Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi naiseni ei ole

Vierailija
06.07.2014 |

mihinkään tyytyväinen? Eilen yhdessä telkkua katsellessamme siinä mies kosi tietyllä tavalla naista, niin kihlattuni heti tokaisi "että mikset sinä kosinut minua noin?"... Minä kuitenkin julkisella paikalla kosin häntä polvistumalla maahan ja kysyin tulisiko hän vaimokseni. Sitten myöhemmin paljastui ettei sormuskaan ollut mieluinen vaikka oli itse sitä ollut "tavallaan" valitsemassa... Ja tulevat häätkin pitäis olla jossain kartanossa ja olla sellaiset kuningaaliset prinsessahäät... Naiset ei ole mihinkään tyytyväisiä. Itselle sen onnellisuuden tuo kun saan olla oman rakkaani kanssa eikä ne ulkoiset puitteet tarvi olla niin kerskailevat! Eikö rakkauteni riitä hänelle?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa keskustella asiasta morsiamesi kanssa, koska meitä on täällä monta, emmekä osaa valaista mitä naisesi päässä liikkuu.

Vierailija
2/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Väärä nainen. Mutta jos hänet olet jo kosinut, niin on ihan,omissa käsissäsi miten hanskaat tilanteen tästä eteenpäin. Vielä voit peruuttaa kaiken helposti tai sitten alkaa passaamaan sitä prinsessaasi..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pessimistin kanssa on raskasta elää. Yleensä tuo ei ihmisessä muutu, toiset vaan ovat jatkuvia valittajia ja osaavat nähdä kaikessa sen negatiivisen puolen. Äitini on tuollainen ja Se on ollut mielestäni koko perheelle todella raskasta.

Vierailija
4/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisille on niin tärkeää vertailu muihin. Naiset haluavat, että heitä kadehditaan. Se tuottaa tyytymättömyyttä ja katkeruutta. 

Varmaan on olemassa sellaisiakin, jolle tuo ei ole olennaista lainkaan, mutta vähemmistössä tuntuvat olevan. 

Vierailija
5/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro morsiammelle sama mitä kirjoitit tänne, kysy häneltä? Tälläiset kommentit voi olla myös harmittomia kotona opittuja tokaisuja, tekeekö anoppi noin?

Vierailija
6/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä yleistä koskemaan kaikkia naisia.

Jos olisin sinä, purkaisin tuossa tapauksessa kihlauksen ja etsisin mieleisen.

Vierailija
7/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano suoraan hänelle ettet jaksa elää jatkuvasti tyytymättömän ihmisen kanssa.

Miksi ihmeessä sinun pitäisi kärsiä aina vaan?

Vierailija
8/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Auts...

Vierailija
9/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan osaa

Vierailija
10/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin uskoa, että hän on SE OIKEA! Rakastan häntä valtavasti! Joskus vaan ihmetyttää kun en riitä hänelle...

ap

Vierailija
11/12 |
06.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="06.07.2014 klo 19:33"]mihinkään tyytyväinen? Eilen yhdessä telkkua katsellessamme siinä mies kosi tietyllä tavalla naista, niin kihlattuni heti tokaisi "että mikset sinä kosinut minua noin?"... Minä kuitenkin julkisella paikalla kosin häntä polvistumalla maahan ja kysyin tulisiko hän vaimokseni. Sitten myöhemmin paljastui ettei sormuskaan ollut mieluinen vaikka oli itse sitä ollut "tavallaan" valitsemassa... Ja tulevat häätkin pitäis olla jossain kartanossa ja olla sellaiset kuningaaliset prinsessahäät... Naiset ei ole mihinkään tyytyväisiä. Itselle sen onnellisuuden tuo kun saan olla oman rakkaani kanssa eikä ne ulkoiset puitteet tarvi olla niin kerskailevat! Eikö rakkauteni riitä hänelle?

[/quote]

Ei riitä. She's not so in to you...

Vierailija
12/12 |
07.07.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

^

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi yksi