Mies! Miksi et halua vaimoasi?
Kommentit (18)
Tuohon en ole itsekään vastausta keksinyt. Miksei tervejärkinen mies nussisi vaimoaan? Minusta keski-ikäiset naiset ovat kaikkein kiihottavimpia. Tämä luultavasti siksi, koska on varsin tabuu olla nuorena miehenä heihin kiintynyt (vai olenko ihan hakoteillä?). Vielä parempi on, jos löytyy lapsia ja on naimisissa. Muutaman kerran on saanut mahtavaa pillua baari-illan jälkeen. Eivätkä edes olleet löysiä, joten en oikein ymmärrä, miksi ei maistu.
Ei ole enää vaimoa, mutta aikanaan oli.
Se oli melkein koko ajan vihainen ja kärttyinen. Hetken aikaa saattoi olla normaali, mutta sitten taas kiukuttelua kaikenmaailman turhista asioista. Pitkään yritin tehdä hänet tyytyväiseksi, mutta rajansa kaikella. Luonnollisesti ennenpitkää ei tehnyt mieli edes koskea koko ihmistä. Erittäin kuluttavaa itsellekin.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:24"]Ei ole enää vaimoa, mutta aikanaan oli.
Se oli melkein koko ajan vihainen ja kärttyinen. Hetken aikaa saattoi olla normaali, mutta sitten taas kiukuttelua kaikenmaailman turhista asioista. Pitkään yritin tehdä hänet tyytyväiseksi, mutta rajansa kaikella. Luonnollisesti ennenpitkää ei tehnyt mieli edes koskea koko ihmistä. Erittäin kuluttavaa itsellekin.
[/quote]
Oliko vaimon nimi Piritta?
Läski perseetön selluliittikasa, joka ei pidä itsestään eikä hygieniastaan huolta.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:18"]
Tuohon en ole itsekään vastausta keksinyt. Miksei tervejärkinen mies nussisi vaimoaan? Minusta keski-ikäiset naiset ovat kaikkein kiihottavimpia. Tämä luultavasti siksi, koska on varsin tabuu olla nuorena miehenä heihin kiintynyt (vai olenko ihan hakoteillä?). Vielä parempi on, jos löytyy lapsia ja on naimisissa. Muutaman kerran on saanut mahtavaa pillua baari-illan jälkeen. Eivätkä edes olleet löysiä, joten en oikein ymmärrä, miksi ei maistu.
[/quote]
Tuohon lisään, että puhun sisi normaalikroppaisista naisista. En mistään sohvaperunasta ym. Ja pysyn kannassani; paljon parempia ovat nussimaan kuin ikäiseni naiset.
kun huomaa olevansa naiselle vain keino siistiin keskiluokkaiseen elämään, niin kummasti halut laskee noin epärehellisen käytöksen vuoksi. Ammattihuorakin on rehellisempi - ja myös taitavampi.
vaimo on päästänyt itsensä lihomaan liikaa, läskit inhottaa mua
Yli 50-vuotiasta naista ei halua kukaan, oli miten hoikka tahansa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:24"]Ei ole enää vaimoa, mutta aikanaan oli.
[/quote]mäkin oon kärttyinen ja suutun pienestä aina kun mies on pihdannut liian kauan. Jos teillä oli noidankehä?
Vaimosta on tullut liian vanha ja läski. Onneks on ero vireillä.
Huhhu. AP vastaa. Oon hoikka, kaunis, synnyttänyt 20 v nainen, ja ihmettelen vaan miks helvetissä mun 24 mie ei halua mua...
Vaimo käyttää tiukkoja vaatteita, vaikka perse on levinnyt. Kusi valuu pitkiä pillun karvoja pitkin sormille ja suuhun, jos ei muista kuunnella, tuliko suoraan vessassa sänkyyn. Kuuntelee varsinkin viikonloppuiltaisin Cheekiä ja kävi sen keikoillakin monta kertaa. Riittääkö jo miksi ei kiinnosta? Runkkaan mieluummin. Lapset on jo tehty.
t: Lauri
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:41"]
Yli 50-vuotiasta naista ei halua kukaan, oli miten hoikka tahansa.
[/quote]
Nyt olet synnyttänyt, eli kuulut tähän yllä mainittuun joukkoon. Tervetuloa.
[quote author="Vierailija" time="06.11.2014 klo 23:18"]
Miksei tervejärkinen mies nussisi vaimoaan?
[/quote]
Himo ei ole järjen asia.
Meillä seksi loppui vauva vihjailuihin, turha yrittää laittaa 18 vuotista palloa jalkaan yksipuolisella päätöksellä.
Nimim. Seksittömänä 2 vuotta
Ottaisin heti jos saisin, mutten kelpaa kellekkää. Neitsyt M 25v