Minua itkettää kun sisareni avokki
Disauttaa minua. Tänäänkin perhepashalla, sain katseita jotka viestivät "lihava". Ilmoitti myös että hyvä vain että sisareni jää tänne yöksi koska ei jaksa katella häntä (tarkoitti siis minua, tiedän) En jaksa sitä ukkoa!! Nytkin kyselee minulta jostain piraattipuolueen vaalivideosta, johtuu vain siitä että haluaa osoittaa yleissivistykseni puutteen. Ärsyttävä ukko, hiuksetkin kuin talitintillä.
Kommentit (54)
Miten katseella viestitään vastapuolelle tämän olevan lihava?
Miten katseella viestitään "lihava"?
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:10"]Miten katseella viestitään "lihava"?
[/quote]
No kyllä sen nyt näkee katseesta.. Niinkun nyt pullukkaa katotaan. Halveksuen alta kulmien, samalla tavalla kun itse katson omasta mielestäni läskiä ihmistä
AP
Sulla on vakava itsetunto-ongelma, ap!
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:14"]Sulla on vakava itsetunto-ongelma, ap!
[/quote]
Kuinka niin? Kyse on nyt tämän miehen asenteesta. Oma veljeni huomasi tämän myös.
Hiuksetkin kuin talitintillä... :D
Laitatte veljen kanssa jätkän ruotuun. Omalle paikalleen.
Sä oot ihastunut siihen. Yritä nyt päästä yli äläkä syyttele älyttömyyksistä.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:51"]Laitatte veljen kanssa jätkän ruotuun. Omalle paikalleen.
[/quote]
No mieli tekisi, mutta hän on kietonut äitini pikkurillin ympärilleen. Kun on kohtelias ja kokkaa ja on niin komea. Oikea unelmavävy. Minulla vain menee hermot. Isäni onneksi puolustaa minua ja tunteitani.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:01"][quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:51"]Laitatte veljen kanssa jätkän ruotuun. Omalle paikalleen.
[/quote]
No mieli tekisi, mutta hän on kietonut äitini pikkurillin ympärilleen. Kun on kohtelias ja kokkaa ja on niin komea. Oikea unelmavävy. Minulla vain menee hermot. Isäni onneksi puolustaa minua ja tunteitani.
[/quote]
I rest my case. -12
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:53"]Sä oot ihastunut siihen. Yritä nyt päästä yli äläkä syyttele älyttömyyksistä.
[/quote]
No en ole. Väitättekö nyt että ette aisti jos joku ei pidä teistä? Minulla on hyvä intuitio ja huomaan kyllä jos joku ajattelee minusta negatiivisesti ja/tai piilokettuilee.
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 20:49"]Hiuksetkin kuin talitintillä... :D
[/quote]
No sellainen tuulitukka, pula-ajan surffari.
AP
Vitut jostain siskon poikakaverista. Oikeesti mitä sä tollasia mietit, ei se sun kanssa seurustele, jätät ihan omaan arvoonsa vaan.
En tajunnut puoliakaan, mutta silti naurattaa. :D
[quote author="Vierailija" time="05.04.2015 klo 21:14"]Vitut jostain siskon poikakaverista. Oikeesti mitä sä tollasia mietit, ei se sun kanssa seurustele, jätät ihan omaan arvoonsa vaan.
[/quote]
No kyllä minä nyt silti mieleni pahoitin. Ja helpommin sanottu kuin tehty tuo omaan arvoonsa jättäminen. Kyseessä on kuitenkin henkilö jonka kanssa minun olisi tultava edes jotenkuten toimeen. Onneksi lähtivät nyt. Ärsyttää muutenkin koska olen tunnesyömäri.. Istun nyt suklaamuna käärepapereiden keskellä pimeässä kylpyhuoneessa.
Disauttaa?
Dissaa?