Päätös on tehty: musta tulee etä-äiti :/
Kesään asti näin. Oli kyllä tosi vaikea ratkaista asia, mutta kun miehen kanssa meni sukset ristiin ja yhdessä asuminen alkoi ahdistaa, piti tehdä jotain. Vaavi lähtee nyt isin kanssa:(
Kommentit (140)
Luuletko, että sinusta tulee lähiäiti kovin helposti, jos nyt luovutat. Toisaalta, jos isä on ollut se, joka on ollut kotona hoitamassa vauvaa, niin näin parempi.
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]Luuletko, että sinusta tulee lähiäiti kovin helposti, jos nyt luovutat. Toisaalta, jos isä on ollut se, joka on ollut kotona hoitamassa vauvaa, niin näin parempi.
[/quote]
Kyllä mä olin kotona vauvan kanssa, mutta olin nyt hetken ulkomailla töissä ja sinä aikana päätös kypsyi.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
Olenhan mä lähempänä kolmeakymppiä.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
ap
[/quote]
tarkoitin henkistä ikää
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:56"]Saako mies nyt sitä rahaa minkä eron tullessa lupasit?
[/quote]
Ei siitä tosissaan puhuttu. Me ei nyt haeta eroa vielä, kun ei tiedä, mitä tässä tapahtuu.
a
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:56"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:53"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:51"]Et taida itsekään olla kovin vanha?
[/quote]
ap
[/quote]
tarkoitin henkistä ikää
[/quote]
Jaa'a. Enpä tiedä. Kyllä tässä viime aikoina on aikuistuttu aikalailla.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:01"]Mitäs isukki tykkää?
[/quote]
Mun isä? No ei tykkää. Sehän se vaati sen, että ratkaisua tarkastellaan uudestaan kesän alussa.
ap
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:04"][quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 22:01"]Mitäs isukki tykkää?
[/quote]
Mun isä? No ei tykkää. Sehän se vaati sen, että ratkaisua tarkastellaan uudestaan kesän alussa.
ap
[/quote]
Pistääkö hanat kiinni jos eroat?
Miksi yhdessäolo miehesi kanssa alkoi ahdistaa? Oliko päätös asumuserosta kokonaan sinun? Minkä ikäinen on vauva?
Voimia kovasti perheelle ❤ ei varmaan ollut helppo tilanne.. Jaksuhali ❤
[quote author="Vierailija" time="03.02.2015 klo 21:50"]
Niinpä. Mutta katsotaan sitten kesäkuussa uudestaan. ap
[/quote]
Jos haluat lapsesi luoksesi asumaan niin ei kannata suostua etä-äidiksi. Jos lähivanhempi ei itse suostu ryhtymään etävanhemmaksi niin myöskään viranomaiset eivät lähde riepottelemaan lasta kodista toiseen ilman todella painavia syitä.
Voivoi