Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaatetuntijat, apua talvitakin etsinnässä! (Hakusessa musta parkatakki.)

Vierailija
29.08.2016 |

Etsin lämmintä parkatakkia talveksi. Haluaisin sellaisen, jossa olisi puuvillapinta. Kaikkein mieluisin olisi sellainen, jossa olisi irrotettava vuori, mutta tästä olen kyllä valmis tinkimään (ja ostamaan siis syystakin erikseen). Maksimihinta on siinä parin-kolmensadan euron kieppeillä, Fjällrävenin tuotteet ovat selvästi liian kalliita. Didriksenin parkoja olen kokeillut, eivät jotenkaan näytä kivalta päälläni, haluaisin vähemmän ulkoilutakkimaisen. Kiitos, jos osaat auttaa!

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Musta takki on ruma. Erityisesti musta parka. En tosiaan auta yhtäkään suomalaista hankkimaan yhtään rumaa takkia lisää.

Vierailija
2/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Musta takki on ruma. Erityisesti musta parka. En tosiaan auta yhtäkään suomalaista hankkimaan yhtään rumaa takkia lisää.

Enpä oikein usko, että olisit osannutkaan auttaa :)

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko katsonut tarjonnan Ebaysta ja Aliexpressistä?

Vierailija
4/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Khujolla on kivoja parkatakkeja. Myydään ainakin Zalandossa. Mulla jo toinen kyseisen merkin takki käytössä.

Vierailija
5/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oletko katsonut tarjonnan Ebaysta ja Aliexpressistä?

En ole katsonut, haluan sovittaa takkia ja tehdä ostopäätöksen sen perusteella.

Ap

Vierailija
6/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Khujolla on kivoja parkatakkeja. Myydään ainakin Zalandossa. Mulla jo toinen kyseisen merkin takki käytössä.

Kiitos vinkistä, mutta haen vähän erilaista tyyliä, mitenhän mä sitä kuvailisin... enemmän sellaista perusparkan tyylistä, hyvin yksinkertaista.

Ap

Vierailija
7/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No voi elämä. Selaat vaan nettikauppojen valikoimaa ja etsit mieluisen. Niin kaikki muutkin tekevät. Jälleenmyyjiä luulisi myös olevan helppo googletella jos et halua tilata ja palauttaa vaan meet ennemmin paikan päälle sovittamaan.

Vierailija
8/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

R-collectionilta muistaakseni löytyy juuri kuvailemasi tyylinen takki. Ja plussana on vielä kotimainen!

Vierailija
9/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi elämä. Selaat vaan nettikauppojen valikoimaa ja etsit mieluisen. Niin kaikki muutkin tekevät. Jälleenmyyjiä luulisi myös olevan helppo googletella jos et halua tilata ja palauttaa vaan meet ennemmin paikan päälle sovittamaan.

Ei tarvitse osallistua ketjuun, jos ei ole tarjota vastausta varsinaiseen kysymykseen :)

Ap

Vierailija
10/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että takin osto teknisenä suorituksena on kyllä tuttu asia ap:lle. Mutta kiva jos tunsit pystyväsi auttamaan.

Vierailija
11/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Makia tuli mieleen.

Vierailija
12/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

R-collectionilta muistaakseni löytyy juuri kuvailemasi tyylinen takki. Ja plussana on vielä kotimainen!

Hei kiitos, se on tämä: https://www.r-collection.fi/product/852/naisten-talvi-armymaihari-musta

Tuollaista just tarkoitin! Jos muilla on kuitenkin vielä ehdotuksia, otan mieluusti vastaan. Mulla on nimittäin pitkät kädät, ja takin ostaminen on poikkeuksetta hankalaa. On siis hyvä olla useampia vaihtoehtoja!

Ap

Vierailija
13/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on North Facen untuvaparka vedenpitävällä Hyvent-pinnalla. Hieman polven yläpuolelle ulottuva. Ihanan lämmin ja hyvin muotonsa ja värinsä pitänyt. En pidä ns.säkkiparkoista, tässä on siisti leikkaus. Siskolla on se suosittu Fjällrävenin parka ja se on myös aivan ihana.

Vierailija
14/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makia tuli mieleen.

Heti, kun mainitsit Makian, ajattelin, että Makialta löytyisi, mutta ainakin kuvissa nuo parkat näyttivät siltä, etteivät näytä hyvältä mun päällä. Mulla on leveä lantio ja kapea vyötärö, ja näytän paksulta jäykässä takissa. Vaikka kyllä tuota Makian parkaa kannattaa sovittaa, jos se vastaan tulee!

Ap

Vierailija
15/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä epäilen, että takin osto teknisenä suorituksena on kyllä tuttu asia ap:lle. Mutta kiva jos tunsit pystyväsi auttamaan.

Olet täysin oikeassa, on tähän ikään mennessä tullut muutama takki ostettua :)

Ap

Vierailija
16/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on North Facen untuvaparka vedenpitävällä Hyvent-pinnalla. Hieman polven yläpuolelle ulottuva. Ihanan lämmin ja hyvin muotonsa ja värinsä pitänyt. En pidä ns.säkkiparkoista, tässä on siisti leikkaus. Siskolla on se suosittu Fjällrävenin parka ja se on myös aivan ihana.

Löysin googlaamalla jotain malleja ja olivat kyllä kivan näköisiä, mutta voi olla, että hinta on liian suolanen mulle!

Ap

Vierailija
17/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos vastauksista, tuota R-collectionin parkaa aion mennä sovittamaan, ja varmasti Makiankin parkaa sovitan. Lähden nyt pois tästä koneelta, mutta jos jollakulla on ehdottaa vielä esimerkkejä, palaan ketjuun myöhemmin.

Ap

Vierailija
18/19 |
29.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, myönnän että North Facen hinta saattaa kirpaista. Saattaa löytyä myös välillä talvialeista. Sulla oli näköjään sama kuin mulla eli kapea vyötärö ja leveä lantio. R-collectionin takit vaikutti myös ihan hyviltä.

Vierailija
19/19 |
30.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi APUA miten huonot noi R-Collectionin kuvat noista takeista on. Ryttyiset polvipussifarkut ja jotenkin alaviistosta otetut kuvat, noi takithan näyttää ihan hirveiltä noiden mallien päällä. Tästä kyllä huomaa etten ymmärrä MITÄÄN nykymuodista. Miesten takkikuvat sentään hyviä.