Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pohjoismaiset naiset satuilevat väkivallasta

Vierailija
05.03.2014 |

Myös pedofiliasta syyttely kuuluu lähes jokaisen avioeron kaavaan. On kyllä epäasiallista ja munille potkimista miehiä kohtaan. Tällä valehtelulla väkivallasta haetaan perusteetonta etua perhepoliittisissa asioissa, esim. siinä, kelle lapset menevät avioerossa.

Esim. ex-vaimoni kävi ihan provoisoimismielessä kimppuuni ja tuli lyömään. Näin sen pikku pirullisen vinon hymyn naamalla, laskeskeli selvästi, että jos tulee lyömään mua, niin puolustaudun ja kun olen 120 kiloinen bodari ja vaikka kuinka varoisin, niin jälkeen päin ex voi marssia lastensuojeluun ja syyttää mua väkivaltaiseksi.

Mutta en provosoitunut. Lukitsin käteni vain sivulle, en uskaltanut nostaa edes kättä pään suojaksi, että ex ei lyö mua vahingossa esim. käteen ja loukkaa vaikka rannettaan=siitä sairaalaan näyttämään=ja seuraavaksi musta ollaan tekemässä sitten väkivaltaista hullua ukkoa ihan koko lastensuojelukoneiston voimin.

Eron syynä oli äidin väkivaltaisuus lapsia kohtaan. Päätin, että nyt riitti. Liian monta kertaa olin antanut anteeksi äidin läpsimiset sun muut. Totta kai, kun äitejähän pitää ”ymmärtää”. Jos äiti lyö lastaan, niin sehän on ”uhri”. Jos mies lyö sitä vaimoansa, niin on täys sika ja vastuussa teoistaan. Sen sijaan koneisto lähtee ymmärtämään äitiä, mikä on käsittämätöntä.

Mielenkiintoista on, että en ole nähnyt tutkimuksia perheväkivallasta siinä mielessä, että kuka niitä lapsia hakkaa? Luulenpa, että ne on ne äidit, jotka lapsiaan hakkaa. Totta kai, sanoo av-mamma tähän, kun ne äidit on niiden lasten kaa. Sama perustelu ei kuitenkaan käy miesten naisiin kohdistaman väkivallan suhteen.

On tietysti totta, että jotkut miehet pahoinpitelevät naisiaan, mutta tämä on kyllä pieni vähemmistö. On tasan tarkkaan varma, että noin puolet pohjoismaisista miehistä tuskin on syyllistynyt väkivaltaan. Se on vain ASE, jolla naiset yrittävät ajaa tasa-arvoa yhteiskunnassa. Kannatan tasa-arvoa, mutta en sitä, että se tehdään näin julmalla tavalla leimaamalla koko miessukukunta.

Kauniiksi lopuksi esimerkki siitä, miten tätä väkivalta-korttia käytetään aseena miehiä vastaan. Äiti oli taas tavoilleen uskollisena lyömässä lasta, kuulin toiseen huoneeseen hänen huutonsa lapselle. Ryntäsin väliin juuri kun äidin nyrkki lähti liikkeelle ja osui sen vuoksi ”liian aikaisin” mun selkään (menin väliin selkäni kääntäen). Äidin ranne murtui. Mitäs, marssi turvakotiin ja koko koneiston voimin musta ryhdyttiin tekemään akanhakkaajaa, en saanut tavata lapsia jne. No, muutaman päivän kuluttua äidin murkkuikäiset tytöt edellisestä avioliitosta meni sanomaan turvakodin tädeille, että ”isän kertomus” asioiden tapahtumajärjestyksestä oli totta, että äiti valehteli. Kun hain sitten lapsia sieltä kotiin, niin eipä multa kukaan pyytänyt anteeksi tai pahoitellut tai yhtään mitään.

Murkkuikäiset tytöt siis kävi sanomassa, että äiti oli lyömässä lasta. Äiti oli raivoissaan tytöilleen ja meuhkas, että "oma veri petti". Jos miehestä ois sanottu noin, niin oikeuteen ois joutunut siitä. Mitäs turvakodin tädit? Paskat niitä kiinnosti äidin lasten hakkaamiset, näet Suomessa on epävirallinen opetussuunnitelma käytössä joka kuuluu=vain miesten tekemä väkivalta on väkivaltaa, ei naisten.

Mä taas aatttelen, että suurin osa naisista varmaankin pystyy huolehtimaan itsestään. Sen sijaan pitäis olla huolissaan siitä naisten lapsiinsa kohdistamasta väkivallasta.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kahdeksan