Olen päättänyt,että alan myymään itseäni.
Olen 23v. opiskeleva nuori nainen ja alan myymään itseäni.En kestä enään,tätä ainaista pennien laskemista.
Mutta mistä löydän varakasta mies seuraa?Tarkoitus olisi saada muutamia vakioasiakkaita,keitä tapaisin säännöllisesti.
Onko 300€ kerta liikaa(max.tunti)?Olen oikeasti kaunis ja hyvällä vartalolla varustettu.
Miten turvallisuus ja tapaamiset,missä ne hoidetaan?
Toivoisin että joku kenellä asiasta kokemusta,viitsisi vastata ja antaa vinkkejä.
En kaipaa moraali saarnoja :)
Kiitos!
Kommentit (116)
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 00:20"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:54"]
Miten aiot pitää homman ns. kasassa? Etkö pelkää, että hommissa törmäät johonkin tuttuun tai myöhemmin tää sun huoraus käy ilmi..? esimerkiksi vaikka jonkin tulevan poikaystävän kaveri onkin sun ex-asiakas? Musta nää seikat olis just vaikeimpia.
[/quote]
Pitäis saada muutama vanhempi vakio asiakas,jotka olisi mielummin perheellisiä.
En halua isoja asiakas määriä,vaan muutaman vakioasiakkaan.Niin että saisin n.1000€ ylimääräistä kuukaudessa.
Ap
[/quote]
Ap:lla taitaa olla aika ruusunpunaiset kuvitelmat huoran "ammatista". Eiköhän se noissa hommissa mene niin, että asiakas esittää toiveet ja jos et sinä niitä kykene täyttämään, asiakas menee muualle. Toimii muuten aika monessa muussakin ammatissa näin.
Milläköhän ap meinas myydä itseään? Vastausta ei oikein tunnu tulevan. Täällä 5v nuorempi, D-kuppinen timmi urheilija, jolle anaali yms on ok. Tuleva huora, mahdollisesti, opiskeluiden ohessa.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:44"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:39"]
Mikä sitten olisi sopiva summa tunnista?Itselleni tarjottiin kerran 2000€ yöstä,niin ajattelin sen perusteella tunnin hinnaksi 300€.En kylläkään suostuisi mihinkään erikoisuuksiin,edes tuolla hinnalla.
Ap
[/quote]
Asenteesi ja kuvitelmasi kuulostavat siltä, ettei sinusta ole huoraksi
[/quote]
Kilpailu on kovaa, pitää myös muistaa tämä
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:46"]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:39"]Mikä sitten olisi sopiva summa tunnista?Itselleni tarjottiin kerran 2000€ yöstä,niin ajattelin sen perusteella tunnin hinnaksi 300€.En kylläkään suostuisi mihinkään erikoisuuksiin,edes tuolla hinnalla. Ap [/quote] Kyllä sun maksullisena naisena pitää suostua. Asiakas on se joka sun palkan maksaa ja sun täytyy palvella asiakasta ja tyydyttää.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:50"]
Laita jotain kuvia ja vähän rivoja puheita,niin kyllä palstagalluppi sulle sopivan hinnan määrittelee
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:13"]
En maksais ku 2e
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="29.03.2015 klo 02:08"]
Moi,
Mä myin seksiä pari vuotta sitten. Homma jäi yhteen kertaan mutta tulipahan sekin koettua. Asiakkaita sain Suomi24 treffipalstan kautta. Laitat sinne ilmoituksen jossa teet rivien välistä selväksi mistä on kyse.
Neuvoja lueskelin sihteeriopiston sivuilta, itseäni pelotti myös paljastuminen ja mahdolliset turvallisuusongelmat.
Niin ja olin silloin 24v, ihan kaunis ja ok kroppa ja hinta oli 300€ tunti ilman erikoisuuksia (vain käsihoito, suutelua ja yhdyntä). Kysyntää oli ihan mukavasti ja tuolla hinnalla sai karsittua epäilyttävät tyypit pois. Ainoaksi asiakkaakseni jäänyt mies oli asunnosta päätellen hervottoman rikas nippa nappa 50v ihan mukava mies joka vaikutti aika yksinäiseltä.
Mitään traumoja ei jäänyt ja olin oikeastaan jo unohtanut koko asian. Välillä mietin että käytännössä olen huora ja naurattaa koska kukaan ei kuuna päivänä uskoisi minusta sellaista.
Kannattaa harkita tarkkaan rupeaako hommaan. Moni jää 'helppoon' rahaan koukkuun ja käsittääkseni ammatti tekee kyyniseksi ennen pitkää. Turvallisuudesta täytyy pitää huolta ja suosittelen tutustumaan aiheeseen perinpohjaisesti ennen kuin tapaat ketään. Sinä määrittelet hinnan ja palvelut joita tarjoat. Kokemattomuus ja kotimaisuus nostaa hintaa, samoin tietenkin ulkonäkö ja palvelujen laajuus.
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:33"]
Moi,
Mä myhttp://keskustelu.suomi24.fi/t/13507893in seksiä pari vuotta sitten. Homma jäi yhteen kertaan mutta tulipahan sekin koettua. Asiakkaita sain Suomi24 treffipalstan kautta. Laitat sinne ilmoituksen jossa teet rivien välistä selväksi mistä on kyse.
Neuvoja lueskelin sihteeriopiston sivuilta, itseäni pelotti myös paljastuminen ja mahdolliset turvallisuusongelmat.
Niin ja olin silloin 24v, ihan kaunis ja ok kroppa ja hinta oli 300€ tunti ilman erikoisuuksia (vain käsihoito, suutelua ja yhdyntä). Kysyntää oli ihan mukavasti ja tuolla hinnalla sai karsittua epäilyttävät tyypit pois. Ainoaksi asiakkaakseni jäänyt mies oli asunnosta päätellen hervottoman rikas nippa nappa 50v ihan mukava mies joka vaikutti aika yksinäiseltä.
Mitään traumoja ei jäänyt ja olin oikeastaan jo unohtanut koko asian. Välillä mietin että käytännössä olen huora ja naurattaa koska kukaan ei kuuna päivänä uskoisi minusta sellaista.
Kannattaa harkita tarkkaan rupeaako hommaan. Moni jää 'helppoon' rahaan koukkuun ja käsittääkseni ammatti tekee kyyniseksi ennen pitkää. Turvallisuudesta täytyy pitää huolta ja suosittelen tutustumaan aiheeseen perinpohjaisesti ennen kuin tapaat ketään. Sinä määrittelet hinnan ja palvelut joita tarjoat. Kokemattomuus ja kotimaisuus nostaa hintaa, samoin tietenkin ulkonäkö ja palvelujen laajuus.
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:50"]
Moi,
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13480191
Mä myhttp://keskustelu.suomi24.fi/t/13507893in seksiä pari vuotta sitten. Homma jäi yhteen kertaan mutta tulipahan sekin koettua. Asiakkaita sain Suomi24 treffipalstan kautta. Laitat sinne ilmoituksen jossa teet rivien välistä selväksi mistä on kyse.
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:51"]
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 08:50"]
Moi,
http://keskustelu.suomi24.fi/t/13480191
[/quote]
[/quote]
[/quote]
[/quote]
Älä myy. Vuokraa, mutta älä myy.
Moi ap :) Aattelin antaa muutamia vinkkejä, itse olen nyt vähän aikaa ollut "alalla".
Oon vähän sua vanhempi, mutta asiakkaita kyllä riittää. Laitoin ilmoituksen nettiin, ja tähän mennessä vastauksia on tullut yli neljä sataa.
Itse pyydän 120€ puolesta tunnista, ja 190€ tunnista. Suuseksiä pelkästään ehkäisyn kanssa, ja peppuseksiä en harrasta. Moni pyytää ottamaan suihin ilman kumia, mutta älä vain suostu siihen!
Kannattaa lukea Sihteeriopiston keskusteluja, sieltä löytyy vinkkejä ja tietoa laidasta laitaan. Esim turvallisuudesta jne.
Kirjoitan muutaman ohjeen sulle;
-Valitse asiakkaat oikeasti tarkkaan. Jos asiakas vaikuttaa vähänkin epäilyttävältä, jätä vastaamatta.
-Pyydä rahat AINA ensin. Monille on käynyt niin, että aktin jälkeen asiakas on sanonut hakevansa autostaan rahat ja häipynyt.
-Älä missään nimessä anna omaa puhelinnumeroasi, osta prepaid-liittymä.
-Ilmoita aina ystävälle, kun otat asiakkaan vastaan. Itsellä on yksi ystävä joka hommistani tietää. Laitan aina hänelle viestin kun asiakas tulee, ja ilmoitan koska asiakkaan pitäisi poistua. Jos musta ei määräaikaan mennessä kuulu, on syytä huolestua.
-Harkitse tarkkaan kenelle kerrot näistä hommista.
-Valitse sellainen ikäluokka, ettet pääse törmäämään tuttuihin. (Itsellä kaikki kaverit alle 30-vuotiaita, otan siis asiakkaiksi vain yli kolmekymppisiä).
-Jos asiakas kirjoittaa omasta sähköpostiosoitteestaan/soittaa omasta numerostaan, googleta nimi ja tsekkaa facebook.
-Lopeta hommat HETI, jos itsestä alkaa tuntua vastenmieliseltä. Raha ei koskaan ole sen arvoista, että satutat tai nöyryytät itseäsi. Tee siis hommia tasan niin kauan, kun itsestä tuntuu hyvältä.
-Muista, että jos olet sopinut tapaamisen ja tyyppi ei miellytäkkään, voit aina palauttaa rahat ja pyytää henkilöä poistumaan.
Tossa nyt muutamia vinkkejä, mutta lue lisää tuolta Sihteeriopiston sivuilta :)
Tsemppiä ap, hyvää keväänjatkoo sulle!
Jokainen ihminen saa tehdä vartalollaan mitä tahtoo.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 09:30"]
Jokainen ihminen saa tehdä vartalollaan mitä tahtoo.
[/quote]
Jep, se ei ole muilta pois. Kunhan muistaa että vallan ja vapauden mukana seuraa myös vastuu. 75:n ohjeet kannattaa panna korvan taakse.
Jos AP on oikeasti nätti, niin eikö olisi helpompi hoitaa esim. joku 5-10 vuotta vanhempi KTM/DI/OTM mies elättämään?
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:38"]
Kiitos 56 ja 75 erityisesti vastauksesta.Olen nyt ryhtynyt tuumasta toimeen ja tavannut kaksi asiakasta.
Pidin pääni ja pyysin sen 300€ tunnilta.Täällä tavalla sain karsittua varmasti monet epämiellyttävät tyypit pois ja vastassa olikin oikeen mukavat miehet :) Ap
[/quote]
Näin nopeasti. Haiskahtaa provolle. Mitä annoit palvelukseksi. Annoitko edes pyllyä?
100e tunti maksaisin kauniista tytöstä. Ei mistään suomikauniista vaan oikeasti kauniista.
[quote author="Vierailija" time="28.03.2015 klo 23:39"]
Mikä sitten olisi sopiva summa tunnista?Itselleni tarjottiin kerran 2000€ yöstä,niin ajattelin sen perusteella tunnin hinnaksi 300€.En kylläkään suostuisi mihinkään erikoisuuksiin,edes tuolla hinnalla.
Ap
[/quote]Kyllä minä ainakin 5000e/yö pyytäisin, mutta en ainakaan pillua antaisi silläkään hinnalla. Mimusta se ainakin ihan kohtuulliselta kuulostaa.
[quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 22:45"][quote author="Vierailija" time="30.03.2015 klo 07:50"]
Milläköhän ap meinas myydä itseään? Vastausta ei oikein tunnu tulevan. Täällä 5v nuorempi, D-kuppinen timmi urheilija, jolle anaali yms on ok. Tuleva huora, mahdollisesti, opiskeluiden ohessa.
[/quote] Jos haluat tietää,niin minulla on myös D-kuppi ja kroppa kunnossa.Ja myös latino juureni on tehnyt sen viimeisen silauksen ulkonäkööni ;) Ei tarvii katsos edes suostua mihinkään erikoiseen,kun on oikeasti ulkonäköä ja taitoa sängyn puolella ;) Ap
[/quote]
Kiva se on saada vähän extrarahaa jostain, mistä itse muutenkin tykkää ja mistä saa nautintoa ;) Ei se katsos, jos tykkää peppujutuista tarkoita sitä, etteikö löytyisi ulkonäköä ja taitoa muutenkin ;) En tekisi mitään, mikä ei olisi minulle ok.
Ei missään nimessö kannata taksaa alas laittaa. Laita mahd. ylös niin asiakkaatkin sitä tasoa sitten! Siitä on myös mahd. vähän laskea hintaa mutta nostaa on vaikeampi