Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löin miestä ärsytettynä, nyt tuli kutsu poliisikuulusteluun!

Vierailija
15.02.2017 |

Olin unohtanut jo koko asian, tapahtui ennen joulua.

Mies ilmeisesti käynyt terveyskeskuksessa ja kuvannut naamansa aikaisemminkin, kun meillä on tunteet lämminneet vähäsen.

Ajattelin vaan, että miksi nyt poliisille? Pelkään et hakee lasten yksinhuoltajuutta, tämä minusta ainoa selitys.

Jos se on niin hullu et menee poliisille, niin sehän voi keksiä ihan mitä vaan, vaikka liiotella sossussa mun alkoholinkäyttöä. Olen ollut putkassa vuoden aikana kaksi kertaa.

Mies on laittanut eron vireille. Nyt pelottaa et yrittää viedä lapsetkin.

Kommentit (88)

Vierailija
1/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olet väkivaltaan turvautuva ja viinaan menevä vanhempi, niin toivottavasti mies myös saa lapset. Ja toivottavasti sinä ymmärrät hakea itsellesi apua. Perheväkivalta ei ole koskaan ok, eivätkä normaalit perheenäidit joudu putkaan edes yhtä kertaa vuodessa, saati sitten kahta.

Vierailija
2/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katos, jännämamma pitää miestä hulluna, kun ajaa omaa etuaan.

Vierailija
4/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännämamma 😂👍

Vierailija
5/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

So white trash

Vierailija
6/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvitse juurikaan liioitella tässä tapauksessa. Totuus riittää todentamaan, että olet täysi alkoholisti. 

Putkareissut eivät kuulu edes "vähän liikaa" ottavan repertuaariin. 

Vierailija
7/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikea uskoa, että vois liioittelulla enää pahentaa tilannetta vai eikö tuossa totuuden kertominen alkon käytöstäsi riitä? Vai miksi olet ollut putkassa? Tapeltuasiko?

Vierailija
8/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Troll?

Vierailija
9/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kato kato, jännis taas yrittää puskea nimeään laajaankin käyttöön.

Väkivallassa ei ole mitään "jännää", kohdistui se sitten naiseen tai mieheen. Epäilen että on kyse yhdestä huitaisusta, jos on kuvattavaksi päätynyt menemään, vaan väkivaltaa jo ollut aiemminkin.

Vierailija
10/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaikea uskoa, että vois liioittelulla enää pahentaa tilannetta vai eikö tuossa totuuden kertominen alkon käytöstäsi riitä? Vai miksi olet ollut putkassa? Tapeltuasiko?

Puhdas väärinkäsitys. Olin jatkoilla kaveripariskunnalla niin naapuri soitti kytät. Mut raahattiin ulos kun en halunnut tai ymmärtänyt lähteä ja vietiin putkaan. Tai näin mulle kerrottu.

Mut lapset ei silloin ollut paikalla, niin mitä välii? Ap

Vierailija
11/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen ottanut aikoinaan paljon. Nykyään paljon vähemmän. Mutta edes tuolloin nuorempana en ole kertaakaan putkaan päätynyt. Eikähän se, että on kaksi kertaa ollut putkassa vuoden sisään kerro jo jotain siitä onko alkoholinkäyttö enää kohtuullista. Ihan oikein mieheltä. Eikä lyöminen ollut ilmeisesti ensimmäinen ja tuskin viimeinenkään kerta.

Vierailija
12/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mitä? Ethän sinä voi toisia lyödä jos ärsyttää? Kyllä aikuisen pitää itsensä sen verran hillitä.

Putkaan pari kertaa vuodessa? Oikeasti? En ole ollut ikinä putkassa. Toivottavasti mies saa lapset kokonaan ja sinä väkivaltainen äiti valvotut tapaamiset.

Vierailija
13/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Puhdas väärinkäsitys. Olin jatkoilla kaveripariskunnalla niin naapuri soitti kytät. Mut raahattiin ulos kun en halunnut tai ymmärtänyt lähteä ja vietiin putkaan. Tai näin mulle kerrottu.

Siis sama tarina molemmilla kerroillako?

Vierailija
14/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kato kato, jännis taas yrittää puskea nimeään laajaankin käyttöön.

Väkivallassa ei ole mitään "jännää", kohdistui se sitten naiseen tai mieheen. Epäilen että on kyse yhdestä huitaisusta, jos on kuvattavaksi päätynyt menemään, vaan väkivaltaa jo ollut aiemminkin.

No ap itse myöntää aloituksessaan et on lyönyt miestään ennenkin niin, et on tullut näkyvät jäljet :(

Vierailija
15/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos juo usein niin humalaan että menee muisti tai ymmärryskyky täysin, alkoholinkäyttö on liiallista.

Vierailija
16/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrot sen, ja sanot, että joit vain silloin niin paljon lapset ei olleet mukana. Kotona et juo niin että muisti menisi (jos et juo). Mikä se toinen reissu oli?

Vierailija
17/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en ole koskaan ollut pitkässä ja ikää 43 v. Mieti sitä ap.

Vierailija
18/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, no periaatteessa itsepuolustusta voi yrittää vedota jos toinen on siinä ensin käyttäytynyt uhkaavasti, muutenkyllä säälittävä tapaus ja mieluusti lapset pois tollaselta!

Tämä on sama asia kun nyrkkeilyssä käyttäis kiellettyjä liikkeitä silloinkun tuomarin katse välttää....

Noh, jos oot kohdellu lapsias hyvin niin he näkee sut sitten aikuis iässä jos siis haluuvat.

Vierailija
19/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerro nyt tuo otsikon tarina, mitä tapahtui tarkalleen ottaen??

Vierailija
20/88 |
15.02.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No kerrot sen, ja sanot, että joit vain silloin niin paljon lapset ei olleet mukana. Kotona et juo niin että muisti menisi (jos et juo). Mikä se toinen reissu oli?

Eikin tämä on ihan eri juttu. Kuulustelu koskee epäiltyä pahoinpitelyä, kun hakkasin mieheni ärsytettynä.

Putkaan jouduin aikaisemmin ja eri tilanteessa. Ensin vapun jälkeen ja toisen kerran siis syksyllä. Tää mistä kerroin oli se syksyinen putkareissu ja siitä tuli sakkoa virkamiehen vastustamisesta tms.

Mua vähän v*tuttaa et mies alkaa kaivella näitä vanhoja asioita ja koittaa kääntää niitä mua vastaan nyt kun on keksinyt et haluaakin eron. Ap