne väitti että olen rappiolla ja kaikki rahat menee ryyppäämiseen. Haastoin sen työkkärin akan oikeuteen ja sain 2500 euroa korvauksia. Se kirjoitti oikein lausunnon että minulla ei ole elämänhallintaa ja on alkoholiongelma. Sanoi että minut lähetetään kuntouttavaan työhön sen takia. Meni akalta jauhot suuhun oikeudessa kun todistin että olin käynyt kuntosalilla koko työttömyyteni aikana. Sitten siellä tutkittiin olenko ulosotossa en ole, onko laskuja maksamatta. Vuokranantaja todisti että olin 20 vuoden aikana maksanut jokaiseen vuokran ajallaan.