Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Aion jättää mieheni :(

Vierailija
24.06.2014 |

Lapsia ei ole, rakkaudesta olen suhteessa pysynyt.

Olen viime aikoina miettinyt että negatiiviset puolet voittavat miehen positiiviset ihan 100-0

Joo meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja mukavaa yhdessä silloin kun se miehelle sopii.

Normaalitilanteissa mies arvostelee ulkonäköäni ihan estoitta, miten "lihava" (olen alipainoinen, mutta mahassa ja pepussa vähän ylimääräistä) olen ja voisinko laihduttaa. Mies itse on karvainen kuin gorilla ja hänelläkin on lörppämaha.

Koskaan tuttavien seurassa ei osoita mitenkään että olisimme suhteessa, päinvastoin, alkaa tällöin vain mollaamaan ja arvostelemaan minua.

Mitään en koskaan tee oikein, kaikki on ihan päin helvettiä. Tiuskii, äyskii ja ärähtelee minulle jos häiritsen kesken pelin (tietokonepelin) mitä pelaileekin melkein koko valveillaolo aikansa.

En koskaan saa läheisyyttä mieheltäni, hän on välillä todella kylmä minua kohtaan.

Olen kaikinpuolin epäonnistunut, huono, kurja ja ruma nainen hänen mielestään. :(

Olen hakenut töitä toiselle puollelle suomea, toivoittavasti tärppää. Ei tästä mitään tule, kun mies ei enää edes kuuntele minua.

Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti hyvä päätös. Muista vain pysyä päätöksessäsi. Kun miehelle selviää, mitä olet tekemässä hän pienen raivarin jälkeen tajuaa tilanteen ja yrittää saada sinut jäämään. Muista silloin se, miten hän on kohdellut sinua ja tuskin koskaan pystyy muuttumaan. Muista lähteä.

Vierailija
2/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Valmistele itsellesi tukiverkko valmiiksi. Lähipiirille kerro mitä aiot tehdä.

Minä tein samoin. Erosin kolmekymppisenä 10v yhdessäolon jälkeen. 2 vuotta vietin ihanaa sinkkuelämää ja sitten tapasin untelmien miehen.

Suosittelen myös että otat laastarin. Joku hyvännäköinen, dumppaat sitten kun et enää tarvitse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa fiksulta päätökseltä. Mies tuskin koskaan muuksi muuttuu.

Vierailija
4/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea sinulle kohti uutta elämää! Olet varmasti ansainnut paljon parempaa ja sen tulet saamaan! 

Vierailija
5/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:33"]

Hyvä päätös. Valmistele itsellesi tukiverkko valmiiksi. Lähipiirille kerro mitä aiot tehdä.

Minä tein samoin. Erosin kolmekymppisenä 10v yhdessäolon jälkeen. 2 vuotta vietin ihanaa sinkkuelämää ja sitten tapasin untelmien miehen.

Suosittelen myös että otat laastarin. Joku hyvännäköinen, dumppaat sitten kun et enää tarvitse.

[/quote]

Tukiverkkoa minulla ei oikeastaan ole, kaikki tuttavat mitä olen viimeisen kolmen vuoden sisään saanut ovat tulleet miehen kautta. Heidän mielestään mieheni on aivan mahtava, karismaattinen ja hyvä ihminen. Mieheni on jätetty myös aika monta kertaa, joten heidän sympatiansa tulevat olemaan täysin miehen puolella.

Tyhmä tyttö olin kun aikoinaan aloin, sen myönnän. Olisihan se pitänyt nähdä, ei ketään dumpata ilman syytä noin monta kertaa.

ap

Vierailija
6/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä päätös. Kaveri ei selvästi osaa arvostaa sinua. Älä haaskaa aikaasi sen kanssa. Pönkittää omaa haurasta egoaan dissaamalla sua. Olet kuitenkin siinä iässä, että kohtapuoleen tulee aika perustaa perhe, jos sille tielle lähdet. Nyt olet saanut ensimakua siitä, millainen nykyinen miesystäväsi on tiukoissa paikoissa. Ei vaikuta siltä, että kestäisi edes naisen raskausvatsaa, joten mitä pikimmin hankkiudut tuosta eroon, sitä parempi.

Vierailija
7/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minne päin ajattelit muuttaa? :) Minulla vähän samantapainen tilanne joskus...

Vierailija
8/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:24"]

Lapsia ei ole, rakkaudesta olen suhteessa pysynyt.

Olen viime aikoina miettinyt että negatiiviset puolet voittavat miehen positiiviset ihan 100-0

On syytäkin.

http://www.iltasanomat.fi/seksi-parisuhde/art-1288705429050.html

Joo meillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja mukavaa yhdessä silloin kun se miehelle sopii.

Normaalitilanteissa mies arvostelee ulkonäköäni ihan estoitta, miten "lihava" (olen alipainoinen, mutta mahassa ja pepussa vähän ylimääräistä) olen ja voisinko laihduttaa. Mies itse on karvainen kuin gorilla ja hänelläkin on lörppämaha.

Koskaan tuttavien seurassa ei osoita mitenkään että olisimme suhteessa, päinvastoin, alkaa tällöin vain mollaamaan ja arvostelemaan minua.

Mitään en koskaan tee oikein, kaikki on ihan päin helvettiä. Tiuskii, äyskii ja ärähtelee minulle jos häiritsen kesken pelin (tietokonepelin) mitä pelaileekin melkein koko valveillaolo aikansa.

En koskaan saa läheisyyttä mieheltäni, hän on välillä todella kylmä minua kohtaan.

Olen kaikinpuolin epäonnistunut, huono, kurja ja ruma nainen hänen mielestään. :(

Olen hakenut töitä toiselle puollelle suomea, toivoittavasti tärppää. Ei tästä mitään tule, kun mies ei enää edes kuuntele minua.

Ollaan molemmat alle kolmekymppisiä

[/quote]

Vierailija
9/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:41"][quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:33"]

[/quote]

Tukiverkkoa minulla ei oikeastaan ole, kaikki tuttavat mitä olen viimeisen kolmen vuoden sisään saanut ovat tulleet miehen kautta. Heidän mielestään mieheni on aivan mahtava, karismaattinen ja hyvä ihminen. Mieheni on jätetty myös aika monta kertaa, joten heidän sympatiansa tulevat olemaan täysin miehen puolella.

Tyhmä tyttö olin kun aikoinaan aloin, sen myönnän. Olisihan se pitänyt nähdä, ei ketään dumpata ilman syytä noin monta kertaa.

ap

[/quote]

Omat sukulaiset?

Netistä joku harrastepiiri tai tukiryhmä?

Vierailija
10/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kuuloista käytöstä mieheltä.

Vierailija
11/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Tukiverkko

2. Laastari

Näitä suosittelen myös

Vierailija
12/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:42"]

[/quote]

Etelä-suomesta ouluun :) Toivottavasti saisin kivaa työtä, olen hakenut töitä lasten parista sillä rakastan lasten kanssa puuhailua. Töitä voi olla vain vaikeaa saada, sillä minulla ei ole alan koulutusta, työkokemusta vain. :(

Vierailija
13/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:41"]

[/quote]

ap

[/quote]

Jos kaverit ovat miehen kavereita niin ei niillä ole merkitystä. Sinun on aika hankkia omat ystäväsi. Toivottavasti pääset vaihtamaan maisemaa ja jättämään tuon kaiken taaksesi. Sinulla on vain tämä yksi arvokas elämä - älä tuhlaa aikaasi tuollaiseen ihmiseen, joka ei ole sen arvoinen.

Vierailija
14/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Edellinen viesti jäi kesken, eli toivotan sulle tsemppiä!! Olen samoilla linjoilla varsinkin 1 kanssa, että pysy sitten vahvana äläkä vahingossakaan retkahda enää mieheen vaikka kuinka alkaisi kinuamaan ja maanittelemaan.

Vierailija
15/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

öö... miksi olet yhdessä tuollaisen apinan kanssa?!?

t. mies

Vierailija
16/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

15 tarkoittaa siis viestiä numero 11 joka jäi kesken :D anteeksi, netti pätkii puhelimella.

Vierailija
17/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:41"]

[/quote]

ap

[/quote]Kyllä ne kaveritkin tajuaa että miehessä on vikaa jos hänet aina jätetään.

Vierailija
18/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:45"]

[quote author="Vierailija" time="24.06.2014 klo 08:42"]

[/quote]

Etelä-suomesta ouluun :) Toivottavasti saisin kivaa työtä, olen hakenut töitä lasten parista sillä rakastan lasten kanssa puuhailua. Töitä voi olla vain vaikeaa saada, sillä minulla ei ole alan koulutusta, työkokemusta vain. :(

[/quote]

Voisit hakea opiskelemaan lastentarhanopettajaksi tai lähihoitajaksi tmv. Saisit itsellesi lisää itseluottamusta, kun sinulla olisi koulutus ja ammatti. Sitä kautta varmasti myös uusia ystäviä. Tuo ihminen ei auta sinua itsetuntoasioissa. Päinvastoin hän on huomannut, että se on sinun heikko kohtasi ja iskee siihen joka kerta, kun olet heikoilla. Toiset ihmiset ovat sellaisia, että heidän on pakko työtää toisen päätä veden alle, jotta voisivat itse tuntea itsensä paremmiksi. Sitä kutsutaan myös narsismiksi.

Vierailija
19/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[/quote]

Hyi hemmetti, miten sikamaista! Ap kertoo, kuinka kurjaa hänellä on suhteessaan, ja kuinka mies kohtelee kaltoin, ja neuvoksi annetaan "dumpata loppuunkäytetty laastari". En ihmettele, että nykysuhteet eivät kestä, kaltaisiasi tunneköyhiä kun riittää. Toivon todella, että sinut dumpataan yhä uudelleen ja uudelleen... 

Vierailija
20/24 |
24.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä, teet tasan oikean ratkaisun