Haluan vaimoni harrastavan seksiä kaverini kanssa!
Tämä on totta. Olemme olleet yli 10v. naimisissa, 35-vuotiaita. Ihan kaikin puolin ok. Vaimonikin on kaunis ja luulen, että hän kelpaisi monelle. Erään kerran kaverini kehui vaimoani yms. Minusta Se tuntui todella hyvälle. Kerroin tämän myös vaimolleni. Juttelimme kaverini kanssa viime perjantaina ja itsellekin yllätyksenä päätin kysyä, että haluaako hän harrastaa vaimoni kanssa seksiä. Ei hänen kauaa tarvinnut miettiä vaan sanoi, että tietenkin ;) Kerroin tämänkin vaimolleni, ensin hän ihmetteli, että wtf. Mutta kiinnostui myös asiasta. Eniten häntä mietityttää, että seuraako tästä tulevaisuudessa jotain pahaa.. Vakuutin, ettei.. Sitten hän epäili omaa ulkonäköään yms. no vakuutin kaverini pitävän häntä kauniina, sitten piti vielä vakuuttaa, ettei hänen tarvitse kertoa mitään yksityiskohtia yms. Tämäkin täysin ok. Miksi teen tämän? Siksi, että elämme ruuhkavuosia kolmen mahtavan lapsen kanssa, heidän harrastukset vievät rahamme ja vapaa-aikamme. yms yms. Niin haluan vaimolleni vaihtelua ja piristystä arkeen. Olenko mielestänne täysin epänormaali?
Kommentit (68)
Mikäs siinä. Toivottavasti tiedätte mitä teette.
Mun mies haluaa samaa, mutta haluaisi katsella. En ole suostunut.
Ja sitten heräsit unestasi... huono provo.
Tämä ei ole provo, vaan täysin totta. Tämä tapahtuu huomenna. En ymmärtänyt mitä sulautuminen kaveriini merkitsee :) Enkä välttämättä halua katsellakaan. Se ei ole tämän jutun pointti :) Vaan piristystä tähän arjen harmauteen, kun esim. Thaimaan matkakaan ei ole mahdollista :)
Aah! Mäkin haluaisin miehen, joka tykkäisi "tarjoilla" mua kavereilleen! <3
aisankannattajat on oma lajinsa, ei epanormaalia mutta harvinaisempaa.
Päivitykset sitten heti tänne. Kaverilta ja vaimolta kommentit mukaan.
Tämä provo sitten varmaan jatkuu niin, että vaimo ja kaveri rakastuivat
...vaimo jätti ap:n ja karkasi kaverin kanssa.
Minä voin tulla panemaan vaimoasi ja lyömään sinua helvetin friikki
Ap yrittää vaimon onnen maksimointia! Mehän on täällä jo nähty mihin nää voittoisat plänit johtaa.
Ehkä vaimo piristyisi myös, jos vaikka veisit roskat oma-aloitteisesti roskikseen.
Mitä ihmeen piristystä on nussia jotain vierasta miestä? :-o
Ps 9 ei ollut sitten sarkasmia eikä mitään vittuilua. Kiihottuisin myös siitä jos oma mies harrastaisi seksiä muiden naisten kanssa. Kerran olin pantavana miehellä, jonka vaimolla oli sama juttu. Hän odotti aktin ajan olohuoneessa. Päivityksiä sitten ap! :)
Voin tulla myös hoitelemaan kaunista vaimoasi, jos hän tykkää tytöistä! T. N27
Todellista rakkautta ja ystävyyttä ap!! Ihana mies! Toivottavasti kaveri antaa sun vasta vuoroisesti duunata omaa naistaan. :)
:o