Pelkään, että menetän hänet
Olen puhunut tänään kihlattuni kanssa pitkän keskustelun "rehellisyyden nimissä". Tai hän puhui, minä lähinnä kuuntelin. Mies kertoi, että heille on tullut uusia harjoittelijoita. Yksi tytöistä on ihastunut mun kihlattuuni. Tytöissä on kuulemma samaa viattomuutta ja vilpittömyyttä kuin mussa ennen. Ennen.
Mies ei kertonut sitä siksi, että hän on tutustunut uusiin ihmisiin, vaan siksi, että hän pelkää kadottaneensa minut. Hän ei ole ihastunut, eikä etsi ketään, mutta hän on "ajatellut elämää". Hän sanoi, että ei koskaan voisi rakastaa ketään yhtä paljon kuin minua, mutta on miettinyt, onko rakkaus sittenkään tärkeintä. Hän sovittaa itseään mielessään joihinkin toisiin kuvioihin kuin tähän meidän, mä pelkään.
Mä tiedän, että en ole päästänyt häntä helpolla, mutta silti tuntuu ihan hirveältä. Tiedän, että ei kukaan voisi rakastaa häntä kuten minä. Minusta rakkaus ON tärkeintä. Kaiken muun voi oppia ja rakentaa, mutta rakkautta ei.
Mitä ihmettä mä teen, että tämä ei valu käsistäni? Miten mä pidän mun rakkaani ja rakkauden.
Kommentit (11)
Dont chase anyone. If somebody wants to walk out of your life, open the fuckin door to him.
Siinä on hyvä elämän ohje. Se ei tietenkään tarkoita, että heti pitäisi hanskat heittää tiskiin. Lähinnä pitemmän päälle!
Oho, ei hymiötä otsikossa. Kerroitko sä siis sille pettämisestäsi? Ei kai sitten ole ihmekään, että katselee "viattomia" tyttösiä töissä.
Ei luoja =D
Et voi olla tosissasi? KIhlatun pitäisi siis uskoa että rakkaus on tärkeintä jne, kaiken jälkeen mitä sä oot tehnyt?
You got to be kidding me....
Te ette vaan sovi toisillenne. Kihlattusi haluaa jotain mitä sinä et ole.
Sinuahan ahdisti jo parin päivän jälkeen kun yritit olla soma pikkuvaimo joka istuu kotona eikä käy missään" Ja kihlattusi haluaa vaimon, johon voi luottaa, jota voi vähän määräillä.
Erotkaa nyt sovinnolla ennen kuin olette molemmat onnettomia.
Toinen vaihtoehto on se että otetaan sopiva ja kiltti puoliso ja haikaillaan sen suuren rakkauden perään.
Ei olisi hienoa olla sekään vaimo kun mies kaipaisi toista. Voisi sortua pettämäänkin sen unelmanaisen kanssa.
Miten menee? vieläkö on tilanne auki, onko kihlattusi saanut ajatuksiaan selvemmiksi, tai oletko saanut selvää mitä kihlattusi aikoo ja ajattelee? Tuollainen epätietoisuus on raskasta, varsinkin kun on vaikea vaikuttaa välimatkan takia. Kannattaisko teidän nähdä pian taas, onko mahdollista? Mä ainakin pyrkisin näkemään, puhelinkeskustelut ei oo sama asia kuitenkaan.
Miten menee? vieläkö on tilanne auki, onko kihlattusi saanut ajatuksiaan selvemmiksi, tai oletko saanut selvää mitä kihlattusi aikoo ja ajattelee? Tuollainen epätietoisuus on raskasta, varsinkin kun on vaikea vaikuttaa välimatkan takia. Kannattaisko teidän nähdä pian taas, onko mahdollista? Mä ainakin pyrkisin näkemään, puhelinkeskustelut ei oo sama asia kuitenkaan.
Meillä vähän sama tilanne. Olemme olleet mieheni kanssa 7 vuotta yhdessä ja meillä on kaksi lasta. Mieheni rekkaa ajaessa oli keksinyt ryhmän jossa vain rekkakuskit juttelevat. Heitä on siellä sekä naisia että miehiä. Mieheni on alkanut kuluttamaan aikaansa siellä ryhmässä ja osallistuu kaikkeen ryhmän toimintaan. Olen käynyt katsomassa mieheni facebookin salaa josta hän nyt tietää jo, ja siellä naiset laittavat tissi kuvia ja perse kuvia joista mieheni tykkää. Hän myös kertoo puhuvansa yhden minuakin nuoremman naisen kanssa mielellään ja tykkää paljon tästä tytöstä.
Huolestunut tästä kovasti kun miestäni ei ennen ole naiset kaverina kiinnostaneet. Hän ottaa myös helposti höyryä kun puhun tästä naisesta "pahaa" mutta ei ole koskaan taas minua missään "puolustanut "
Olisiko näin että se 7 vuoden parisuhde alkaa kariutumaan vai olenko vaan niin sairaalloisen mustasukkainen?
Itse tiedän olevan liiankin omistushaluinen mutta tälläista en kyllä enään ymmärrä.
Pelottaa ja mietityttää mitä tapahtuu, mutta toivon saavani täältä apuja tähän.
Miksi mies nyt miettii sellaisia? Onko jotain tapahtunut?