Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kauppaa jossa ei tarvii maksaa jos hajottaa jotain?

Vierailija
18.03.2008 |

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Eikä missään ruokakaupoissa mikään vakuutus korvaa mitään. pitää olla todella arvokasta tavaraa (yli 500 euroa) että sitä voi mihinkään vakuutukseen laittaa.

Ystävällisin terveisin, Kauppias

Vierailija
2/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

mieheni teki niin nuoruudessaan, että hajotti pulloista kaulat ja siivilöi kaljan talteen suodatinpaperin kautta ja haki uudet pullot kaupasta hajonneiden tilalle :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja pudotti jogurtin lattialle. Kassa antoi luvan hakea uuden, ja auttoi vielä siivoamaan sotkutkin. Samoin olen saanut hakea uuden tilalle, jos olen hihnalla pakatessa esim. onnistunut tökkäämään sormen jauhopakettiin ja saamaan aikaan kunnon reiän (kyllä, näin todella tapahtui) tai persikoiden pussi repesi pohjasta ja ne putosivat lattialle leviten joka puolelle (Lidlin hentoiset hedelmäpussit pettivät).

Näin meillä, terveisin mämmikoura ja jälkeläinen

Vierailija
4/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vahingossa tippuu tavara kun nostaa sitä kassalle. Pitää maksaa.

Vierailija
5/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnu maksaa.

Vierailija
6/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun pepsi max 4-pack hajosi ja yks pullo räjähti lattialle. Saatiin hakea uusi tilalle.

Vierailija
7/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

hittoako tunkevat hyllyt niin täyteen tavaraa ettei mitään pysty käteensä ilman ottamaan et joku lentää alas.

Seurasin kauhuissani kun eräs nainen taannoin otti sellaisen käsittelemättömästä puusta olevan peilin tai mikä lie ja siitä irtos se peili/lasi osa ja myyjä tuli haukkana paikalle ja sanoi et voin puoleen hintaan sen myydä.

Ensinnäkin, se tuote oli rikki, kun lasi noin irtosi. Toiseksi, nainen ei ollut sitä ostamassa vaan katsoi vaan.

Kolmanneksi, miksi asiakkaan pitäisi maksaa yhtään mitään, kun hajoaminen ei ollut hänen vikansa?

Sattuneesta syystä en tuossa liikkeessä asioi kuin kerran tai kaks vuodessa. Pyrin ostamaan vastaavat tavarat aina jostain muualta

Vierailija
8/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se oli ihan puhtaasti mun moka, olisi pitänyt vahtia tarkemmin.

Vierailija
9/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole olemassa vakuutusta, joka korvaisi kaupassa rikotut tavarat. Tietenkään jos et itse mene maksamaan rikkomaasi tavaraa (löyhä moraali) eihän kukaan osaa siitä maksua sinulta tulla vaatimaan, ellei tapaus törkeästi näy esim. nauhalta tai joku henkilökunnasta huomaa mitä tapahtui. Vahinko on aina vahinko, mutta jos äiti antaa lapselle tavaroita ja lapsi ne rikkoo, kyllä ne pitäisi maksaa. Kaupan tavarat eivät ole mitään yhteistä hyvää vaan aina jonkun omaisuutta. Eihän muidenkaan omaisuutta saa rikkoa, miksi sitten kauppiaan? Rikotut tavarat on kaupan hävikkiä ja hävikin maksaa aina asiakas. Hävikkiä on myös varastetut tavarat. Kauppias nostaa hintoja ja asiakas maksaa. näin se menee.

Vierailija
10/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

siirtyy ostajalle kassan jälkeen. Jos ostajien pitäisi maksaa myyjien hutilointi tuotteiden esille panossa, niin minä en sellaiseen kauppaan menisi.

Vierailija
11/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos maksettuasi/ulos mentyäsi tavaraa hajoaa, niin ei korvata.

Näin toimimme myös eräällä huolto-asemalla jossa olin joskus aikanaan töissä

Vierailija
12/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piltti-purkki tippui K-supermarketissa. Ei tarvinnut maksaa sitäkään.

Vierailija
13/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kait nyt missään kaupassa tarvitse maksaa jos tuotem enee rikki vahingossa! Tahallisuus on sitten eri asia!

Eli jos lapsi rikkoo makeispatukan (syö sitä, puristelee rikki... ) koska äiti ei ole valvonut, totta kai silloin äiti on korvaisvelvollinen. Tämä pitäisi kyllä äitien ja isien ihna itsekin tajuta, mutta ei tunnu aina menevän jakeluun...

Tai kuten meillä tänään teinit leikkivät ja heittelivät suklaamunia ja tiputtivat yhden ison lattialle ja se särkyi, pojat joutuivat munan maksamaan.

Eikä missään ruokakaupoissa mikään vakuutus korvaa mitään. pitää olla todella arvokasta tavaraa (yli 500 euroa) että sitä voi mihinkään vakuutukseen laittaa.

Ystävällisin terveisin, Kauppias

Vierailija
14/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mieheni teki niin nuoruudessaan, että hajotti pulloista kaulat ja siivilöi kaljan talteen suodatinpaperin kautta ja haki uudet pullot kaupasta hajonneiden tilalle :)

Vierailija
15/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahingossa tippuu tavara kun nostaa sitä kassalle. Pitää maksaa.

Vierailija
16/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä on vahingossa hajonnut, enkä kyllä tule maksamaankaan : )

Vierailija
17/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnut maksaa

Vierailija
18/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla särky kakarana stockalla lasikippo, ei tarvinnu maksaa.

Vierailija
19/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

tiimari

ne nyt ainakin...

Vierailija
20/22 |
18.03.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jotain olen hajottanut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kolme