70% miehistä on alistettuna parisuhteessa.
Jatkakaa samaan malliin naiset.Itse tykkään paneskella nettideittejä, treenailla ja tietty matkustella.Mukava käydä hyvällä porukalla katsomassa urheilua euroopassa.Samaan aikaan alistetut ovat mökkitalkoissa, tai palvelevat muuten omaa naistaan.Suhteen loputtua alistetut miehet itkevät menetettyä naistaan ja kertovat miten ovat kulisseissa saaneet nauttia omasta rukkasestaan runkun merkeissä.Nainen on ihan "sattumalta" löytänyt heti erottuaan uuden miehen.Mahtavaa katsella miten miehet pilaavat elämänsä keskinkertaisen naisen kyytiläisenä statuksen ja pelon takia.Naisille nostan kyllä hattua, tuntuu varmasti hienolta kuohia mies ja heittää nyytit lasipurkkiin anopin yöpöydälle.
Kommentit (49)
Ihan varmasti on moni nainenkin ns nyrkin ja hellan välissä. Toiset on alistuvampia kuin toiset. Ja joillekin se rooli on täysin ok. Ja jos ei sitä roolia halua, niin omaa tyhmyyttä se on ottaa "alistava" kumppani.
Vierailija kirjoitti:
Vai niin,onpas kurjaa. Jos kurja elämä ei ole olisi vaimon syytä, olisi se varmaan äidin vika. Valinta on miehen. Onneksi minä en tunne tuollaisia miehiä, vaan elämäänsä tyytyväisiä onnellisia ja tasapainoisia miehiä.
Miehille aina huijataan toi "valinta on miehen" kortti, mutta liian moni tietää totuuden.Mies ei valitse yhtään mitään, vaan nyökyttelee/myötäilee naistaan, jotta on kirjojen mukainen hyvä mies.Jos mies kehtaisikin alkaa vastustamaan naistaan, löytäisi mies itsensä asumassa yksiössä.Ei tästä voi naisia syyttää yksistään.Monet miehet tarvitsevat parisuhteen tuoman statuksen sukulaisiaan/kavereita varten.Samoin elintaso laskee roimasti, jos velalla ostettu rivari vaihtuu velalla ostettuun yksiöön.Kun nainen saa kuohittua miehen ja tietää ettei mies voi suhteesta lähteä, on nyyttien osoite anopin yöpöydän lasipurkkiin alkanut.Itse nautin kun näen näitä nurkkaan ajettuja miehiä.Oma on valinta :D
Piti vähän kaivella foorumilta, mutta tässä on joku kiteyttänyt melko hyvin tämän asian.
Jos itsevarmuus on naisten muotisana, on toinen tunnettu muotisana "itsetunto", jonka merkitys on kääntynyt täysin päälaelleen; "hyvän itsetunnon mies" on se joka antaa naiselle kaikessa periksi, "huonon itsetunnon mies" taas on se, joka uskaltaa kyseenalaistaa naisten toiminnan ja ajattelun epäkohtia, eikä suostu olemaan naisen heittopussina. Mikä monelle on jo selvinnyt, on se miten naisella on täysin oma puheenpartensa, joka voi ulkoisesti samoista sanoista ja lauserakenteista huolimatta erota paljonkin merkityksiltään ihmisten kielestä. Esim. "Sä oot katkera" sanotaan silloin, kun nainen itse on katkera siitä, että mies on väittelyssä tai riitelyssä osunut ja upottanut. Samoin vielä suositumpi, keittiö- ja pop-psykologinen höttötermi, "itsetunto" toimii yleensä naisten maailmassa kaiken mittarina, ja tästä nousee myös varsin usein ns. buzz wordiksi naisen kanssa asioidessa. Tämä yleensä merkitsee sitä, että vässyköillä jotka hyppäävät naisen pillin mukaan, tekevät ja kestävät kaiken naurettavan paskan mitä nainen heille syytää, on tällöin "hyvä itsetunto". Sitä vastoin jos miehellä on oma tahto tai hän vieläpä osoittaa mieltään naisen mielivaltaa vastaan, on tällöin miehellä "huono itsetunto". Kyse on kontrollista, tai taikasanasta jota hyvin koulutettu puudeli mies tottelee häntä heiluen. Otetaan esimerkiksi tilanne jossa nainen on heittänyt miestä läjällä paskaa naamaan. Mitä sanoo hyvällä itsetunnolla varustettu mies? "Ai että kulti! Onpa upeaa!!!" Kun taas ns.huonolla itsetunnolla varustettu sanoo yleensä jotain täysin päinvastaista. "Olla mies" taas tarkoittaa yleensä kahta asiaa: yksilön kohdalla se on sama kuin olla juuri sellainen mies minkä nainen haluaa (salaisissa unelmissaan, eli jotta voisit täyttää sen paikan, sinun tulee osata lukea ajatuksia tai "aistia fiboja"), tai yleisesti, hyvin koulutettu mies joka on sitten käyttövalmis hänet valitsevalle naiselle."
Täällä yksi mummeli peesaa ap:tä. Olen seurannut nykyavioliittoja ja kyllä moni mies on puun ja kuoren välissä, kun vaimoa ja lapsia pitää passata, kun vaimo harrastaa tai on kipeä tai väsynyt.
Moni mies jaksaa lasten takia, moni sairastuu strtessin seurauksena ja ottaa hatkat heti, kun lapset ovat isoja.
Mieheni kanssa olemme ihmetelleet, että miten isät jaksavat.
Hyvät vaimot, alkakaa jakamaan niitä kotitöitä tasapuolisemmin, niin varmasti teidät palkitaan uskollisuudella ja rakkaudella.
t. lähes 50 v yhdessä.
Vierailija kirjoitti:
Täällä yksi mummeli peesaa ap:tä. Olen seurannut nykyavioliittoja ja kyllä moni mies on puun ja kuoren välissä, kun vaimoa ja lapsia pitää passata, kun vaimo harrastaa tai on kipeä tai väsynyt.
Moni mies jaksaa lasten takia, moni sairastuu strtessin seurauksena ja ottaa hatkat heti, kun lapset ovat isoja.
Hyvät vaimot, alkakaa jakamaan niitä kotitöitä tasapuolisemmin, niin varmasti teidät palkitaan uskollisuudella ja rakkaudella.
t. lähes 50 v yhdessä.
Jakakaa niitä kotitöitä tasaisemmin = nainen tekee kaiken? Yleensä perheessä / parisuhteessa se, kumpi on terve, hoitaa kotitöitä enemmän. Muuten tasaisesti.
T. Parisuhteessaan onnellinen MIES, joka ei tajua ap:n eikä lainaamansa kirjoittajan harhoja
Vierailija kirjoitti:
t. lähes 50 v yhdessä.
Itse oon mies ja kävin töikseni ihmisten kotona yli 10 vuotta. Usein tuli vastaan semmoisia niin viimeisen päälle tiptop koteja, että hyvä kun hengittää uskalsi, ettei vaan sotke mitään. Voin kuvitella että ei ainakaan miehen elämää mukaillut tuollainen elämä ollenkaan, vaan mies on vaan vikissyt ja nainen määrää talossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lähes 50 v yhdessä.
Itse oon mies ja kävin töikseni ihmisten kotona yli 10 vuotta. Usein tuli vastaan semmoisia niin viimeisen päälle tiptop koteja, että hyvä kun hengittää uskalsi, ettei vaan sotke mitään. Voin kuvitella että ei ainakaan miehen elämää mukaillut tuollainen elämä ollenkaan, vaan mies on vaan vikissyt ja nainen määrää talossa.
Enemmän kotikasvatuksesta kiinni. Yllättävän monessa pariskunnassa mies on nipo ja vaimo hunsvotti 😂
Siis kuka käyttää kuohitsemista vertauksena normaalista perhe-elämästä, jossa molemmat puolisot kantavat vastuun? Aiheuttavatko kotityöt ja perhevastuut ap:lle potenssiongelmia?
Treni Bolone kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vai niin,onpas kurjaa. Jos kurja elämä ei ole olisi vaimon syytä, olisi se varmaan äidin vika. Valinta on miehen. Onneksi minä en tunne tuollaisia miehiä, vaan elämäänsä tyytyväisiä onnellisia ja tasapainoisia miehiä.
Miehille aina huijataan toi "valinta on miehen" kortti, mutta liian moni tietää totuuden.Mies ei valitse yhtään mitään, vaan nyökyttelee/myötäilee naistaan, jotta on kirjojen mukainen hyvä mies.Jos mies kehtaisikin alkaa vastustamaan naistaan, löytäisi mies itsensä asumassa yksiössä.Ei tästä voi naisia syyttää yksistään.Monet miehet tarvitsevat parisuhteen tuoman statuksen sukulaisiaan/kavereita varten.Samoin elintaso laskee roimasti, jos velalla ostettu rivari vaihtuu velalla ostettuun yksiöön.Kun nainen saa kuohittua miehen ja tietää ettei mies voi suhteesta lähteä, on nyyttien osoite anopin yöpöydän lasipurkkiin alkanut.Itse nautin kun näen näitä nurkkaan ajettuja miehiä.Oma on valinta :D
Justhan kerroit itse valinneesi "nettideittien paneskelun, treenailun ja matkustelun", joten miten muka mies ei voi valita?
Vierailija kirjoitti:
Siis kuka käyttää kuohitsemista vertauksena normaalista perhe-elämästä, jossa molemmat puolisot kantavat vastuun? Aiheuttavatko kotityöt ja perhevastuut ap:lle potenssiongelmia?
Äläs nyt, aloittaja on keksinyt (lukenut jostain?) omasta mielestään hienon metaforan ja veikkaanpa, että saamme nyt kuulla sen muutaman kuukauden ajan jokaisessa parisuhdeaiheisessa keskustelussa.
Milloin aletaan puuttumaan naisten harrastamaan henkiseen väkivaltaan? Kouluissa sitä tytöt jo keskenään opettelee käyttämään, mutta opettajathan ummistaa sille silmänsä.
No täällä taas toinen 50 v mummeli sanoo, et olkaa sitten menemättä naimisiin, herraisä. Täydellinen win-win-tilanne. No woman, no cry. Ei tuhnuisia ihmissuhdesotkuja, ei burn-outeja, vain vapaita, onnellisia ihmisiä ja onnellisia perheihmisiä. Näinhän se hyvänen aika kuuluu ollakin. Ne menee naimisiin, jotka siitä pitävät.
Ja ei sitä tarvitse av-palstalle tulla kuuluttelemaan sitä omaa naimattomuutta. Ei tarvitse. Kuulutukset ottaa kihlapari ja sekin tapahtuu yleensä kirkossa, ei av-palstalla. Vai onko tämäkin jo ehtiny muuttumaan? Av-mammoiltako se nykyään lupa pyydetään kaikkeen, jopa naimatta jättämiseen? Kyllä on pillujen valta uskomaton. Mut niinhän se on ollut aina.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lähes 50 v yhdessä.
Etkä sitten sen vertaa 10 vuodessa oppinut, että olisit älynnyt että mies voi yhtä hyvin olla se siisteysfriikki. Varmaan kävit avaamassa viemäriputkia? Sellaiseen hommaan voisi sinulla äly juuri ja juuri riittää, tuosta kommentistasi päätellen.
Vierailija kirjoitti:
t. lähes 50 v yhdessä.
Eli sinusta miehen EI pitäisi hoitaa töitä kun vaimo on sairas tai väsynyt? Miksi ihmeessä ei?
Se sinun ukkosi on saamaton nahjus, jos se musertuu stressin alle siksi, että joutuu laittamaan ruokaa kun olet sairas. Näköjään pidät miehiä posliiniesineinä jotka pirstutuvat normaalin elämän paineiden alle. Ei käy kateeksi sitä ukkoparkaasi.
Vierailija kirjoitti:
Milloin aletaan puuttumaan naisten harrastamaan henkiseen väkivaltaan? Kouluissa sitä tytöt jo keskenään opettelee käyttämään, mutta opettajathan ummistaa sille silmänsä.
Ei tälläistä päivää ole näköpiirissä.Puhutaan ääneen miten mies alistaa vaimoaan, pettää ja saattaa vielä päälle olla hitusen väkivaltainen.Mutta naisten kohdalla tälläistä ei koskaan tapahdu, koska Ismo vaan haluaa tehdä kaiken naisen pillin mukaan.Ylempänä joku nillitti miten mies ei muka voi valita, kun minäkin voin.Itselläni on käynyt tuuri ja perinyt rahaa+kaksi asuntoa.Tämä onneksi mahdollistaa itselleni omasta elämästäni päättämisen.Jos olisin velkaantunut muutaman lapsen isä, voisi minua käyttää paljon paremmin hyväksi.Nettideiteissä olen havainnut miten naiset hakevat kilttejä miehiä.Ymmrrän kyllä täysin miksi :)
Homma lähtee ns kätöstelemään jo ennen lapsia ->
Poikamiehenä ollessa saattoi tulla soitto: "Mä ja Masa ollaan lähdössä kalaan/pussikaljalle/terassille/autorassaamaan/whatevö...noin 30 min kuluttua. Ehditkö mukaan!?" -> ja eikun messiin ja hyvää menoa tiedossa vähintään seuraavaksi 6 tunniksi, tai pariksi päiväksi. Tai kolmeksi, who cares erityisesti lomalla.
Kun nainen ilmestyy kuvioon, niin 30 min varoitusajalla ei todellakaan kukaan lähde mihinkään, vielä vähemmän tiettymättömäksi ajaksi. Eikä edes monen päivän varoitusajalla, sillä Masan ja Repan ovat muutenkin epäsoveliasta seuraa naisen mielestä ja niistä pitää hankkiutua eroon joten he eivät saa enää tulla edes 5 min varoitusajalla jauhamaan sontaa. Tilalle naisen kaverin Mirkun & hänen miehensä Keijon seurassa sivistynyttä parisuhdekaffitteluiltaa. Et välitä edes Keijon seurasta koska hän vaan on niin erilaisesta maailmasta postimerkkikoelmineen. Mutta sinun pitää sietää häntä, koska Mirkku on naisesi paras kaveri lapsuudesta asti ja et voi olla junttiepäsosiaali ja nolata itseäsi, tai mikä kauheampaa, naistasi kaverinsa silmissä.
Niin, ja se vaatekaapinkin sisältö meni uusiksi. Vanhat hyvät lököverkkarit tai reisitaskuhousuvarasto meni uusiksi, ne haisevat vanhan inttimäiskäritkin vaan katosi yhteenmuuton yhteydessä. Elvis/JimMorrison julistelippu myöskin hävisi mystisesti ja sait käskyn hävittää inttimuistosi vähintään näkymättömiin, kehystetty RUK-kurssijuliste saa väistyä rouvan MonetPicasso-töherryksen tieltä.
Ja sitten ne lapset...ei mulla muuta kuin se, että tuttavaperheen mies soittaa sadepäivänä "lapset ovat kärttyisiä, tulisko ne sinne tai teidän tänne niin saadaan kaveria niille...eikun parempi että annetaan rouvien sopia tää, varmuuden vuoksi. Ja pääsetkö lenkille parin päivän kuluttua" - herrajumala, kyseessä korkeakoulutetut miehet, vähintään esimiesasemassa olevia reservinupseereita yms vastuullisuuden ilmentymiä mutta eivät uskalla sopia lasten keskinäisiä kaveruusiltoja rouvainsa selän takana!
(tarinan henkilöt ovat fiktiivisiä malleja mutta tapahtumat todellisia eri henkilöiden toimesta...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
t. lähes 50 v yhdessä.
Etkä sitten sen vertaa 10 vuodessa oppinut, että olisit älynnyt että mies voi yhtä hyvin olla se siisteysfriikki. Varmaan kävit avaamassa viemäriputkia? Sellaiseen hommaan voisi sinulla äly juuri ja juuri riittää, tuosta kommentistasi päätellen.
Kyllä ne miehet monesti sanoikin, että vaimo suuttuu jos tulee sotkua yms. En sitä ala sen tarkemmin täällä tilittämään mitä tein, mutta ei ollut viemärihommia ja ei tuo sinunkaan kommenttisi kovin älykäs ole, kun et mitään muuta kuin ad hominemia keksi.
Voitko laittaa Linkin tutkimukseen?