Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi miehille kelpaa vain jännänaiset?

Vierailija
21.04.2017 |

Olen hyvintoimeentuleva, akateeminen ja kovan työn kouluttautumisen eteen tehnyt nainen. Osaan vaihtaa renkaat ja tuon rahaa saman verran, ellen enemmän pöytään. Minun ympärilläni ei pörrää kaiken maailman erkit ja pentit kesäjuhlissa ikävää oloa miehelle aiheuttamassa. En pistä miestä maksamaan ruokiani ja korujani.

Mutta ei, ei kelpaa. Miehet ottaa aina sen isotissisen parturi-kampaaja pirkon, jolla on luottoa usa:n armeijan budjetin verran, kulkee ympäriinsä juoksutrikoissa persettä esittelemässä ja mies saa pelätä että milloin pettää tai pistää taas rahaa sileeksi.

Miksi ei hyvä nainen kelpaa?

Kommentit (116)

Vierailija
1/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin olen ns. "hyvä nainen" enkä ole kellekkään kelvannut. Sen sijaan pilluaan kaikille jakavat yh-läskit kelpaavat miehille suhteeseen.

Vierailija
2/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kuulosta ainakaan tuon kuvauksen perusteella hyvältä naiselta omaan korvaan.

Jos itse mietin hyvän naisen kriteereitä niin ne olisi jotain tyyliin:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Minua ei miehenä kiinnosta naisessa ollenkaan akateemisuus eikä raha.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

hyväsydäminen, kiltti, kunnollinen, perhekeskeinen, huomaavainen, rauhallinen, maanläheinen, mieluiten ehkä vähän ujo.

Söpö, urheilullinen.

Niin. Tiedetään kyllä että ei hyvät naiset kelpaa.

Vierailija
4/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko suomalainen nainen jolla etutukka ja rillit? Siinä se syy. Luuletko aina olevasi oikeassa? Onko äänesi sellainen omituinen? Valitatko jatkuvasti? Eroon noista ja katso sitten miten menee.

Vierailija
5/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta on hölmöä olettaa, että jos nainen ei oksenna tunteitaan itkun ja naurun sekoituksena joka sekunti irrationaalisesti, että se on tunteeton ja kylmä. Mä ainakin varaan tunteeni ja lämpöni tärkeille ihmisille, en kaiken maailman sivustaseuraajille :)

Vierailija
6/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Söpö, urheilullinen.

Niin, eli klassisia jännänaisia vaan :( sitten itkette kun ne löytääkin paremman tai haluaa vaan rahanne, sillon kyllä kannattais  miettiä että pitäskö ottaa joku muu ku jännäilijä

Vierailija
7/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sun ap tarttee vielä harajootella, ei toi suju. 0/5.

Vierailija
8/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle kelpaa kaikki, savusaunassa palvaantuu kiltistäkin tytöstäkin naaras. En ole myöskään ikärasisti, mutta nuoret tytöt on niin kovia miellyttämään ja mun aika ei riitä ihan kaikkiin naaraisiin mitä haaviin tarttuu.

Cheers, korkkasin juuri aamu oluen, kävin toki hoitamassa asiat jo aamulla.

t.rosvopaistimies

Vierailija
9/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö, urheilullinen.

Niin. Tiedetään kyllä että ei hyvät naiset kelpaa.

Mitä tekemistä akateemisuudella ja rahalla on hyvän naisen kanssa?

Eli et osaa kuunnella toista ihmistä.

Vierailija
10/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja vielä kommenttina. Seksitaidot ja halukkuus merkitsee eniten, joten kiltit tytöt, pistäkää minihame, korkkarit, väriä silmiin ja huulipunaa. Tukka nätisti ja kyllä vientiä riittää.

Vierailija
11/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Söpö, urheilullinen.

Niin, eli klassisia jännänaisia vaan :( sitten itkette kun ne löytääkin paremman tai haluaa vaan rahanne, sillon kyllä kannattais  miettiä että pitäskö ottaa joku muu ku jännäilijä

Eli mielestäsi kiltti ja huomaavainen on jännänainen. Huh.

Vierailija
12/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotenkin hassua miten naiset kouluttaa itseänsä kovalla työllä ja sitten haluavat koulutetun miehen.

Samaan aikaan minä matalasti koulutettuna miehenä treenaan kroppaani kovalla työllä ja haluan hyväkroppaisen naisen.

Toiveet menee ristiin :D

Vierailija
13/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sun ap tarttee vielä harajootella, ei toi suju. 0/5.

Minusta ihan onnistunut satiiri noista miesten uliulialoituksista.

Vierailija
14/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet kiinnostuvat usein mukavista naisista. Jos on ikävää seuraa, ei kai sitten kosijoitakaan ole jonoksi asti? Itse olen kiva, elämänmyönteinen ja hauska kumppani. Olen myös isotissinen ja käytän paljon juoksutrikoita, olen vähän läskikin. Mulla on aina ollut sopivasti viestiä. 

Olen myös akateemisesti koultettu, hyvätuloinen ja onnellisesti naimisissa.

Kyllä kaikille sopiva löytyy! Opettajani lukiossa sanoi aikanaan, että hän on vuosien varrella huomannut, että kyllä ne rumimmatkin oppilaat aina puolison löytävät. 

Vierailija
15/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehille tää on jostain syystä kovempi pala, että naiset ei diggaile ihan kaikenlaisista miehistä ja että niillä on preferenssejä. Miehet itkupotkuraivaroi päivästä toiseen tätä ihan normaalia seikkaa, eikä huomaa tekevänsä sitä itse ihan itse koko ajan.

Tai täällä näyttäs nyt olevan ihan itsestäänselvyys, että naisen oma käsitys omasta erinomaisuudestaan ei riitä. Se ei riitä, että nainen itse kokee olevansa luojan lahja miehille.

Mutta miesten käsitys omasta erinomaisuudesta pitäs riittää ;)

Vierailija
16/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omassa tuttavapiirissäni on just miehiä, jotka on ihan helisemässä näiden juoksutrikoo-pirkkojen kanssa. Koko ajan jotain draamaa ja ongelmaa, mutta koska on niin "sydämellinen ja söpö" niin miehet ei vaan tajua että ympärillä olis ihan laadukkaitakin naisia, jotka ei ripsarit poskilla huuda jossain baarin eteisessä suoraa kurkkua, kun mies katsoi väärään suuntaan jossain vaiheessa.

Sen sijaan että lähtis kävelemään, niin facessa on seuraavana päivänä päivitys kuinka "ihQ rakas vei mut lepyttely-brunssille hihihi <3333"

Että on tää jännänainen ilmiö kyllä ihan todellinen.

Vierailija
17/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

jännänaisen vastakohta ei ole kiukkuinen vanhapiika, vaan ujo naapurin tyttö. sinä et vaikuta ujolta naapurintytöltä.

Vierailija
18/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omassa tuttavapiirissäni on just miehiä, jotka on ihan helisemässä näiden juoksutrikoo-pirkkojen kanssa. Koko ajan jotain draamaa ja ongelmaa, mutta koska on niin "sydämellinen ja söpö" niin miehet ei vaan tajua että ympärillä olis ihan laadukkaitakin naisia, jotka ei ripsarit poskilla huuda jossain baarin eteisessä suoraa kurkkua, kun mies katsoi väärään suuntaan jossain vaiheessa.

Sen sijaan että lähtis kävelemään, niin facessa on seuraavana päivänä päivitys kuinka "ihQ rakas vei mut lepyttely-brunssille hihihi <3333"

Että on tää jännänainen ilmiö kyllä ihan todellinen.

Jos ollaan tyttöporukalla ulkona, niin saattaa olla käynnissä tosi kiihkeä keskustelu esim. politiikasta niin, että tulee tosi älykästä ja sivaltavaa kommenttia. HETI jos tulee mies pöytään, niin nää "söpöt" taantuu 9-vuotiaaksi "hhihihi Pekka voitko pliiiiis selittää mulle mikä on BKT ku mä en TA-JUU-UU-UU hihihi". Sitten mulla palaa hermot ja lähden menemään. Myöhemmin saatan törmätä tähän "söpöön" joka kertoo mikä pölkky se Pekka on kun tosissaan selitti BKT:n aivan päin perää mut tarjospa drinkin.

En ehkä oo "söpö" mutta en ole myöskään liero kuten niin monet tuntemani naiset ovat.

Vierailija
19/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymys yhdestä yksityiskohdasta, joka on joskus ennenkin ihmetyttänyt vastaavissa kirjoituksissa: Aloituksessa nainen mainitsee, että vaihtaa itse auton renkaat, ikään kuin tämä kertoisi hyvästä ominaisuudesta kuten varakkuus ja fyysinen kunto. Mitä järkeä tässä on?

Kuka mies haluaa nähdä naisensa äheltämässä naama rasvassa tunkilla autoa ylös? Mitä mies itse samaan aikaan tekisi (katsoisi ikkunasta esiliina edessä ja pölyhuiska kädessä?)? Miksi mies ei joko vaihda renkaita itse, sekä omaan että vaimonsa autoon, tai teetä hommaa korjaamolla jos ei viitsi liata käsiään?

Vierailija
20/116 |
21.04.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

jännänaisen vastakohta ei ole kiukkuinen vanhapiika, vaan ujo naapurin tyttö. sinä et vaikuta ujolta naapurintytöltä.

Jännänainen ei ole sama kuin jännämies. Sen vastakohtakaan ei siis ole sama. Jännänaisen vastakohta on se naistyyppi, joka yrittää olla omasta mielestään mahdollisimman hyvä kumppani väärällä tavalla, ja katkeroituu kun se oma käsitys hyvästä ei ole sama kuin miesten. Koska se vaan PITÄÄ-ÄÄ-Ä olla (tämä siis jännämiehen ulinaa).

Kyllä mä omasta mielestäni olen aika saalis, ja niin paljon parempi kun nää loisivat draamakuningattaret. Mut ne menee aina mun ohi, ja siinä ei ole mitään järkeä.

Ap