Miten ihmeessä saisin naiseni innostumaan suihinotosta?
muuten ah niin ihana rakkaani ei ole lainkkaan innostunut imeskelemään minua vaikka itse mielellään saa suuseksiä. Ei siis ole koskaan ollut innostunut, kyse ei ole vain minusta. Ajatuksia tai ideoita? Hygieniaosaston vinkkejä ei kaivata, se on oikein hyvässä kunnossa, samoin karvat on niin hyvin siistitty, että ei taatusti mene karvoja suuhun.
Mun alkaa olla jo vaikea antaa hänelle suuseksiä koska en sitä itse saa :(
Kommentit (11)
Mieheni ei ole antanut suuseksiä kuin joskus 10 v sitten suhteen alussa. Mäkin muutuin katkeraksi ja olin vuosia antamtta suuseksiä minäkin. No nyt sitä on taas listalla ja huolehdin kyllä myös itsestäni ja puhtaudesta, karvattomuudesta jne eikä sillä ole tasan mitään vaikutusta. Osa meistä ihmisistä nyt vain on seksuaalisia, avoimia kokeilemaan ja nauttivat siitä että tuottavat nautintoa. Osa on sit sellaisia, jotka osaa huolehtia siitä että omat nautinnot saa ja muuhun ei ryhdytä.
Ja on sitä puhuttu, pyydetty ja myös oltu vaatimatta ja pyytämättä ja hiljaa. Jos joku kikka tuollaisiin ihmisiin toimii, niin muakin kiinnostaa kuulla.
Älyttömintä on se, että olen varma, että jos eroaisimme, mieheni varmasti antaisi uudelle kumppanille suuseksiä ainakin suhteen alussa.
ja lyhyesti
Et tyrki sitä vehjettä vaan nainen liikuttaa suutaan omaan tahtiinsa ja ottaa niin syvälle kuin haluaa/voi
Alkuun ihan vaikka terskan nuolemista ja imuttelua.
Mielestäni kannattaa kokeilla niin että nainen on jo kiihottuneessa tilassa ja innokas sekstailuun.
Kaikkein vastenmielisintä on että mies survoo elintään ja haluaa upottaa juurta myöten - tähän en suostu vaan minä määrään miten otan sekä jos on epähygieeninen. Tietysti joskun annan luvan miehelle että saa vauhdittaa siinä lopussa juuri ennen laukeamista.
Sitten myös on niin että kaikki eivät halua että mies laukeaa sisälle suuhun ja kun ennakoi tämän niin silloin vehje pois suusta ja käsillä loppuun.
Ehdottoman puhdas juuri pesty on parasta ja myös pussit ja haarusvälit persreikä mukaan lukien. Haju voi olla kuvottavan vastenmielienen ja inhottava jos paikat ei ole puhtaat.
Niin ja kokemusta on onpa mainittu maailman parhaaksi suihinottajaksi tai etten ole koskaan saanut aiemmin tällaista jne.
Kiihotuin jo nyt.
ja erityisesti siitä että et liiku lainkaan! epävarmassa arjoitteluvaiheessa kurkkuun tökkäävä muna saattaa tehdä lopun koko harjoituksesta. ihan siitä syystä että fiilikset menee jos tuntee tukehtuvansa tai olevansa jotenkin painostettu.
ja kehu koko ajan että mikä tuntuu hyvältä.
mitä tohon synnynnäisyyteen tulee, niin kyllä mulla ainakin on aina ollut halu ja himo ottaasuihin. se on kivaa ja todella kiihottavaa myös tekijälle :-)
...niin olet kuin oletkin antanut minulle elämäni parasta suuseksiä ikinä!
Olen vuosien jälkeen edelleen pahoillani etten ikinä saanut mahdollisuutta suorittaa samaa vastapalvelusta!
avauksessa kirjoitin jo, että kyse ei ole minun osaltani huonosta hygieniasta, se on vähintään yhtä hyvä kuin naisellani ellei parempikin.
Eikä suuhun tökkimistä pääse varomaan kun ei saa edes pusuja tai nuolaisuja tuonne :(
Näitä eri " makautusaineita" voisi tosiaan kokeilla, kermavaahto ei kuulemma innostanut kokeilemaan vaikkakin kelpasi kyllä kun minä söin häntä kermalla kuorrutettuna
t. ap
oletkos siipalta kysynyt että mikä siinä mättää?
jos vastaus on että se vaan on ällöttävää, niin saattaa olla ettei tilanne muutu. harmi sinänsä. jotkut naiset vaan ei tykkää.
6
kunnollista vastausta vaikka olen koittanut keskustella asiasta. Kyseessä ei ole siippa tosin vaan muu rakas :)
Harvoin tilanne miksikään puhumalla muuttuu. Voit saada naisen ottamaan suihin sinun mieleksesi, mutta ei suihinotto ole mitään jos suihinottaja ei nauti siitä. Parasta siis vaihtaa naista jos suihinotto kiinnostaa tai käydä "hoidossa" jossain muualla.
Mun pitäis varmaan tietää tähän joku vastaus kun oon vasta viimeisen puolen vuoden aikana siitä oikein innostunut, vaikka mies on ollut sama viimeiset 7 vuotta. Aikaisemminkin oon harvakseltaan miehen mieliksi, mutta aika pahalta se on musta tuntunut. On siihen vaikuttanut sekin, että en oo ajatellut sen olevan miehellekään oikeasti kovin kivaa kun vastahakoisesti siihen rupesin ja tuntui aina etten yhtään tiedä mitä teen enkä osaa tarpeeksi hyvin, vaikka mies siitä laukesi.
Kuulostaa varmaan kamalalta, mutta en tiedä nykyiseen innostukseen muuta syytä kun että ennen tätä kokeiltiin yhtä toista juttua mistä minäkin nautin ihan yllättävän paljon ja se jotenkin vapautti suhtautumista seksiin ja itseeni. Jotenkin aloin vaan haluta löytää jonkun jutun, mikä voisi olla miehelle yhtä mieluinen ja suihinotto tuntui sellaiselta mistä nyt suurin osa tykkää ja odottaa saavansa. Mitään asenneongelmaa sitä kohtaan ei ole ollut, lähinnä vaan oma oksennusrefleksi-ongelma ja on se muakin harmittanut kun on tuntunut, etten pysty johonkin minkä ajattelen kuitenkin olevan tavallinen osa seksielämää. Ei siinä auttanut kun harjotella ja ymmärtäväinen ja ilahtunut mies auttoi paljon opettelussa ja oli kärsivällinen. Nyt voin jo itsekin nauttia suihinotosta ja nielemiset, suuhunpanemiset yms. "ekstrat" yritän opetella tykkäämään, koska on vaan niin ihana katsoa kun mies nauttii siitä. Vois varmaan siis sanoa, että rakkaudesta opettelin kun mieskin näytti, että mun nautinto on hänelle todella tärkeää ja kehittyi yhteinen halu tulla paremmaksi toista varten.
Tiedän naisia ketkä eivät tykkää ottaa mieheltää suihin, koska syystä tai toisesta asia niitä ällöttää. Itse en asiaa ymmärrä, koska rakastan antaa miehelleni suuseksiä, koska saan sitä myös itse. Ja senkin takia tykkään sitä antaa, koska todellakin huomaan hänen siitä nauttivan ja kehujakin ropisee. Mutta jos en itse saisi, niin ei saisi kyllä mieskään. Kysy siltä muijaltas, että miksi ei halua? Pitää siihen joku perustelu olla ja jos ei ole, nii älä itsekkään anna.
olen yrittänyt näitä kaikkia. Ja hygieniapuolesta sanoinkin jo avauksessa...
En oikein ymmärrä miksi suihinotto olisi miehelle jotenkin sisäänrakennettu mutta naiselle ei. Kyllä minä ainakin jouduin tämän opettelemaan ja hygieniasta olen joutunut sanomaan monelle naiselle, ensin hienovaraisesti, sitten suoraan. Mulle tämäkin on ollut itsestäänselvyys. Yritän olla kärsivällinen, koska rakastan häntä.
Kiitos kumminkin hyvästä kirjoituksestasi.