Miksi miehet ovat aina niin vittumaisia!
Jälleen kerran tapasin potentiaalisen oloisen miehen, tai no aluksi en pitänyt häntä potentiaalisena mutta sittemmin kyllä. Pelkäsin aluksi hänen olevan tarrautuja, mutta olikin kaikkea muuta kuin tarrautuja... Monta viestiä, joihin ei koskaan tullut vastausta, kun soitin niin ei viitsinyt soittaa takaisin vaan tekstasi, että oliko tärkeää? Alkuun pervoili mutta lopetti vasta kun sanoin, etten ole helppo kaadettava.
Hän oli ehdottanut minun luokseni tulemista yhtenä päivänä, ja pyysin häntä soittamaan kellonaikaan X, koska TIESIN hänen olevan hereillä silloin, hänellä oli yksi meno. No turhaanpa odottelin taas soittoa :) Kun tästä mainitsin ja sanoin, että jos on noin vaikeaa niin antaa olla, niin tämä haukkuu minut takertujaksi ja ilmoittaa, ettei halua tutustua enää :) Ja sinne meni sekin kusipää, ai että on niin mahtava fiilis, kun ketään ei kiinnosta!
Olenko minä oikeasti takertuja, jos pyydän soittamaan tiettyyn kellonaikaan ja kun sekään ei toteudu, niin huomautan asiasta?!?
Kommentit (104)
Ette naikkoset tee tätä kovin helpoksi:
Jos siis olisi vastannut heti ja pitänyt aktiivisesti yhteyttä, olisi ollut takertuja... ja nyt kun ei vastaa eikä pidä yhteyttä, on kusipää..
:D
on se vaan omituista, että kaikki ei päivystä puhelimen vierellä kuten ap, herkeämättä tarkkaile tuliko nyt viestiä.
normaali-ihmisillä on elämä. on muutakin tekemistä. on miljoona eri syytä, miksei joku heti vastaa viestiin.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:40"]Ööö eiköhän 5-vuotiaskin älyä tuon millä yritit tärkeillä. Jos kaikki miwskokemukseni ovat täyttä paskaa niin enköhän silloin käytä monikkoa enkä yksikköä. On ollut laidasta laitaan kaikennäköisiä, -kokoisia miehiä, erilaisia tilanteita, erilaisia luonteita... ja JOKA IKINEN KOKEMUS on täyttä PASKAA. Olisi loogista, jos olisin nirso ja kelpuuttaisin vain tietynlaiset miehet. ja saisin aina takkiini heidän kanssaan enkä tajuaisi laskea 1+1. Mutta kun on kokemusta niin monen iköisistä, näköisistä, kokoisista... niin ne kokemukset ovat todistaneet minulle, että mi olen seurusteluni seurustellut ja e ole enäö ketään minua varten. En kiinnosta ketään. Voisin vetää itseni vaikka hirteen.
[/quote]
Mikä yhdistää kaikkia parisuhdekokemuksiasi?
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"]Meno ei ollut mn rajoittava juttu vaan pieni palvelua kaverille. Se ei estä soittamasta. Joka ikiseen viestiin ei tarvitse vastata jos on niin vaikeaa, mutta olisi kiva jos sen sijaan sitten vaikka soittaisi ja pahoittelisi ettei jaksa tekstata niin tiiviisti. Tulee tosi epäluotettava vaikutelma miehestä, jolta ei kuulu puhelua vaikka VOISI soittaa ja toinen on sitä pyytänyt. Tulee mieleen, että pitääköhän edes lupauksiaan jos ei oma-aloitteisestikaan viitsi nähdä vaivaa?
[/quote]
Jos on pyytänyt soittamaan, niin on kyllä kohteliasta soittaa. Mutta että jokaiseen viestiin pitäisi vastata ja sitten pahoitella jos ei moiseen pysty... ihmisillä on toki erilaisia käsityksiä viestimisestä, mutta itse vastaan sähköpostiin ehkä viikon sisään, tekstariin kun jaksan ja muistan, puheluun jos silloin pystyn. Eli jos on tärkeää, niin silloin soitetaan, esim. talosi palaa tai en pääse tunnin päähän sovittuun tapaamiseen. Tekstarilla sitten skipataan ne seuraavan päivän miitit. Ja niihin voi vastata, jos haluaa, mutta en odota moista.
Pitää olla Dalai Lama, että kestää ap:n vittumaista asennetta viittä minuuttia kauempaa. Kysy lääkäriltä rauhoittavia ja ota tupla-annos.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:33"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 13:40"]Miksi kyseinen mies oli niin vittumainen?* Ei pluraalia, kiitos.
T.Mies
[/quote]
Jos olisit internetissä hetkeäkään majaillut tietäisit että merkki * tarkoittaa jonkin korjaamista. Yleensä sitä käytetään typon eli kiroitusvirheen - kirjoitusvirheen* korjaamisessa. Savy'? Korjasin otsikkoasi. Lisäksi jos haluat painottaa jtn osaa tekstissäsi käytä lihavointia cäpslokin sijasta. [b] esimerkki [/b.] jotain tuohon suuntaan se taitaa olla. Ilman pistettä kuitenkin. Nimittäin viestimisessä kirjoittamalla pätee erilaiset "sanomattomat säännöt" kuin oikeassa puheessa. Kirjoituksesta ei kuule äänensävyä tai -painoa, tahi sitten muutakaan. Tämän takia CAPSLOCKIN YLETÖN KÄYTTÖ KOETAAN HUUTAMISEKSI ELI VIHAKSI. Capslokkia tulee käyttää huomion herättämiseen vain tietyn maun rajoissa. Capish?
T.Mies
[/quote] Jos olisit vähänkään netissä majaillut, tietäisit myös, että * tulee sanan/lauseen eteen eikä perään. En ole ap enkä ap:n puolella, mutta ennenkuin tulee neuvoja jakelemaan niin ottaisin ensimmäiseksi itse selvää miten merkit laitetaan ja mihin kohtaan.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:47"]No jos kaikissa miehissä todellakin on jotain vikaa, eihän niiden kanssa sitten voi mihinkään alkaa, eikä kannata yrittääkään.
Itse ihmettelen, miksi oletat miehen soittavan silloin, kun tiedät, että hänellä on meno - eikö juuri meno estä soittelemasta = jos hänellä on muuta menoa, miksi hän puhelimessa roikkuisi?
Muutenkin täytyy sanoa, että miehet eivät jaksa vastailla viesteihin samalla tavalla kuin naiset. Eivät kaikki naisetkaan kyllä jaksa vastata kaikenmaan liirumlaarum-juttuihin. Itseäni esimerkiksi ärsyttää suunnattomasti se, että jos vaikkapa tarkoitus on sopia tapaamisesta, sitä ei voi tehdä yksiviivaisesti, vaan juuri vehdataan ja vekslataan ja mietitään ja muutetaan ja ehdotetaan ja perutaan ja päädytään sitten kumminkin siihen ekaan vaihtoehtoon. Minkä jälkeen voidaan alkaa vehtamaan missä.
[/quote]
Meno ei ollut mn rajoittava juttu vaan pieni palvelua kaverille. Se ei estä soittamasta. Joka ikiseen viestiin ei tarvitse vastata jos on niin vaikeaa, mutta olisi kiva jos sen sijaan sitten vaikka soittaisi ja pahoittelisi
ettei jaksa tekstata niin tiiviisti. Tulee tosi epäluotettava vaikutelma miehestä, jolta ei kuulu puhelua vaikka VOISI soittaa ja toinen on sitä pyytänyt. Tulee mieleen, että pitääköhän edes lupauksiaan jos ei oma-aloitteisestikaan viitsi nähdä vaivaa?
[/quote]
Mikään*
[/quote] *mikään, ei mikään*
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:23"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:40"]Ööö eiköhän 5-vuotiaskin älyä tuon millä yritit tärkeillä. Jos kaikki miwskokemukseni ovat täyttä paskaa niin enköhän silloin käytä monikkoa enkä yksikköä. On ollut laidasta laitaan kaikennäköisiä, -kokoisia miehiä, erilaisia tilanteita, erilaisia luonteita... ja JOKA IKINEN KOKEMUS on täyttä PASKAA. Olisi loogista, jos olisin nirso ja kelpuuttaisin vain tietynlaiset miehet. ja saisin aina takkiini heidän kanssaan enkä tajuaisi laskea 1+1. Mutta kun on kokemusta niin monen iköisistä, näköisistä, kokoisista... niin ne kokemukset ovat todistaneet minulle, että mi olen seurusteluni seurustellut ja e ole enäö ketään minua varten. En kiinnosta ketään. Voisin vetää itseni vaikka hirteen.
[/quote]
Mikä yhdistää kaikkia parisuhdekokemuksiasi?
[/quote]
Se että kiinnostan niin kauan kun ei ole mitään ongelmia eikä tarvitse nähdä vaivaa minkään eteen. Ei minulla ole paljon kokemusta parisuhteista, mutta edes tutustumisvaiheessa ketään ei kiinnosta pitää kunnolla yhteyttä. Miten sellaisiin ihmisiin tutustutaan?!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:29"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"]Meno ei ollut mn rajoittava juttu vaan pieni palvelua kaverille. Se ei estä soittamasta. Joka ikiseen viestiin ei tarvitse vastata jos on niin vaikeaa, mutta olisi kiva jos sen sijaan sitten vaikka soittaisi ja pahoittelisi ettei jaksa tekstata niin tiiviisti. Tulee tosi epäluotettava vaikutelma miehestä, jolta ei kuulu puhelua vaikka VOISI soittaa ja toinen on sitä pyytänyt. Tulee mieleen, että pitääköhän edes lupauksiaan jos ei oma-aloitteisestikaan viitsi nähdä vaivaa?
[/quote]
Jos on pyytänyt soittamaan, niin on kyllä kohteliasta soittaa. Mutta että jokaiseen viestiin pitäisi vastata ja sitten pahoitella jos ei moiseen pysty... ihmisillä on toki erilaisia käsityksiä viestimisestä, mutta itse vastaan sähköpostiin ehkä viikon sisään, tekstariin kun jaksan ja muistan, puheluun jos silloin pystyn. Eli jos on tärkeää, niin silloin soitetaan, esim. talosi palaa tai en pääse tunnin päähän sovittuun tapaamiseen. Tekstarilla sitten skipataan ne seuraavan päivän miitit. Ja niihin voi vastata, jos haluaa, mutta en odota moista.
[/quote]
Ja tällaisella tahdilla joku kuvittelee päätyvänsä parisuhteeseen... sinusta en tiedä, ehkä ometkin parisuhteessa. Mutta jos mies vastailee minulle silloin tällöin eikä soita jos pyydän, niin etsiköön jonkun joka jaksaa sellaista katsella.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:22"]Ette naikkoset tee tätä kovin helpoksi:
Jos siis olisi vastannut heti ja pitänyt aktiivisesti yhteyttä, olisi ollut takertuja... ja nyt kun ei vastaa eikä pidä yhteyttä, on kusipää..
[/quote]
ALUKSI EN OLLUT KIINNOSTUNUT.
SITTEN KIINNOSTUINKIN HIEMAN.
HALUSIN TAVATA MUTTA KOSKA EN OLLUT ERITYISEN KIINNOSTUNUT NIIN PELKÄSIN TAKERTUMISTA, JOSTA MINULLA ON KOKEMUSTA.
TAPAAMISEN JÄLKEEN KIINNOSTUIN.
S I K S I TUNTUI TOSI KIVALTA, KUN MIES PALJASTUI TUOLLAISEKSI. Kunpa en olisi ikinä nähnyt tätäkään vaivaa - taas!!!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:47"]No jos kaikissa miehissä todellakin on jotain vikaa, eihän niiden kanssa sitten voi mihinkään alkaa, eikä kannata yrittääkään.
Itse ihmettelen, miksi oletat miehen soittavan silloin, kun tiedät, että hänellä on meno - eikö juuri meno estä soittelemasta = jos hänellä on muuta menoa, miksi hän puhelimessa roikkuisi?
Muutenkin täytyy sanoa, että miehet eivät jaksa vastailla viesteihin samalla tavalla kuin naiset. Eivät kaikki naisetkaan kyllä jaksa vastata kaikenmaan liirumlaarum-juttuihin. Itseäni esimerkiksi ärsyttää suunnattomasti se, että jos vaikkapa tarkoitus on sopia tapaamisesta, sitä ei voi tehdä yksiviivaisesti, vaan juuri vehdataan ja vekslataan ja mietitään ja muutetaan ja ehdotetaan ja perutaan ja päädytään sitten kumminkin siihen ekaan vaihtoehtoon. Minkä jälkeen voidaan alkaa vehtamaan missä.
[/quote]
Meno ei ollut mn rajoittava juttu vaan pieni palvelua kaverille. Se ei estä soittamasta. Joka ikiseen viestiin ei tarvitse vastata jos on niin vaikeaa, mutta olisi kiva jos sen sijaan sitten vaikka soittaisi ja pahoittelisi
ettei jaksa tekstata niin tiiviisti. Tulee tosi epäluotettava vaikutelma miehestä, jolta ei kuulu puhelua vaikka VOISI soittaa ja toinen on sitä pyytänyt. Tulee mieleen, että pitääköhän edes lupauksiaan jos ei oma-aloitteisestikaan viitsi nähdä vaivaa?
[/quote]
Mikään*
[/quote]
Mikä "ei mikään" ? Meno ei ollut ei mikään? Ööö... - ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:19"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:22"]Ette naikkoset tee tätä kovin helpoksi:
[/quote]
ALUKSI EN OLLUT KIINNOSTUNUT.
SITTEN KIINNOSTUINKIN HIEMAN.
HALUSIN TAVATA MUTTA KOSKA EN OLLUT ERITYISEN KIINNOSTUNUT NIIN PELKÄSIN TAKERTUMISTA, JOSTA MINULLA ON KOKEMUSTA.
TAPAAMISEN JÄLKEEN KIINNOSTUIN.
S I K S I TUNTUI TOSI KIVALTA, KUN MIES PALJASTUI TUOLLAISEKSI. Kunpa en olisi ikinä nähnyt tätäkään vaivaa - taas!!!
[/quote]
Kuvittelin miehen epätoivoiseksi imartelija-roikkujaksi ja olin varovainen. Ei ole kivaa saada ällöttävää takiaista roikkumaan itseensä. Mies paljastuikin täysim takiaisen vastakohdaksi. Ihmiseksi, johon on vaikea saada yhteyttä ja jolta on vaikea saada yhteydenottoa. En vaan jaksa enää. Miksi minun pitää aina kärsiä näiden takia?!?! Haluaisin olla joskus haluttu!
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:47"]No jos kaikissa miehissä todellakin on jotain vikaa, eihän niiden kanssa sitten voi mihinkään alkaa, eikä kannata yrittääkään.
[/quote]
[/quote]
Mikään*
[/quote]
[/quote] Tarkoitin, että tähti eli * ei tule sanan perään eli mikään*, vaan näin: *mikään. Eli: *mikään, EI mikään*
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:47"]No jos kaikissa miehissä todellakin on jotain vikaa, eihän niiden kanssa sitten voi mihinkään alkaa, eikä kannata yrittääkään.
[/quote]
[/quote]
Mikään*
[/quote]
[/quote] Tarkoitin, että tähti eli * ei tule sanan perään eli mikään*, vaan näin: *mikään. Eli: *mikään, EI mikään*
[/quote]
Se on kuule aivan se ja sama että onko se tähti alussa vai lopussa. Sinä kun tykkäät nussia pilkkua niin emsi kerralla opettele lainausmerkkien käyttö ja johan sinua ymmärretään paremmin. "*Mikään", ei "mikään*"
Ap
Minulla ei sitten ole lukihäröä vaikka kaikissa viesteissäni on virheitä. Puhelimella on jo tarpeeksi vittumaista kirjottaa saati sitten korjata kaikkia virheitä. Ap
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:56"]Unohda se ääliö. On ihan normaalia odottaa vastausta
[/quote]
Minua niin suututtaa!!!!!! :( en alkuun edes pitänyt koko tyypistä, ja sitten kuin ihmeen kaupalla kiinnostunkin, niin TAAS paljastuuettä tyyppi on pelkkä persläpi!!! En oikeasti jaksa enää :(
[/quote]
Sinä kiinnostuit hänestä vain siksi, että hän ignorasi sinut = persläpi. Nyt olet itse se takertuja. Naiset ovat kyllä tyhmiä.
Mies
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:58"]
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:56"]Unohda se ääliö. On ihan normaalia odottaa vastausta
[/quote]
Minua niin suututtaa!!!!!! :( en alkuun edes pitänyt koko tyypistä, ja sitten kuin ihmeen kaupalla kiinnostunkin, niin TAAS paljastuuettä tyyppi on pelkkä persläpi!!! En oikeasti jaksa enää :(
[/quote]
Sinä kiinnostuit hänestä vain siksi, että hän ignorasi sinut = persläpi. Nyt olet itse se takertuja. Naiset ovat kyllä tyhmiä.
Mies
[/quote]
Ööö... Ja taas meni omat johtopäätökset ihan päin persettä :) jos tyyppi olisi heti ignoorannut minut niin en olisi jatkanut tutustumista.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:39"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:25"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:20"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:00"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:57"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:47"]No jos kaikissa miehissä todellakin on jotain vikaa, eihän niiden kanssa sitten voi mihinkään alkaa, eikä kannata yrittääkään.
[/quote]
[/quote]
Mikään*
[/quote]
[/quote]
Se on kuule aivan se ja sama että onko se tähti alussa vai lopussa. Sinä kun tykkäät nussia pilkkua niin emsi kerralla opettele lainausmerkkien käyttö ja johan sinua ymmärretään paremmin. "*Mikään", ei "mikään*"
Ap
[/quote] Mistä suutuit? En korjannut sinun viestiäsi.
ps. Opettele käyttämään capsiä rajallisesti
Pps. Lainausmerkkien käyttö tässä tapauksessa ei olisi ollut tatpeen ja se olisi ollut liian sekavaa.
ppps. Taisit suuttua, koska henkilön viesto jota korjasin oli sinun kirjoittamasi ;) Ja se ei ole ihan sama, onko tähti edessä vai takana.
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 16:44"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 12:58"]
[/quote]
[/quote]
Mies
[/quote] *ignoorasi
[quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:09"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 15:05"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:59"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:14"][quote author="Vierailija" time="04.08.2014 klo 14:04"]Miten muka olet miestä parempi, kun olette ihan samanlaisia? Itsekin pelkäsit "takertumista". No, miehelle sinä olit juuri sellainen takertuja, jota itsekin pelkäsit. Eikö olekin mukavaa deittailla noin ennakkoluuloisena muiden samankaltaisten kanssa? Toivottavasti seuraava mies ei ole takertuja. Mutta silti laittaa viestiä ja soittaa aina, kun sinulle sopii tai sitä haluat. Onhan se nyt ihan kamalaa, ettei ota yhteyttä oikein!
[/quote]
Pelkäsin takertumista siinä vaiheessa kun en ollut vielä kiinnostunut
[/quote]
Myöhemmin ei olisi haitannut? Molempien pitäisi kiinnostua tuossa tapauksessa yhtä aikaa. Odotat, että mies pomppisi sinun pillisi mukaan.
[/quote]
Joo jos olen 100 % tykästynyt mieheen niin ei paljon haittaa jos miehestä kuuluukin jotain ilman rukoilua ja anelua :)
[/quote]
Sun kanssa olis ihan mahdotonta tapailla. Miehellä voi mennä vähän pidempään tai vähemmän kuin sinulla 100 %:n kiinnostukseen. Et taida antaa joustovaraa.
[/quote]
JOS OLEN, tajuatko?? Minä EN ollut 100 % kiinnostunut mutta jatkossa olisin saattanut olla. Mutta sitä ennen olisi IHAN KIVA jos mies viitsisi nähdä jotai vaivaa ihan vaikka vastaamalla viesteihin iöman turhia viivyttelyjä ja soittaisi jos on pyydetty. Pieniä asioita joilla on suuri merkitys. Liikaa pyydetty - tietenkin!