Miksi heteromiehet eivät voi olla yhtä viehättäviä ja ulkonäöstään huolehtivia kuin naiset tai homomiehet?
naisilla olisi enemmän valinnanvaraa mitä panna ja loppuisi se miesten valitus siitä, että eivät saa seksiä.
Kommentit (18)
Koska heteromies on kuluttaja ja homot ja naiset ovat tuotteita.
Miehen tehtävä ei ole olla viehättävä tai hyvännäköinen.
Tukholmassa kyllä miehet pukeutuu paremmin kuin naiset. Kenkiä ja laukkua myöten joka yksityiskohta mietitty. Usein naisena tulee vähän homssuinen olo täällä kun kattoo miten siistiltä miehet näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Miehen tehtävä ei ole olla viehättävä tai hyvännäköinen.
onpas :D ei sitten ainakaan tarvitse valittaa, etteivät naiset tai miehet kiinnostu, jos ei viitsitä olla.
Koska ne haluaa vain kitistä, että ei saa naista.
Ei mun ainakaan tarvii, kun käydä 1krt/kk parturissa ja vetää farkut plus nahkarotsi päälle niin naisia riittää parijonossa.
Stociksessa käydessä tuppaa kyllä hymyilyttämään ne shemalen näköiset "miehet" siellä. Tulee aina mieleen, että siellä on pakko olla vaikeaa olla miehenä. En muista eläissäni nähneeni ts. erottaneeni siellä väkijoukossa yhtään homomiestä. Ilmeisesti laittautuvat siellä samalla tavalla, kuin heterot tai sitten vanha sanonta pitää paikkaansa, että kaikki ruotsalaiset miehet ovat...
No sanopa muuta! Ihmettelen aina ihan samaa. Tukholman ihanat miehet joku jo mainitsikin, ne on kyllä ihan omaa luokkaansa. <3
En tiedä kuinka vanha jutun aloittaja itse on. Mutta kyllä toi muoti on aika paljon tullut jo tänne Suomeenkin päin. Eikös kaikki miehet yritä olla Robinin, Elliotin ja Gabrielin näkösii. Ainakin ku itse katon ulos niin kaikilla se sama hiustyyli taakse. Sitten pitkä takki vanhanaikaiset isot pyöreet silmälasit ja mitä noita kaikkia nykymuotiin kuuluukaan.
Homomiehiä on tyyliltään yhtä erilaisia ja monenlaisia kuin heteromiehiäkin ja onhan naistenkin tyylikirjo hyvin, hyvin laaja.
Ulkomailta miestä kehiin. Itse en tykkää suomalaisten miesten hiustyylistä, melkein kaikilla vähänkin nuoremmilla tuntuu olevan sivulta lyhyet hiukset ja pitkät keskeltä. Ei sovi minusta yhtään kenellekään. ja ei tuokan häiritse niin paljon, kuin se ettei huolehdita henkilökohtaisesta hygieniasta yhtään.
Ei se nyt ihan noin menisi, koska naisten tavoitteissa ei ole panna mahdollisimman monen kanssa. Naiset valikoivat sen hyvistä parhaan tai huonoista vähiten huonon. Jos kaikki miehet olisivat adoniksia, miesten pitäisi kilpailla muilla avuilla ja edelleenkin osa jäisi ilman. Ulkonäköön panostaminen ei myöskään olisi riittävä strategia niille miehille, jotka ovat lyhyitä, rumia tai epämiehekkäitä geneettisesti. Ihmiset ovat niin erilaisia ja varsinkin miehet, että erilaisille strategioille on tarvetta.
Naiset pitävät miehekkäistä miehistä eli ei tarvitse todellakaan olla mikään adonis, karski ulkonäkö viehättää, harvempaan vetoaa sliipattu ulkonäkö.
Miesten ei tarvitse, koska naiset valitsevat kumppanin lompakon eikä ulkonäön perusteella.
Jos haluaisin naisen näköisen miehen, olisin lesbo. Kyllä perushygienian hoito miehellä riittää.
Vierailija kirjoitti:
Ei mun ainakaan tarvii, kun käydä 1krt/kk parturissa ja vetää farkut plus nahkarotsi päälle niin naisia riittää parijonossa.
Stociksessa käydessä tuppaa kyllä hymyilyttämään ne shemalen näköiset "miehet" siellä. Tulee aina mieleen, että siellä on pakko olla vaikeaa olla miehenä. En muista eläissäni nähneeni ts. erottaneeni siellä väkijoukossa yhtään homomiestä. Ilmeisesti laittautuvat siellä samalla tavalla, kuin heterot tai sitten vanha sanonta pitää paikkaansa, että kaikki ruotsalaiset miehet ovat...
On täällä Tukholmassa paljon noita omaan makuun liian naismaisesti pukeutuviakin, mutta pääsääntöisesti kuitenkin tarkoitan ihan vain klassisen siististi pukeutuvia miehiä. Hyvän näköiset nahkakengät, siistit housut lököttävien farkkujen sijasta ja esim. ohut villakangastakki, plus salkku tai olkalaukku. Ja hiukset siististi kammattu. Vaatteet on hyvin leikattuja, eikä ne ole kuluneita kuten Suomessa, vaan ne on raskittu uusia ajoissa ennen kuin ne on ihan lopussa. Suomalaisten miesten ongelma on piheys. Vaatteet käytetään ihan loppuun ja kun ostetaan uusia niin mahdollisimman halvalla jostain Halpa-Hallista. Se nyt vaan valitettavasti näkyy, vaikka omistajan mielestä vaatteet olisi "ihan hyvät". Ja kyllä ne yleensä suomalaisille naisillekkin riittää, kun ovat tottuneet, ei siinä mitään.
Vierailija kirjoitti:
Ulkomailta miestä kehiin. Itse en tykkää suomalaisten miesten hiustyylistä, melkein kaikilla vähänkin nuoremmilla tuntuu olevan sivulta lyhyet hiukset ja pitkät keskeltä. Ei sovi minusta yhtään kenellekään. ja ei tuokan häiritse niin paljon, kuin se ettei huolehdita henkilökohtaisesta hygieniasta yhtään.
Niikun että pälaelta kalju ja sivulta pitkä tukka on sun mieleen?
Kyllä ne minun mielestäni ovat.
En kiihotu seksuaalisesti femininiinisten homomiesten ulkonäöstä. Jos haluaisin nätin tai kauniin kumppanin, olisin varmaankin lesbo.