Minkä vaatteen ostit viimeksi ja mistä?
Oletko tyytyväinen ostokseesi? Minkä hintainen oli?
Mä ostin Lidlistä mustat ulkoilu (vaellus-)housut. Tyytyväinen olen. Juuri sopivat tuli ostettua, eikä paljoa maksanut. Jotain 13€. :-)
Kommentit (52)
Trikoohameen HM:stä, maksoi vitosen. Olen tyytyväinen, mulla kestää tuollaiset halvat trikoorievutkin vuosia hyvänä.
Ostin prätkävaatteet pikkupojalle ja itselle uudet ajohanskat. Tais mennä reilu 200,- niihin.
S-marketista punaset pörrösukat talveksi :D Jotain pari euroa varmaan maksoi.
Ostin Jokiselta juhlamekon, maksoi 199 euroa. Ja oli todella upea, olen tyytyväinen.
Kaksi neuletakkia (H&M, Gina Tricot) ja yhden neulepaidan (Zara), yhteensä 7 euroa. Kirpputorilta.
Sloggeja tarjouksesta halpahallista. Hyviä pöksyjä, ei voi valittaa.
Max Marasta syystakin 500 euroa. Tyytyväinen olen. Harvoin ostan tosin mitänä noin kallista
Punaisen pitkähihaisen trikoopaidan harmailla raidoilla, 18e, H&M. Olen tyytyväinen, on ollut tarkoituksena ostaa pitkähihainen ja tuo on kivaa vähän paksumpaa trikoota ja tuntuu normaalia parempilaatuiselta.
Asustettahan tässä ei kysytty, mutta haluan mainita! :D Kierrätyskeskuksesta o.i.s. tekonahkareppu, 5e. Olen supertyytyväinen siihen kun katselin just saman päivän aamuna Asokselta reppuja...
Mustan villakangastakin. Vero Moda 79,95€
Tilasin miehelle lahjaksi silkkivillakerraston netistä, 77 e. Tilasin vasta tänään joten en tiedä tyytyväisyydestä vielä.
Virossa rocca al maressa pistin 440 euroa menemään. oli alennusmyynti ja sillä rahalla sain kaikki syksyn vaatteet hankittua.