Miksi naiset ei uskalla puhua vaatimuksista niiden oikeilla nimillä, vaan puhuvat "kunnollisesta" miehestä?
Miksi "kunnollisen" sijaan ei voi vaan suoraan kirjoittaa, että sillä tarkoitetaan työtä, rahaa, tulojen tasaisuutta ja varallisuutta? Luulevatko naiset oikeasti kusettavansa miehiä sillä, että puhuvat "kunnollisuudesta". Kyllä sen "kunnollisen" merkityksen joka tapauksessa tietää kaikki, joten miksi asioista ei voi puhua suoraan niiden oikeilla nimillä, vaan yritetään kaunistella niitä selittämällä jostain "kunnollisuudesta"?
Kommentit (302)
Varallisuus ei liity kunnollisuuteen.
Ok. Minulle kelpaa ainoastaan sikarikas mies.
Helpottiko nyt?
t. nainen
Varallisuus on tärkeää nykymaailmassa.
Lisää listaan myös tottelevaisuus. Ei noista mainitusta ole mitään hyötyä naiselle, jos mies ei käytä niitä asioihin, joihin nainen haluaa ne käytettävän. Itsepäinen rikas mies on täysin käyttökelvoton. Miehen pitää olla helposti ohjailtavissa.
Köyhä mieskin voi olla kunnollinen, jos ei hassaa pieniä tulojaan luuhaamalla kavereiden kanssa kapakassa tai kanna rahojaan maksullisille. Kunnon mies myös tekee kotihommista osuutensa ja kohtelee naistaan kunnioittavasti ja rakastavasti. Kunnollinen mies yleensä myös yrittää elämässä eteenpäin, perustaa perheen, saada koulutusta, edetä työelämässä, nähdä maailmaa, avartaa kokemuspiiriä.
Vierailija kirjoitti:
Ok. Minulle kelpaa ainoastaan sikarikas mies.
Helpottiko nyt?
t. nainen
Ei haittaa. Kuulut niihin hyvin haroin, jotka tämän myöntävät. Muut eivät tätä myönnä, vaikka toimivat tasan samalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt sossurotta jo helvettiin. Ei sua kukaan huoli vaikka kuinka täälä paskaasi suollat.
Sosiaalitoimen asiakaskin on kunniallisempi kuin lompakkoloinen.
Hei naiset, kuinka monen ihannemies on Donald Trump? Ap:n mukaan jokainen nainen on lääpällään häneen ja haluaa vaimoksi numero 12.
Vierailija kirjoitti:
Hei naiset, kuinka monen ihannemies on Donald Trump? Ap:n mukaan jokainen nainen on lääpällään häneen ja haluaa vaimoksi numero 12.
Ei tuossa olisikin ratkaisevaa Trump, vaan Trumpin omaisuus.
Mun ihanne mies on älykäs, huumorintajuinen ja luotettava. Kahdella ensimmäisellä mut hurmataan. Jos on älykäs, niin todennäköisesti on myös töissä. Ja jos soittaa jotain instrumenttia ja on hyvät käytöstavat, niin lähtee jo jalat alta.
Kyllähän ap tietää, että epäsuhtaisilla parisuhdemarkkinoilla jokaiselle naiselle löytyy vähintään varakas mies, nätti saa aina sikarikkaan ja kaunis nainen sen sikarikkaan alfan, joten näitä perusjuttuja naisen ei edes tarvitse vaatia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Painu nyt sossurotta jo helvettiin. Ei sua kukaan huoli vaikka kuinka täälä paskaasi suollat.
Sosiaalitoimen asiakas on lompakkoloinen. Loisii kaikkien meidän työssäkäyvien miesten ja naisten rahoilla.
Itse miellän kunnolliseksi mieheksi rehellisen, kiltin, itse itsensä elättävän, mukavan, luotettavan ja hauskan miehen. Mulla ei todellakaan oo varaa elättää yksin jotain sossurottaa.
Kun lastenkasvatuksessa puhutaan lapsen kasvattamisesta "kunnon kansalaiseksi", niin sillä tarkoitetaan nimenomaan, että aikuisena tämä käy töissä, maksaa veronsa, pyrkii elättämään itse itsensä kykyjensä ja mahdollisuuksiensa mukaan, ei sorru päihteisiin eikä laittomuuksiin. Ei liene kohtuutonta edellyttää, että puoliso olisi kunnon kansalainen?
Vierailija kirjoitti:
aika monikin haluaisi trumpin jos hän ei olisi 70 vuotias.
Vierailija kirjoitti:
Kun lastenkasvatuksessa puhutaan lapsen kasvattamisesta "kunnon kansalaiseksi", niin sillä tarkoitetaan nimenomaan, että aikuisena tämä käy töissä, maksaa veronsa, pyrkii elättämään itse itsensä kykyjensä ja mahdollisuuksiensa mukaan, ei sorru päihteisiin eikä laittomuuksiin. Ei liene kohtuutonta edellyttää, että puoliso olisi kunnon kansalainen?
Eikä liene kojhtuutonta edellyttää, ettei noissa vaatimuksissa valehdella vaan myönnetään suoraan, että kyse on rahasta? Nyt yrität vain piilottaa omaa ahneuttasi tekosyiden taakse.
Vierailija kirjoitti:
Tiedät hyvin itsekin, että naisen etsiessä kunnollista miestä se etsii varakasta ja komeaa miestä. Fiksuimmat miehet näkevät savuverhon lävitse, siksi naisilla on kova hätä keksiä uusia kiertoilmauksia peitelläkseen omaa pinnallisuutta.
Jos ajattelen "kunnollisuutta" miehessä, en ajattele rahaa ja omaisuutta, vaan lähinnä luonnetta ja käytöstapoja. Kunnollisuuteen voi liittyä myös työpaikka ja jonkunlainen koulutus, mutta seniorien kanssa työtä tehdessäni olen huomannut, että koulutus ei ole kunnollisuuden tae. Vanhustyössä yleensäkin avautuvat silmät eri asioihin ihan uudella tapaa. Heidän tarinoita kuunnellessa tuntuvat nykyaikojen nuorten aikuisten huolet hyvin hyvin pieniltä. Niin myös tällainen ap:n päähänpinttymä. Ap on erkaantunut normaalista elämästä hyvin kauas, mutta yritetään ymmärtää raukkaa, hänellä on ollut huonot lähtökohdat normaaliin tasapainoiseen elämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sosiaalitoimen asiakas on lompakkoloinen. Loisii kaikkien meidän työssäkäyvien miesten ja naisten rahoilla.
Itse miellän kunnolliseksi mieheksi rehellisen, kiltin, itse itsensä elättävän, mukavan, luotettavan ja hauskan miehen. Mulla ei todellakaan oo varaa elättää yksin jotain sossurottaa.
Jaha. Eli mielestäsi jopa lapsiperheet ja eläkeläiset ovat saastaa, mutta perseellään omaisuutta kartuttava lompakkoloinen on jalo ihminen? Sosiaalitoimen asiakkuus on lisäksi usein lyhytkestoista, koko elämän jatkuva itsensä myyminen onkin sitten ihan päivätyö teille loisille.
Minä tarkoitan lähinnä lainkuuliaista, rehellistä, hyvät käytöstavat omaavaa ja alkoholin kanssa kohtuudessa pysyvää miestä, jos puhun kunnollisesta miehestä. Ei liity kunnollisuus varallisuuteen mitenkään mun ajatusmaailmassani. Itseasiassa ihan päinvastoin. Varaton ihminen voi olla aivan hyvin kunnollinen ihminen, kun taas kieroileva, alaisiaan kusettava ja puolisoaan pettävä yritysjohtaja ei kunnolliseksi muutu, vaikka miten paljon tienaisi.