Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni ei tiedä että olen jättänyt hänet, miten kertoa?

Vierailija
15.06.2014 |

Siis mä laitoin kyllä kylpypyyhkeet eri tavalla kaappeihin, mutta se ei ole nähnyt sitä vielä. Kaikki muut tietää jo.

Ihan vaan silleen ku maailma ei oo mustavalkonen niin satuin nussii sen parhaimman kaverin kaa ja nyt on tosi paha mieli kun mies ei ole tehnyt mitään väärää ja se huutais mulle jos kertoisin sille :/

Niin mitä mä sanon?

N34

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet aika omaperäinen

Vierailija
2/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita "Heippa"-lappu ulko-oveen.

Vierailija
4/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Tää on hyvä!

Vierailija
5/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
6/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulepas, voisit tuon naljailun sijasta tulla neuvomaan minua ihan sinne alkuperäiseen ja aitoon ketjuun. Tai no, tuskin sinun neuvosi mitenkään kullanarvoisia olisivat.

Vierailija
7/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 20:35"]

Kuulepas, voisit tuon naljailun sijasta tulla neuvomaan minua ihan sinne alkuperäiseen ja aitoon ketjuun. Tai no, tuskin sinun neuvosi mitenkään kullanarvoisia olisivat.

[/quote]

Miksi sä mua haukut? Mulla on ihan oikea ongelma tässä! 

Mitä mä sanon mun miehelle ettei se raivoo?

Ap 34 vuotta

Vierailija
8/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis kun mun mies on niin ihana eikä se olis voinu toimia paremmin, mut mä elän tunteella ja näin, joten panin sen kaverin kans.

Mut siis ku en mä haluu et se pahoittaa mielen (ja et se huutaa mulle) niin mitä jos mä sanon että kasvettiin erilleen tai jotain? 

Auttakaa mua!

Ap 34 vuotta

Vierailija
9/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikä haukkuja pliis, vaan ihan käytännön neuvoja...

Mietinkö vielä? Keräänkö rohkeuteni ja mietin vielä? Mitä jos mä miettisin vielä? Ehkä mä mietin vielä.

Ap 34 vuotta

Vierailija
10/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita lappu vessan rinkulan sisäpuolelle. Niin mä tein ja hyvin meni perille ;-)

Vierailija
11/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voooi, etkö saakkaan huomiota? :(:(

Vierailija
12/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis kun se vaan lisäis mielipahaa kertoo et seksi Reiskan kans oli niin paljon parempaa. En siis kadu mitään, mut en haluu et mun ihana (ex)mieheni saa liikaa sydänsuruja kun kaikki on mun syytä kuitenki. 

Jos mä vaan olisin hiljaa niin tää ongelma varmaan poistuu sillä? Kai mun (ex)mieheni sit itse ymmärtää jos mä en vaan puhu mitään, koska en halua että hän raivoaa mulle. 

Ja se pyyhkeiden viikaaus eri tavalla oli paniikkiratkaisu koska olin niin sekaisin. Enää en voi sitä muuttaakaan. 

Ap 34 vuotta

Vierailija
13/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja ei (ex)mieheni tiedä tästä vielä, sillä tänään (ex)mieheni jutteli mulle ihan normaalisti. Mun (ex)mieheni, mun ihana (ex)mieheni, joka ei tiedä.

Ap 34 vuotta

Vierailija
14/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku ihana mies voisi neuvoa mitä mun pitäisi sanoa mun (ex)miehelleni...

Ap 34 vuotta

Vierailija
15/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja olis kyl tosi no-loo piilottaa nyt ne pyyhkeet!

Ap 34 vuotta

Vierailija
16/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja tiesin kyllä, että tulisin pettämään (ex)miestäni, koska hän ei voi antaa minulle kaikkea, vaikka onkin niin ihana upea ja välittävä mies.

Vierailija
17/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt hei neuvoja, pliis hei.

Mun (ex)mieheni tulee reissusta parin päivän päästä... Miten voin livetä tästä ilman huutoa? :/

Ap 34 vuotta

Vierailija
18/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ihan saa kiinni pyyheproblematiikasta, mutta eikö nykyään ole jo ihan korrektia ilmoittaa erosta tekstiviestillä tai Facebookin kautta? Jos olette julkkiksia, voit myös ilmoittaa asiasta jommankumman ip-lehden kautta. 

Mitä sitä nyt naamakkain puhumaan exän kanssa, siitähän tulee nahkea ja hikinen olokin. Ja exä voi vaikka ruveta vetoamaan tai itkemään, hyi!

Vierailija
19/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.06.2014 klo 21:10"]

Mä en ihan saa kiinni pyyheproblematiikasta, mutta eikö nykyään ole jo ihan korrektia ilmoittaa erosta tekstiviestillä tai Facebookin kautta? Jos olette julkkiksia, voit myös ilmoittaa asiasta jommankumman ip-lehden kautta. 

Mitä sitä nyt naamakkain puhumaan exän kanssa, siitähän tulee nahkea ja hikinen olokin. Ja exä voi vaikka ruveta vetoamaan tai itkemään, hyi!

[/quote]

No just toi ku en haluu et se itkee niinku särkynyttä sydäntä mun takia :/ Ja sit se vois huutaa mulle, auts (vaikka ihan syystä varmaan, mut silti hei)...

Ap 34 vuotta

Vierailija
20/34 |
15.06.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jään miettimään. Ja keräämään rohkeutta

Saatan kääntää sukatkin eri tavalla! Ja (ex)mieheni tullessa kotiin reissusta laitan taustamusiikiksi Reiskan lempimusiikkia! Jos sitten ei mene viesti perille niin ei koskaan!

Ap 34 vuotta

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan yksi