Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Treffien anatomia miehen perspektiivistä

Vierailija
15.07.2017 |

Tinder puhelimeen. Lyhyt profiilikuvaus tyyliin: Oon kiinnostunut kirjallisuudesta, matkailusta ja skeittipunkista. Ja joku osuva emoji perään☝. Monta kuvaa, ei tarvi olla niin vakavana ja virallisena.

Kun tulee match, ja teillä tekstailu luistaa ja tulette juttuun, ei kannata viikkoa pidempään odotella, normaalisti 4-5 päivää tekstaamista tinderissä ja jompi kumpi ehdottaa, että olis kiva mennä kahville.

Sitten siistit vaatteet päälle, vähän dödöä, tukka hyvin ja saavu kahvilaan 10 min ennen sovittua ajankohtaa. Tsekkaa mikä pöytä on paras, missä saa olla rauhassa, kummalla puolella pöytää itselläsi on mukavampi istua, käyt tilaamassa itsellesi kahvin ja istut valitsemaasi pöytään.

Treffikumppanisi saapuu, kevyt halaus, kehut hänen ulkonäköään / mekkoaan yms. jotta molemmat tietävät, että kyseessä on treffit eikä mikään kaveritapaaminen. En kuitenkaan puhu hänen ulkonäöstään enää vaikka olisi miten kaunis.

Treffikumppani yleensä käy ostamassa myös itselleen kahvin ja istuu alas, jolloin alamme jutella varmaan jostain aiheesta, jota olemme jo sivunneet aiemmin tinderissä ja siitä se juttu sitten lähtee kehittymään. Jos hän on kiinnostava eläydyn varmaankin aidosti keskusteluun ja aika kuluu nopeasti, ehkä toinen kupponen kahvia menee vielä, tai jos on ilta, tilaamme ehkä viiniä / olutta / siideriä yms.

Onnistuneiden treffien päätteeksi annan suukon, joskus se jää siihen ja jatkamme koteihimme, joskus se yltyy kunnon suutelemiseksi ja jatkamme koteihimme ja joskus suutelun jälkeen nainen ehdottaa, että lähdettäisiin vielä yhdessä johonkin. Itse en koskaan tee moista ehdotusta, mutta en pistä vastaan jos nainen sen tekee.

Jos taas tuntuu, että treffeillä ei oikein juttu kulje ja olette kauhean erilaisia, niin silloin on hyvä lopettaa vaikka kevyeen halaukseen ja katsoa, jos nainen laittaa vielä viestiä myöhemmin, mutta ensisijaisesti alan katsoa uutta matchiä tinderissä.

m31hki

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eka!

Vierailija
2/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

TOKA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitään emojia. Antaa vähän vajaan kuvan aikuisesta ihmisestä. Jos olet 15 se käy. Tai näin minä sen näen.

N28

Vierailija
4/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kamalaa saada suukko vieraalta mieheltä. 

Vierailija
5/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen treffien anatomia: koukkaa töistä suoraan kahvilaan, vartin myöhässä. Näyttääkö mies samalta kuin tinder-kuvissa? Juu näyttää, aika komea. Voin puhua avoimesti niistä näistä, hän vaikuttaa kiinnostuneelta ja hänellä on fiksuja kommenttaja asiaan kuin asiaan. Tekeeköhän minun tänään mieli seksiä hmm? Mitäs jos otetaan kahvin sijaan viiniä? Tämähän menee kivasti. 

Viinit on juotu, aika lähteä, nyt voi vähän flirttailla vielä. Hymyilen kaikelle mitä hän sanoo. Nyt se katsoo mua silmiin. Ja pussaa iik! Mä pussaan takaisin. Ja vähän enemmän. Ja enemmän. "Hei kuule, kiinnostaisko sua tulla vielä toiselle lasilliselle mun luo käymään" ja sit laitan mun hiuksia vähän toisella kädelle ja se sanoi että joo mennään vaan! 

Sit se lähti aamulla ja mulla ois illalla sovittu toiset treffit, noh ei niitä viitisi nyt peruakkaan... 

Terv. perus elämää stadissa

Vierailija
6/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen treffien anatomia: koukkaa töistä suoraan kahvilaan, vartin myöhässä. Näyttääkö mies samalta kuin tinder-kuvissa? Juu näyttää, aika komea. Voin puhua avoimesti niistä näistä, hän vaikuttaa kiinnostuneelta ja hänellä on fiksuja kommenttaja asiaan kuin asiaan. Tekeeköhän minun tänään mieli seksiä hmm? Mitäs jos otetaan kahvin sijaan viiniä? Tämähän menee kivasti. 

Viinit on juotu, aika lähteä, nyt voi vähän flirttailla vielä. Hymyilen kaikelle mitä hän sanoo. Nyt se katsoo mua silmiin. Ja pussaa iik! Mä pussaan takaisin. Ja vähän enemmän. Ja enemmän. "Hei kuule, kiinnostaisko sua tulla vielä toiselle lasilliselle mun luo käymään" ja sit laitan mun hiuksia vähän toisella kädelle ja se sanoi että joo mennään vaan! 

Sit se lähti aamulla ja mulla ois illalla sovittu toiset treffit, noh ei niitä viitisi nyt peruakkaan... 

Terv. perus elämää stadissa

Varmaan monille. Hyvä, että joku pitää tuollaisesta elämästä.

Vierailija
7/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole vissiin ihan kauhean paljon viettänyt yöelämää pk-seudulla? :)

Vierailija
8/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään emojia. Antaa vähän vajaan kuvan aikuisesta ihmisestä. Jos olet 15 se käy. Tai näin minä sen näen.

N28

😇😇😇

ap

Vierailija
9/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.

Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.

Vierailija
10/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinä et ole vissiin ihan kauhean paljon viettänyt yöelämää pk-seudulla? :)

Olen, mutta en tuollaista elämää. Ihmiset ovat onneksi erilaisia. 

Vierailija
11/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on yleensä 1kk rajana suudelmaan, 6kk seksiin. Haluan tuntea kumaapnini. En kuitenkaan laske ihan päivän tarkkuudella :)

Vierailija
12/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

😇😇😇

ap

Hymähdin eli onko se tämä 😄? No en minä oikeasti noita niin jyrkästi tuomitse mutta jotkut tunkee niitä tinderissä esittelyyn enemmän kuin kirjaimia. Se vaan näyttää typerältä.

Vierailija
13/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. En ole koskaan ollut treffeillä niin, että mies olisi ollut kahvilassa valmiiksi odottamassa. Olisi jotenkin tosi kiusallista siinä ensin pälyillä, että onko se treffikumppani paikalla ja tunnistaako tätä edes. Ja pitääkö käydä moikkaamassa ennen kuin ostaa kahvin vai moikataanko vasta sen kupin kanssa? Mieluummin hoidan nämä pälyilyt ja tervehtimiset kadulla. 

Vierailija
14/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika tylsät treffit. Kannatan sitä, että nähdään julkisella paikalla, mennään mun tai naisen asunnolle, katotaan leffa, tarjolla viiniä. Jos on kemiaa, kiehnätään ja suudellaan. Jos homma menee oikeaan suuntaan, pannaan. Maataan sängyllä ja katsellaan kun sade ropisee ikkunasta. Pannaan lisää. Käydään suihkussa ja syödään iltapaa. Katsotaan, jäädäänkö nukkumaan vierekkäin vai pitääkö toisen olla aamulla jossain.

Ravintola- ja kahvitreffit ovat pääosin turhia. Naisille ilmaisia aterioita. Pääosin kumpikaan ei ole kiinnostunut riittävästi. Niiltä ei ole tarttunut juurikaan mitään käteen. Sen sijaan kun nainen kutsuu tai tulee kämpille on ilmassa oikeasti kipinää.

Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.

ap

Vierailija
15/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakaan suurin osa naisista ei lähde treffeille tuntemattoman miehen asuntoon saati päästä tyyppiä omaan asuuntoonsa. Näin uskallan väittää. Turvallisuus jo yksin saati se että vaikeampi päättää juttu lyhyeen jo tyyppi on ihan toivoton.

Vierailija
16/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

N28

😇😇😇

ap

Hymähdin eli onko se tämä 😄? No en minä oikeasti noita niin jyrkästi tuomitse mutta jotkut tunkee niitä tinderissä esittelyyn enemmän kuin kirjaimia. Se vaan näyttää typerältä.

Aivan kuin tekstinkin kirjoittamisessa, pitää harkita tyyliään ja käyttää sanansa maltillisesti. Sama koskee emojieita. Oivaltavuus ja nokkeluus toimii, ja on ehkä jonkun mielestä hauskaakin. 

ap

Vierailija
17/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä treffejä sopiessa vielä voi tietää, onko kipinää vai ei. Siksi kahvila- tai kotitreffit eivät kerro kyllä kipinästä vielä yhtään mitään. Mitä sinä sitten siellä julkisella paikalla teet huomataksesi onko kipinää vai ei? 

Vierailija
18/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisille on säädettävä rangaistuksen uhalla vitunantovelvollisuus treffeille! Tulee helvetin kalliiksi kun joutuu käymään monen naisen kanssa treffeillä, eikä kukaan anna pillua.

Samalla miehille sitten voisi säätää parisuhdevelvollisuuden. Tulee helvetin kalliiksi kun joutuu käymään miesten kanssa treffeillä (kyllä, maksan ihan itse kahvini), eikä kukaan ala parisuhteeseen. 

Vierailija
19/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ethän sinä treffejä sopiessa vielä voi tietää, onko kipinää vai ei. Siksi kahvila- tai kotitreffit eivät kerro kyllä kipinästä vielä yhtään mitään. Mitä sinä sitten siellä julkisella paikalla teet huomataksesi onko kipinää vai ei? 

"Kipinä" voi tarkoittaa eri asiaa eri ihmisille. Jos ne kahvilatreffit menevät mukavasti, treffikumppani vaikuttaa kivannäköiseltä, älykkäältä, teillä on yhteisiä kiinnostuksen kohteita ja tyyppi on vaan mielenkiintoinen kaikin puolin, niin sekin voi olla se "kipinä" joka sanoo, että pyydä tämä ihminen nyt luoksesi ja juotte vielä lasilliset ja sitten siirrytte makkarin puolelle. Näin tapahtuu itse asiassa noin 30 - 40 % treffeistä.

Vierailija
20/59 |
15.07.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omasta mielestä ensitreffien järjestäminen omassa kämpässä tuntemattoman tinder-mimmin kanssa antaa itsestä vähän creepyn kuvan ja treffit jää pitämättä kun muija jättää saapumatta paikalle. Kahvila on hyvä mesta ekoille treffeille ja voi olla, että mimmi pyytää jatkoille. Voi olla että ei pyydä. Kyllä sitä seksiä on sitten ehkä seuraavilla treffeillä tai viimeistään kolmansilla. Se ei ollut tässä nyt oleellista. Jos haluaa seksiä heti, niin kannattaa suunnata baariin eikä tinderiin.

ap

Tinderissä tuli vastaan mies jolle ei kelvannut tapaamispaikaksi kuin hänen asunto. Ei kuulemma ollut vain seksin perässä. Selitin monta kertaa miksi en tule kun pelkkä ei ei herralle riittänyt. Totesin että creepyäijä en ikinä tapaa.

En ollut käynyt tinderissä pariin kuukauteen ja sama mies siellä kuitenkin laittoi viestiä koska tulen käymään. Yäk.