Miksei epävarma mies kelpaa?
Itselleni miehenä ei ole kauheasti väliä jos nainen on arka tai epävarma. Mitä sitten? Kaikilla meillähän on omat itsetunto-ongelmamme, toisilla enemmän ja toisilla vähemmän. Miehenä kuitenkin jatkuvasti törmää siihen, että pitäisi olla jonkinlainen itsevarma alfa-uros ja että naiset näkevät vain kaverina jos on jotenkin nössö tai kovin epävarma itsestään.
Miksi ihmeessä hoetaan että naiset hakevat sielunkumppania jollain inhimillisillä perusteilla ja miehet eivät kykene katsomaan pintaa syvemmälle, kun tuntuu että asia on juuri päinvastoin: miehet saavat pakit heti jos eivät olekaan vahvoja, ihan sama millainen mies muuten on luonteeltaan.
Kommentit (135)
Miehiä on maailma pullollaan, miksi ottaisin epävarman miehen??? Jos sellaisen haluaisin, ottaisin varmasti.
Pitää olla seikkailullinen alfaurosrenttu, joka on kuitenkin korkeasti koulutettu, tekee kotityöt, on hyväpalkkainen jne. Mulla menee naismarkkinoilla ihan hyvin, älkää ymmärtäkö väärin. Huvittaa vaan nämä nykyvaatimukset:)
Itselläni on jo lapsia joiden asioista päätän. En kaipaa siihen enää iältään aikuista miestä holhottavaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 11:56"]
Miksi pitäisi kelvata
[/quote]
Usein sitä toistellaan, että naisen valinta tapahtuu jotenkin ensisijaisesti sen perusteella, ollaanko sielunkumppaneita ja onko miehellä mukava ja vastuuntuntoinen luonne. Pitäisi lopettaa valheiden jauhaminen, niin ei syntyisi vääriä luuloja miehillekään.
Kaikilla meillä on epävarmuutemme, näin on. JOtain rajaa kuitenkin. Mustasukkaisen, naisenpelkoisen miehen kanssa ei voi muodostaa tasavertaista parisuhdetta, enkä ainakaan minä halua vetää perässäni ylimääräistä lasta joka ei kykene ottamaan vastuuta itsestään. Sitähän se epävarmuus usein on. Jokaisella on velvollisuus ottaa vastuu itsestään ja elämästään- ja sen kun tekee, lisääntyy itsetuntokin kummasti. Että rajansa sillä epävarmuudella. Kyllähän voit hyvin löytää silti naisen, joka ei halua tasavertaista suhdetta, vaan haluaa ryhtyä äidiksesi. Monet alkoholistitkin löytävät.
Vastaan vain omasta puolestani. Minulle ei "kelpaa", koska olen itse ujo ja epävarma, ja samanlaisen miehen kanssa tulee tosi vaivautunutta ja hiljaista. Ei homma vaan etene mihinkään. Tavallaan oman arkuuteni takia tarvitsen sellaista alfaurosta suojelijakseni ja homman eteenpäin viejäksi.
No minulle naisena miehen itsevarmuus on yksi puoleensavetävimmistä tekijöistä. Se kuvastaa minulle turvallisuutta ja suojelua miehen puolelta. Mies puolestaan yleensä tahtoo "huolehtia" naisestaan (alitajuisesti), joten arkuus voi herättää suojeluviettiä. Esim. Pelimies-taktiikatkin perustuvat pitkälti miehen itsevarmalta vaikuttavaan olemukseen. Ja kai ne siksi toimivatkin?
Koska alfamiehet voivat valita kumppaninsa, eivätkä ne ota sitä vanhaa levähtänyttä yh-kurppaa.
Koska hyvä suhde on mielestäni balanssia. Eli kaksi epävarmaa ihmisistä ei vaan toimi. Varma ihminen tasoittaa olotilaa. Eipä se auta jos on kaksi jahkailijaa ja helposti panikoivaa.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:03"]Vastaan vain omasta puolestani. Minulle ei "kelpaa", koska olen itse ujo ja epävarma, ja samanlaisen miehen kanssa tulee tosi vaivautunutta ja hiljaista. Ei homma vaan etene mihinkään. Tavallaan oman arkuuteni takia tarvitsen sellaista alfaurosta suojelijakseni ja homman eteenpäin viejäksi.
[/quote]
Sä oot narsisteille hyvä saalis. Alfoja ei muuten kiinnosta ujot ja arat. Niillä pitää olla viehättävä ja monipuolinen nainen
Koska miehen tehtävä on suojella arkaa naista.
. Pelimies-taktiikatkin perustuvat pitkälti miehen itsevarmalta vaikuttavaan olemukseen. Ja kai ne siksi toimivatkin?
Kyllä ainakin itse pelaan usein räikeällä yli-itsevarmuudella tai suoranaisella itserakkaudella, jonka sitten käännän humoristiseksi itseironiaksi ja toimii.
. Pelimies-taktiikatkin perustuvat pitkälti miehen itsevarmalta vaikuttavaan olemukseen. Ja kai ne siksi toimivatkin?
Kyllä ainakin itse pelaan usein räikeällä yli-itsevarmuudella tai suoranaisella itserakkaudella, jonka sitten käännän humoristiseksi itseironiaksi ja toimii.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:06"]
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:03"]Vastaan vain omasta puolestani. Minulle ei "kelpaa", koska olen itse ujo ja epävarma, ja samanlaisen miehen kanssa tulee tosi vaivautunutta ja hiljaista. Ei homma vaan etene mihinkään. Tavallaan oman arkuuteni takia tarvitsen sellaista alfaurosta suojelijakseni ja homman eteenpäin viejäksi.
[/quote]
Sä oot narsisteille hyvä saalis. Alfoja ei muuten kiinnosta ujot ja arat. Niillä pitää olla viehättävä ja monipuolinen nainen
[/quote]
Ujot ja arat ei voi olla viehättäviä?? Oho.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:08"][quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:06"]
[/quote]
[/quote]
Ujot ja arat ei voi olla viehättäviä?? Oho.
[/quote]
Sellanen pilke silmäkulmassa meinaan. Arka ei sellaista osaa. Tuliko yllätyksenä?
Jos mies on komea niin kyllä kelpaa ! vaikka ois kuinka ujo niin sitten ne naiset tekee ne aloitteet. huoh.
[quote author="Vierailija" time="09.06.2014 klo 12:03"]
Vastaan vain omasta puolestani. Minulle ei "kelpaa", koska olen itse ujo ja epävarma, ja samanlaisen miehen kanssa tulee tosi vaivautunutta ja hiljaista. Ei homma vaan etene mihinkään. Tavallaan oman arkuuteni takia tarvitsen sellaista alfaurosta suojelijakseni ja homman eteenpäin viejäksi.
[/quote]
Eli sinullakin on niin, että itse voit olla epävarma ja ottaa sen alfa-uros-suojelijan, mutta jos mies on kasvanut epävarmaksi, niin eipä kukaan enää huoli. Ihmettelen vaan että miksi miehiä sitten syytetään seksismistä kaikenlaisten pikkujuttujen perusteella ja miksi miesten väitetään olevan niitä pinnallisia? Herätys naistenlehdet ym?
Mulla on epävarma mies ja se epävarmuus on yksi tehokkaimmista seksintappajista. Vaikka on komea ja mukava, mutta kun on epävarma nössö (siihen päälle vielä marttyyrinen), niin ei kiihota ollenkaan.
Nyt lenkille Laasanen ja keksimään jotain muuta tekemistä!!! Taas tuota propagandaa joka ei pidä mitenkään paikkaansa.