Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Sini Tarkkinen

Vierailija
14.02.2014 |

Luin Sinin haastattelua Me Naisista, ja eka oli sympatiat Sinin puolella kun oli entinen koulukiusattu. Mutta johan alkoi ärsyttää kun Sini ilmoitti työyhteisössä kaikkien naisten olevan hänelle kateellisia ja vielä senkin kliseen että tulee paljon paremmin miesten kanssa toimeen kun naiset on niin hankalia. Huoh, johan meni maku tästäkin naisesta, ennen oon tykännyt pin up tyylistään jne mutta johan suolsi ärsyimmät mahdolliset kliseet.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo

Vierailija
2/60 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haha, huvittaa kyllä nämä naiset, "jotka tulevat miesten kanssa paremmin juttuun". Useasti miehet vielä vähän naureskelevat näille tapauksille, jotka tälläävät itsensä viimeisen päälle ja ovat niin äijää. Ja juurikin tuo naisten kateellisuus.. En ole kateellinen Sinin malliurasta, en tatuoijan työstä. Tatuoijaksi pääsisin varmasti itsekin, uskon olevani kuvataiteellisesti huomattavasti lahjakkaampi mitä Sini Tarkkinen on. Sinin ulkonäöstä en ole millään muotoa kateellinen, omaan kauneusihanteeseen uppoaa paremmin klassisen kauniit naiset. Sitäpaitsi, Sinin ulkonäkö hänen tehdessään opettajan hommia oli aika mitäänsanomaton. Luonnonkaunis ei ole, tällätyn näyttävä kyllä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

KATEELINEN ;-----)

Vierailija
4/60 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee pakostakin mieleen että Sini on itse se hankala tapaus eikä kaikki muut naiset. Varmaan kiva osallistua hänen pin up skaboihinsa kun emännän asenne on tuo.

Vierailija
5/60 |
15.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua häiritsee sen kanamainen nauru miesten seurassa.... Kaunis on, mutta tällätty. Ei siis luonnonkaunis. Pinup tyylistä kylläkin pidän.

Vierailija
6/60 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan itse aiheuttanut oman tilanteensa. kuulema niin itsekäs tyyppi ja oman edun tavoittelija että ei ihme kun ei muut naiset tai miehetkään oikeen tykkää tyypistä. Pinnallinen tekonauraja joka taitaa käyttää tämän "koulukiusaus-kortinkin ihan vaan saadakseen huomiota lehdessä. Taitaa itse olla pahempi kiusaaja kun huutaa ja raivoaa muille mielivaltaisesti. Miksi pitää sääliä hakea lehdissä kysyn vaan?

Vierailija
7/60 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itte mokaa kaikki kaverisuhteet eikä kukaan tykkää niin helppo kuitata "ne on kateellisia". Hah ja pah!

Vierailija
8/60 |
16.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

bloggari

Vierailija
9/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen on kyllä pilannut pinup kulttuurin omalla naamataulullaan...

Vierailija
10/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinkahan moni teistä kirjoottelijoista oikeasti tuntee Sinin.. helppohan se on tehdä omat johtopäätökset julkisuuden hahmosta, harva pääsee oikeasti ihmisen sisälle, Sini avautu tekstissä mikä oli varmasti rankkaa hänelle itselleen ja täällä lyttäätte entisestään. Ja tosiaan sisäinen kauneus ratkaisee ideologia, se että on tyytyväinen itseensä ja osaa tuoda sen julki ja että osaa hymyillä. Enkä tiedä mitä sivustoa olette katsoneet kun ette ole nähneet myös näitä pitkiä ja hoikkia malleja.. malleihin kuuluuu kaikenkokoisia ja pituisia. Olen omin silmin nähnyt ihan livenäkin. En ole ikinä kuullut Sinin arvostelevan ketään tuomitsevasti, vaikka suorapuheinen nainen onkin. Enkä yhtään ihmettele että Sini sanoo että tulee helpommin juttuun miesten kanssa jos naisilta on odotettavissa tälläisiä kommentteja ja ennakkoluuloja. Itse en pysty ketään tuomitsemaan, ei ole minun tehtäväni, varsinkaan jos en tunne. Kaikista julkisuuden hahmoista en niin välitä, mutta en koe tarpeelliseksi huudella niistä julkisesti, ja haukkua kyseisiä henkilöitä, kyseessä on aina kuitenkin todellinen ihminen ja todelliset tunteet. Asiaa olisi loputtomiin, mutta ehkä jätän tämän avautumisen tähän.

- Sinin fani, Piia

Vierailija
11/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moi Sini!

Vierailija
12/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän Sini olisi ihan omalla nimellään kirjootellu jos jaksaisi kaikkia näitä nettikirjootteluja itsestään lukia:)

-Piia

Vierailija
13/60 |
20.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin tyypillistä av:ta... :P Yhdessä leiriydytään jotain oikeesti tuntematonta ihmistä vastaan ja kun yksi järkevä erehtyy avaamaan suunsa niin hän on sitten tietysti se haukuttu tyyppi salanimellä. Niin ennalta arvattavaa ettei edes jaksa huvittaa. En tietenkään tiedä, mutta jos olisin itse Sinin tilanteessa, pysyisin helkkarin kaukana mistään palstoilta kun tietäisin jo millaista sontaa täällä saa niskaan, oli sitten millainen hyvänsä.

Vierailija
14/60 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lyttäsi itsekin kaikki muut naiset hankaliksi ja kateellisiksi. Ja mitä miehiin tulee niin Sinistä puhutaan huomattavasti enemmän ja rumempaa törkyä miesten toimesta eräillä muilla palstoilla. Siinä sulle nämä "kamalat naiset ja reilut miehet". 

Vierailija
15/60 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimenomaan. Ei miehet ole reiluja tai yhtään sen parempia kuin naisetkaan. Luuletteko että Sini "tulisi paremmin toimeen" miesten kanssa kuin naisten, jos olisi ylipainoinen tai vähemmän viehättävä. Niinpä, ei miehiä silloin Sinin seura paljon kiinnostaisi.

Siinä ollaan todella hataralla pohjalla jos kaikki naiset on vaan kateellisia ja miehet ymmärtää (eli olet kaunis, jolloin miehet tietenkin pyörii sun ympärillä).

Vierailija
16/60 |
22.02.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jostain kuulin että sini olis bipo

Vierailija
17/60 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu ja kuvauksiin valittuille ilmoittamista siirsivät fb sivuillaan kokoajan tuonnemmaksi. Antaa yrityksestä hyvinkin epäpätevän kuvan. Koko "casting-kiertue" taitanee olla pelkkä markkinointi ja mainoskikka... Hurjasti oli todella näyttäviä naisia paikalla, mutta moniko olisi valmis maksamaan monia satoja päästäkseen Sinin "hyväntekeväisyyslistoille"??

Vierailija
18/60 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

huijauksen maku jäi täälläkin mieleen castingista. varmaan hakivat vaan näkyvyyttä/julkisuutta. aikas jännää että Sini ja muut tytöt kirjoittelivat että oli ihana ja iloinen meininki. miksi sitten monet juoksivat haastattelusta pois itku kurkussa? huhhuh. paha mieli tuli heidän puolestaan. pinup.fi koittaa luoda hyvänmielen julkikuvan, mutta ihan erilaiselta se vaikutti.

Vierailija
19/60 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaista siellä castingissa sit oli? Miksi jengi oli itku kurkussa!? 

Vierailija
20/60 |
15.04.2014 |
Näytä aiemmat lainaukset

..ja onko ihmisiä saanu duunia tuota kautta? Yks bloggari tais kirjottaa negasävyyn ko. firmasta. Ei maininnut nimeä mut kuvailun perusteella on varmaan tuo.