Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Anarkistiroskaväellä ”Lähiöst linnaan” -mielenosoitus itsenäisyyspäivänä

Vierailija
23.11.2014 |

http://www.mtv.fi/uutiset/kotimaa/artikkeli/anarkistit-jarjestavat-mielenosoituksen-itsenaisyyspaivana-poliisi-varautunut/4546776

Toivottavasti poliiseja on tarpeeksi laittamaan tuo rosvojoukko tarvittaessa telkien taakse. Todella lapsellista touhua tuollaiset mielenosoitukset. 

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arhinmäen pitäisi olla myös tuon joukon mukana, mutta shampanjasosialisti juhlii tapansa mukaan mieluummin linnassa riistäjäporvarien kanssa!

Vierailija
2/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä tulee taas hauskaa kun poliisi laittaa roskaväen ruotuun! :D

Tsemppiä poliiseille, teillä on työtä tekevän ja veroja maksavan kansan tuki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

no älkää nyt repikö persettänne auki totuushan on se että suomen itsenäisyys luovutettiin eulle vuonna 1995 'itsenäisyys päivänä' on oivallinen mahdollisuus näyttää herroille jotka ajaa kansan ahdinkoon kuinka moni oikeasti tienaa alle 2600 euroa kaikki messiin!! skipatkaa kotisohva ja tulkaa näyttämään herroille ettei semmosta hyällä katsota!! kaikki messiin!!! mitä enemmän sitä parempi!! Muistakaa mellä on ylivoima!! pistetään stubin vampyyrin hymy hyytymään!!!

Vierailija
4/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:32"]no älkää nyt repikö persettänne auki totuushan on se että suomen itsenäisyys luovutettiin eulle vuonna 1995 'itsenäisyys päivänä' on oivallinen mahdollisuus näyttää herroille jotka ajaa kansan ahdinkoon kuinka moni oikeasti tienaa alle 2600 euroa kaikki messiin!! skipatkaa kotisohva ja tulkaa näyttämään herroille ettei semmosta hyällä katsota!! kaikki messiin!!! mitä enemmän sitä parempi!! Muistakaa mellä on ylivoima!! pistetään stubin vampyyrin hymy hyytymään!!!
[/quote]

Mee pois.

Vierailija
5/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei Jeesus miten vähä-älyistä porukkaa. Oikein "anarkisteja" vai. Jos pitäisin noille luuseri ihmissaastoille pistokokeen anarkismi-aatteen historiasta, tarkoitusperistä ja lähtökohdista niin vois mennä sormi suuhun aika äkkiä. Toisen luokan kansalaisia ja ylikasvaneita häiriköitä noi on, tää oo mitän anarkismia nähnytkään. Hyi helevetti mitä roskasakkia.

Vierailija
6/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:32"]

no älkää nyt repikö persettänne auki totuushan on se että suomen itsenäisyys luovutettiin eulle vuonna 1995 'itsenäisyys päivänä' on oivallinen mahdollisuus näyttää herroille jotka ajaa kansan ahdinkoon kuinka moni oikeasti tienaa alle 2600 euroa kaikki messiin!! skipatkaa kotisohva ja tulkaa näyttämään herroille ettei semmosta hyällä katsota!! kaikki messiin!!! mitä enemmän sitä parempi!! Muistakaa mellä on ylivoima!! pistetään stubin vampyyrin hymy hyytymään!!!

[/quote]

Juuri sinun kaltaistesi kuriin laittamisesta nautin eniten! :9

Vierailija
7/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Ei ole ainakaan mun.

Terveisin yksi veronmaksaja

Vierailija
8/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:56"][quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:24"]

[/quote]

Ei ole ainakaan mun.

[/quote]
Eikä mun.
-toinen veronmaksaja

Vierailija
9/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:56"]

[/quote]

Ei ole ainakaan mun.

[/quote]

No ainakin kaikkien nettoveronmaksajien tuki. Moni veronmaksaja ei sellainen ole.

Vierailija
10/70 |
23.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:56"]

[/quote]

Ei ole ainakaan mun.

[/quote]

Eikä mun. T. Toinen veronmaksaja

Vierailija
11/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tää on niin paradoksista! Aina uhotaan kytistä ja sitten kun jakomäessä äijä mättää dunkkuun, niin kenelle soitetaan? Kytille. Ja tää on nähty. Sama paskasakki lähtee varmaan sinne linnan eteen riehumaan, pellet.

Vierailija
12/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sörkassa olis sopiva linna tolle sakille.

Vierailija
13/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistakaa että täällä ei luuserit palstaile! Av vamma tienaa vähintään 5000 e/kk ja av mamman mies 8000. Alta pois anarkisti ressut ja kaikki raukat jotka tienaa alle 2600 e. Av mammat voisivat kokoontua pressan linnan eteen ja jyrätä laihat narkkianarkistit maan rakoon. Tanner vaan tömisee ja punaiset kananpersetukat keikkuvat kun av mammat iskee!!

Vierailija
14/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="23.11.2014 klo 23:41"]

Ei Jeesus miten vähä-älyistä porukkaa. Oikein "anarkisteja" vai. Jos pitäisin noille luuseri ihmissaastoille pistokokeen anarkismi-aatteen historiasta, tarkoitusperistä ja lähtökohdista niin vois mennä sormi suuhun aika äkkiä. Toisen luokan kansalaisia ja ylikasvaneita häiriköitä noi on, tää oo mitän anarkismia nähnytkään. Hyi helevetti mitä roskasakkia.

[/quote]

Mitäköhän se anarkismi tämän kirjoittajan mielestä on? Itse olen anarkisti ja veronmaksaja ja ajattelin kyllä mennä katsastamaan meiningin jos jaksan.

Mua huolettaa erityisesti Stubin ja monen hänen edeltäjiensä hallitusten ajama hyvinvointivaltion tuhoaminen maan tasalle. Suomessa on YLE:n mukaan ollut jo elokuussa lähemmäs puolta miljoonaa työtöntä ja mulle luvataan nyt, että vaikka maksan niitä veroja tällä hetkellä en varmaan koskaan pääse eläkkeelle tai jos joudun joskus 70-80vuotiaana sitten vuosikymmenten päästä, niin siitä eläkkeestä leikataan pois.

Tää hallituksen meno on niin törkeetä, että mitä pitäisi vielä tapahtua, että kadulle saisi lähteä järeämminkin ottein? Mua vituttaa, että mun vanhempien eläketuuksia leikataan ja sit kanssa, että niitä vähiäkään etuuksia ei ole olemassa silloin kun mä olen eläkkeellä. Entä sitten mun lapset ja tulevat sukupolvet? Mitä me jätetään niille jossei tälle hallitukselle laiteta hanttiin?!

Terv. vihainen ja lähimmäisistään huolissaan oleva verojamaksaja 

(Vaikka en kyllä itse erottele ihmisiä hyviin ja huonoihin veronmaksun perusteella. Muutenhan hyökkäisin joka kymmentä suomalaista vastaan, kun se työttömyys tosiaan hipoo puolta miljoonaa ja kasvaa koko ajan.)

Vierailija
15/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 18:14"]

kiva et näistä itsenäisyyspäivän mielenosoituksista on tullut ihan perinne!

Ja vaikka itse en olekaan noiden mielenosoittajien kanssa samaa mieltä, niin hyvä että osaapahan ainakin jotkut asioihin tyytymättömistä ihmisistä tehdä muutakin kuin inistä netissä.  

[/quote]

Kyllä ikkunoiden rikkominen saa tosiaan vääryydet korjaantumaan!

Tuo roskaväki vaan nauttii hulinoimisesta -takana ei ole mitään muuta. Ja siksi heitä tulee voida kohdella sanottaanko "tehokkaasti ja epävirallisesti".

Vierailija
16/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkattu kiihottamisesta kansanryhmää vastaan

Vierailija
17/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Lol! Mistä lähtien anarkistit on ollut kansanryhmä?!

Vierailija
18/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 21:38"]

[/quote]

Hyvä! Tuon roskaväen suunnitelmat rikkoa paikkoja ja vastustaa työtään tekeviä poliiseja on tehtävä tyhjksi.

Vierailija
19/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 10:47"]

[quote author="Vierailija" time="24.11.2014 klo 00:23"]

Muistakaa että täällä ei luuserit palstaile! Av vamma tienaa vähintään 5000 e/kk ja av mamman mies 8000. Alta pois anarkisti ressut ja kaikki raukat jotka tienaa alle 2600 e. Av mammat voisivat kokoontua pressan linnan eteen ja jyrätä laihat narkkianarkistit maan rakoon. Tanner vaan tömisee ja punaiset kananpersetukat keikkuvat kun av mammat iskee!!

[/quote]

Anarkistiressut tuskin "tienaavat" yhtään mitään muuta kuin sosiaalitukia ja lisää ovat vaatimassa. Anarkistit eivät vain ymmärrä sitä, että anarkistisessa maailmassa ei mitään muiden maksamia tukia olisi olemassakaan. 

[/quote]

Jep, nämä piripäät ei ymmärrä että anarkisti ≠ vasemmistolainen. Enemminkin Kokoomusnuorten arvot ovat lähempänä anarkiaa jos sille linjalle lähdetään. Sosiaalituet eivät :D

Vierailija
20/70 |
24.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meikäläiseltä täysi tuki anarkisteille! Taitavat olla ainoita jotka osaavat tehdä muuta kuin valittaa tai äänestää ja valittaa!

Taitaa tämä kiukku kertoa, että tekevät jotain oiken ;) Taitaa olla herran pelko iskostunut turhan moneen täällä XD