Tapailemani mies suuttui, kun sai tietää piilolinsseistäni
Olemme tavanneet kymmenisen kertaa. Mies sanoi että arvostaa minussa sitä että olen luonnollinen. En meikkaa paljoa, peitän vaan muutaman finnin ja laitan vähän ripsiväriä. Minulla on kuitenkin huono näkö ja inhoan silmälaseja. Varsinkin näin kostealla joutuu koko ajan pyyhkimään.
Otin piilolinssit ja kokeilin ruskeaa (oikea väri sininen) kun hiukseni on nyt värjätty ruskeaksi.
Hän ei voi sulattaa tai käsittää sitä että käytän ruskeita piilolinssejä. Yritän kuulemma esittää jotain muuta mitä olen.
Huokaus.
Kommentit (58)
Ymmärrän miestä. En voi käsittää naista joka kuvittelee olevansa luonnollinen tossa varustuksessa.
No onhan se vähän huijausta vaihtaa silmien väriä. Mikä vika omissasi on?
Jos mies on ihastunut silmiisi ja sitten sai tietää, ettei ne olekkaan "sinun silmäsi", voihan siinä tulla vähän huijattu olo.
No mitä se on sanonut hiusten värjäämisestä, onko se sille ok? Aika radikaali mies, itse en jaksais kattella tommosta...
Onko piilolinssit saman kokoiset omien silmiesi kanssa? Ehkä ymmärtäisin suuttumuksen, jos käyttäisit todella suurentavia linssejä ja luonnolliset silmäsi olisivatkin todella pienet.
Mun anoppini puolestaan oli aivan ihastuksissaan, kun ekaa kertaa näki mun ottavan ruskeat piilarini pois ja alta paljastuivat siniset säihkysilmät :).
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:55"]
Ymmärrän miestä. En voi käsittää naista joka kuvittelee olevansa luonnollinen tossa varustuksessa.
[/quote]
Mites sitten noi keinotekoiset tissit? Käsitätkö jollain kummallisella tavalla ne? :D Entäs hiusten valkoiseksi blondauksen? :D
Entä tukanvärjäys? Vetäisiköhän siitä herneet nokkaansa?
Tosikko ukko, etsiköön kaltaisensa.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:55"]No onhan se vähän huijausta vaihtaa silmien väriä. Mikä vika omissasi on?
Jos mies on ihastunut silmiisi ja sitten sai tietää, ettei ne olekkaan "sinun silmäsi", voihan siinä tulla vähän huijattu olo.
[/quote]
Häääh? Monet mun kaverit käyttää värillidiä linssejä, eikä kukaan ole kyllä törmännyt tuollaisiin miehiin. Itsekin joskus käytin kuukauden ruskeita, ja mies vaan kommentoi että sopii hyvin. Tosi outo ajattelumaailma, jos tuollaisesta suuttuu...
En nyt ymmärrä siis ruskeita piilareita. Yhtä kiihottavaa kuin rintojen poistaminen.
T. Mies
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:57"]
Onko piilolinssit saman kokoiset omien silmiesi kanssa? Ehkä ymmärtäisin suuttumuksen, jos käyttäisit todella suurentavia linssejä ja luonnolliset silmäsi olisivatkin todella pienet.
[/quote]
just joo. Ap:lla oli varmaan tällaiset linssit http://img.wonderhowto.com/img/33/07/63475341162407/0/get-lady-gagas-bad-romance-big-eye-makeup-look.1280x600.jpg
Mulla oli joskus eräs heppu, joka ei tykännyt kun käytän piilareita. :D Juuri tuo, että "huijaan" kun oikeasti olisi rumentavat silmälasit. Huoh.
Ja piilareita käytän sen takia kun vahvuuksia on niin paljon että silmälasit aiheuttavat minulle päänsärkyä sen pullonpohjaefektin takia.
Miehellä on niin heikko itsetunto, että ei kestä kaunistautuvia naisia.
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:58"]
Entä tukanvärjäys? Vetäisiköhän siitä herneet nokkaansa?
Tosikko ukko, etsiköön kaltaisensa.
[/quote]
Niinpä. Ja entäs sitten kynsilakka. "Mitä?!! Eikö sun kynnet oikeesti olekaan punaiset??"
Kaikenlaisia... Tuosta tulikin mieleeni kun eräs entinen työkaverini intti että käytän muka värillisiä piilareita. Piilolinssejä käytin kyllä siihen aikaan, mutta aina pelkästään värittömiä sellaisia ja vain näön tarkkuuden vuoksi, mutta minulla nyt vaan on aika voimakkaan vihreät silmät aivan omasta takaa. Muistan miten se ärsytti, että siis kehtasikin jankata sellaisesta. o_O
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:59"]
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 19:55"]No onhan se vähän huijausta vaihtaa silmien väriä. Mikä vika omissasi on? Jos mies on ihastunut silmiisi ja sitten sai tietää, ettei ne olekkaan "sinun silmäsi", voihan siinä tulla vähän huijattu olo. [/quote] Häääh? Monet mun kaverit käyttää värillidiä linssejä, eikä kukaan ole kyllä törmännyt tuollaisiin miehiin. Itsekin joskus käytin kuukauden ruskeita, ja mies vaan kommentoi että sopii hyvin. Tosi outo ajattelumaailma, jos tuollaisesta suuttuu...
[/quote]
Ei mulla ole mitään värillisiä piilareita vastaan. Mutta ap:n tapauksessa mies ei monen tapaamisen jälkeenkään tienyt ap:n silmien oikeata väriä.
Värjätyt hiukset nyt yleensä näkyy kauas asti ja ovat mielestäni eri juttu. Silmät ovat sielun peili...
Ei ole mitenkään ylisuuret piilarit ja nyt kokeilin ensimmäistä kertaa tummaa tukkaa niin halusin kokeilla myös miltä ruskeat silmät näyttäisivät.
14, juuri tuo päänsärky!
ap
[quote author="Vierailija" time="05.09.2015 klo 20:01"]
Mulla oli joskus eräs heppu, joka ei tykännyt kun käytän piilareita. :D Juuri tuo, että "huijaan" kun oikeasti olisi rumentavat silmälasit. Huoh.
[/quote]
Lol, miten niin "oikeasti olisi". Ei ne silmälasitkaan luonnollinen tila ole, aidommaltahan se näyttää kun ei silmissä näe mitään eroa ulospäin, eli piilolinssit. Helkutin outo mies.
Mies on selvästi dumpattava...Eihän tuollasella nalkuttajaukolla ole mitään virkaa.
No ei luoja :D Jos joku niin pieni asia on noin ylitsepääsemätöntä, niin anna olla. Ei ole arvoisesi.