Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

scholl paristokäyttöinen jalkaraspi kokemuksia??

Vierailija
01.08.2014 |

Kellään kokemusta Schollin Velvet Smooth jalkaraspista?:) toimii siis paristoilla. Inhottaa raspata kuivia kantapäitä normaalilla raspilla..

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
28.11.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko kellään kokemuksia mineas-merkkisestä samanlaisesta paristokayttöisestä raspista? Puolet halvempi vastaava tuote. (14,95€)

Vierailija
2/39 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä laite, ostin kaksi viikkoa sitten. Olen käyttänyt sitä pienen hetken noin joka toinen päivä ja jälki on loistavaa. Kivasti pölisee ja roippeet lentää kun sillä jurnuttaa. :D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitutti mun paska tatuointi, melkee poissa!

Vierailija
4/39 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kakkosen puhe on täysin totta.Loistava tuote!

Vierailija
5/39 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:07"]

Kakkosen puhe on täysin totta.Loistava tuote!

[/quote]

Olin tosi skeptinen kun ostin sen, mutta kerrankin sai yllättyä positiivisesti. Ikävä juttu jalkahoitajani puolesta tosin.

2

Vierailija
6/39 |
01.08.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy varmaan käydä ostamassa itsekin!:)

ap

Vierailija
7/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös harkinnut ostoa, mutta ilmeisen hyvältä siis vaikuttaa. Hinta on kyllä aika suolainen. Kestääkö se raspi-osa kauan, että täytyykö kovin usein vaihtaa?

Vierailija
9/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostakaa jalkahöylä. Hinta 10e schollilla ja sillä loppui mun jalkaongelmat! vaihtoterät maksaa muutaman euron 10kpl

Vierailija
10/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalkahoitajan näkökulma; raspaaminen kiihdyttää niiden kovettumien kasvua ja syntyä entisestään. Siksi jalkahoitajakaan (ainakaan pätevä) ei poista niitä muutosia poralla vaan veitsellä. Toki tosi kovettuneita kantapäitä voi tuolla raspilla pyyhkäistä muutaman vedon tyyliin kerran viikossa ja sit rasvaus. Jalkojen rasvaaminen kerran päivässä, hyvät kengät ja sukat ennaltaehkäisee kovettumia. :)

Vierailija
11/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikenlainen raspaaminen ja höylääminen on ihan hölmöä touhua. Iho paksuuntuu vaan entisestään ja kierre on valmis. Kosteutus + tarvittaessa kuorinta -yhdistelmä toimii paljon paremmin pidemmällä aikavälillä (toki jotkut ovat omaa hölmöyttään päästäneet jalkansa niin pahaan kuntoon etteivät normaalit keinot eivät enää auta, mutta se onkin sitten eri juttu).

Vierailija
12/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhake. Niitähän maailmassa riittää. Osta vaan, osta osta...kauheeta olla ilman. 

Siis ä ly tön tä ...paristoja ja muoviroskaa...ihan kuin et aillä käsikäyttöisellä pärjäisi....pärjäiaitkö?

Vierailija
13/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä ne kovettumat muuten tulee jalkoihin? Olen 35v, eikä mulla ole koskaan ollut mitään kovettumia, mutta mun miehellä on ihan kamalat kantapäät ja isovarpaan sekä pikkuvarpaan ulkoreunat. Ihan karheat, harmaat ja halkeileekin.

Vierailija
14/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="17.05.2015 klo 13:49"]Mistä ne kovettumat muuten tulee jalkoihin? Olen 35v, eikä mulla ole koskaan ollut mitään kovettumia, mutta mun miehellä on ihan kamalat kantapäät ja isovarpaan sekä pikkuvarpaan ulkoreunat. Ihan karheat, harmaat ja halkeileekin.
[/quote]

Tämä minuakin kiinnostaa.

Vierailija
15/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolavesi kylpy jaloille pitää kantapäät pehmeinä.

Vierailija
16/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kokeillut ko kiviaikaraspia, mutta ystäväni kertoi sen olevan hyvä :)

Vierailija
17/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo Scholl on tosi hyvä. Itselläni hyvin kuivat kantapäät joihin ei pelkkä rasvaus auta mitään. Schollilla vetää aina välillä kuolleen ihon pois niin imeytyy se rasvakin sitten :)

Vierailija
18/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.08.2014 klo 22:06"]Vitutti mun paska tatuointi, melkee poissa!
[/quote]

Silläkö olet hinkannut? Mistä? Eikö veri lennä?

Vierailija
19/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan turha koje; raspaa vain noin 0,5 x 1,5 senttimetrin kokoista kohtaa kerrallaan, lähinnä lennättää mikropölyä ympäriinsä ja pysähtyy pienestäkin paineesta. Tavallisella raspilla homma hoituu nopeammin ja siistimmin.

Haluaisin myydä lähes käyttämättömän laitteen, puoleen hintaan lähtee - haluaako joku ostaa?

Vierailija
20/39 |
17.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInunkin jaloilleni uuvuttavan tehoton kone. Kantapäissä on toisinaan verinahkaan ulottuvia halkeamia ja ne vuotavat verta. Iho paksuuntuu ja sarveistuu niin, että paksahtaa lopulta halki. Olen kokeillut hoitamiseen ihan kaiken Schollin halkeamavoiteesta suolavesikylpyihin, hiivasienilääkkeestä kymmeniin salvoihin. Paras on ehkä geelisukan ja kosteusvoiteen yhdistelmä.

Käyn ajoittain jalkahoitajalla hoidattamassa jalat ja poistattamassa kuivan ihon, ehkä tuolla Schollilla voisi ylläpitää sitä pehmeyttä. Veista ja raspia hänkin käyttää, ihan ihme myytti tuo ettei niitä saisi jaloille näyttääkään :O

Olen täysin samaa mieltä kuin no:20. Turha ostos, joka vain pölyttää ihoa ympäriinsä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yhdeksän