Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

"Hauska" herkkudieetti, jolla laihtuu varmasti.

Vierailija
07.04.2015 |

Törmäsin jenkkilehdessä dieettiin, joka kuulostaa ihan pöljältä, mutta kuulemma toimii. Dieetillä saa olla vain viikon, mutta sillä laihtuu varmasti 4-8 pounds, eli noin 2-4 kiloa viikossa. Ja sen jälkeen laihtuminen jatkuu, koska viikon jälkeen ei tee enää mieli herkkuja pitkiin aikoihin.

Aamupala: Kaksi Oreo-keksiä (eli vastaa kahta suomalaista Domino-keksiä)

Lounas: 3,5oz, eli noin 100g suklaajäätelöä

Päivällinen: 3,5oz low fat pop corn, eli noin 100g vähärasvaista pop cornia

Välipalat: 1,8oz marshmallows, noin 50g vaahtokarkkeja

Pitäiskö kokeilla? Viikko vaan, olisi ainakin hauskaa - ja laihtuisi :D

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä testaan! Ei taida ukko vaan uskoa, jos vetelen herkkuja ja sanon olevani dieetillä :D

Vierailija
2/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut tällaisella joskus vuosia sitten. Laihduin kolme kiloa ja meni ainakin kaksi kuukautta ennen kuin teki mieli yhtään mitään herkkua! Ennen dieettiä olin aikamoinen herkkupeppu. Ton viikon jälkeen teki eniten mieli kaikkea tuoretta, kasviksia ja hedelmiä, vaikken ollut syönyt niitä aiemmin melkein yhtään.

Kiva, pitäisikö vetää toisenkin kerran.. Nyt taas noi herkut meinaan maistuu vähän liiankin hyvin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä niin kokeilen tätä. Meillä sitäpaitsi on Oreoita. Huomenna lähtee. Ai että ootan jo aamupalaa :D

Vierailija
4/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi edes kokeilla, jo ekan päivän jälkeen olisi varmaan taju kankaalla tuosta sapuskasta ja nälästä :)

Vierailija
5/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

I'm in!

Vierailija
6/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tossahan on ihan tosi vähän syötävää! En pystyisi olemaan päivääkään tuommoisella dieetillä, nälkä olisi varmaan ihan tajuton!

Vierailija
7/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:30"]

Tossahan on ihan tosi vähän syötävää! En pystyisi olemaan päivääkään tuommoisella dieetillä, nälkä olisi varmaan ihan tajuton!

[/quote]

Nälkä kuulemma lähtee toisena päivänä.

ap

Vierailija
8/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kokeilen. Viikko sinne, viikko tänne. Kokemus tääkin.

Vierailija
9/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei toimisi, sillä minulla pienikin määrä jotain sokeripitoista laukaisee ihan tajuttoman näläntunteen, että on pakko saada PALJON RUOKAA.

Mutta kun olen pari viikkoa täysin syömättä sokeria, makeanhimo katoaa, nälkä menee tasapainoon ja tulen oikeasti toimeen hyvin pienellä määrällä ruokaa.

Summa summarum: paras dieetti on leikata sokeri kokonaan ruokavaliosta pois. Näin ainakin minulla.

Vierailija
10/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä tosta tulee, vajaa tuhat kaloria päivässä? Tottakai sillä kalorimäärällä laihtuu! Eikö joku toimittaja testannut että pelkkiä oreo-keksejä syömällä voi laihduttaa, kunhan vaan pitää kalorimäärän sopivana.

Vierailija
11/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 13:44"]

Mitä tosta tulee, vajaa tuhat kaloria päivässä? Tottakai sillä kalorimäärällä laihtuu! Eikö joku toimittaja testannut että pelkkiä oreo-keksejä syömällä voi laihduttaa, kunhan vaan pitää kalorimäärän sopivana.

[/quote]

Lehden mukaan tulee 1200kcal, mutta laskin itse noin 1000kcal. Riippuu varmaan mitä syö, minkä valmistajan jäätelöä syö ja kuinka low fat poppareita vetelee.

Vierailija
12/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öö.. missä tuolla dietissä luki jäätelö?

Vierailija
13/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:00"]

Öö.. missä tuolla dietissä luki jäätelö?

[/quote]

Kohdassa "lounas".

Vierailija
14/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:00"]Öö.. missä tuolla dietissä luki jäätelö?
[/quote]100g suklaajäätelöä. Sokeako olet?

Vierailija
15/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei olis tuosta nälkä vaan paha olo...enhän mä pystyis noin paljoo makeaa syömään? Vois kokeilla ens viikolla :D

Vierailija
16/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketju pystyyn kun aloitetaan mitkä on fiilikset moisesta! Eikö voitas alottaa ens viikon maanantaista sitä? 13.4? Mäki kerron kaikille kun syön herkkuja et oon dieetillä :D

Vierailija
17/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No niin, nyt joku kokeilee tätä ja tulee viikon päästä kertomaan tuloksista ja kokemuksista, ok? Kuka lähtee? :) Jos toimii, niin sit mäkin aloitan tän.

Vierailija
18/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totta kai tuolla laihtuu, kun kaloreita tulee vain noin 1000 kcal päivässä. Itse laihdutin toisenlaisella ääridieetillä kymmenisen vuotta sitten. Söin kerran päivässä hampurilaisaterian, mutta en mitään muuta. Hyvin laihtui niinkin.

Vierailija
19/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="07.04.2015 klo 14:27"]

Totta kai tuolla laihtuu, kun kaloreita tulee vain noin 1000 kcal päivässä. Itse laihdutin toisenlaisella ääridieetillä kymmenisen vuotta sitten. Söin kerran päivässä hampurilaisaterian, mutta en mitään muuta. Hyvin laihtui niinkin.

[/quote]

Tämä olin niin mun unelmadieetti! Mitkä sun mitat oli ja paljonko laihduit ja missä ajassa? Söitkö aina saman aterian vai vahtelitko niitä?

Vierailija
20/70 |
07.04.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nro 10, tarkoitatko kaikkia sokereita? Myös hedelmien sisältämää fruktoosia? Mistä saat vitamiinisi?