Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suutahtiko nainen aiheesta vai turhaan?

Vierailija
02.07.2016 |

Hän tuli suihkusta pelkkä pyyhe päällään, asetteli sen pyyhkeen sängyn päälle ja meni sen päälle mahalleen kännykkäänsä räpläämään. Minä näin tilaisuuteni tulleen ja laitoin naamani hänen pakaroidensa väliin ja "päristelin moottoriveneellä". Nainen pahoitti mielensä tästä poikamaisesta kujeilustani. Oliko aiheellista?

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

OT, mutta oliko Axlinkin rikostelu poikamaista kujeilua? Olen aika varma, että oli... Pojat poikia!

Vierailija
2/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eipä tuo nyt ainakaan romanttista ollut. Ehkä hän olisi toivonut miehekkäämpää kosketusta? Mutta tuskinpa tuosta nyt pitkäksi aikaa voi harmitus jäädä päälle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän meni varmaan uudelleen suihkuun huuhtelemaan miesbakteerit pois.

Vierailija
4/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
5/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Elinikäinen porttikielto. Et enää ikuna saa päristellä kyseistä naista.

Vierailija
6/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

:) odotukset eivät kohdanneet todellisuutta... sarjassamme naisen kanssa.

Vierailija
7/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No oli aiheellista. Ei toisiin päristellä!

Vierailija
8/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

OT, mutta oliko Axlinkin rikostelu poikamaista kujeilua? Olen aika varma, että oli... Pojat poikia!

Tekikö aloittaja jonkin rikoksen, minulta meni ihan ohi?

Vierailija
9/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi helkkari! Vain keskenkasvuinen ääliö tekee noin. Naiset kaipaavat romantiikkaa ja liehittelyä, ei typeriä kaverivitsejä. Jos haluat naisen syttyvän, ole herrasmies!

Vierailija
10/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vitsiäk vain? kirjoitti:

No eipä tuo nyt ainakaan romanttista ollut. Ehkä hän olisi toivonut miehekkäämpää kosketusta? Mutta tuskinpa tuosta nyt pitkäksi aikaa voi harmitus jäädä päälle.

Joo, mäkin ajattelin hakea avovaimolle lähestymiskieltoa ja haastaa sen oikeuteen seksuaalisesta häirinnästä ja itsemääräämisoikeuden loukkaamisesta, kun se fudismatsia katsellessani laittoi kätensä haaroihini.

Väärällä tavalla ja ihan väärään aikaan. Oloni on likainen , loukattu ja hyväksikäytetty.

Vaimoke saa lisäksi maksaa vääränlaisesta ja -aikaisesta koskemisestaan johtuneista traumoista aiheutuvat psykiatrikäyntien kulut kokonaisuudessaan.

Pysykää kovina, veljet.

Vierailija
11/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi helkkari! Vain keskenkasvuinen ääliö tekee noin. Naiset kaipaavat romantiikkaa ja liehittelyä, ei typeriä kaverivitsejä. Jos haluat naisen syttyvän, ole herrasmies!

Eli aloittajan toiminta olisi ollut ok , jos olisi ensin sytyttänyt tuoksukynttilät ja heitellyt sängylle ruusun terälehtiä? Ok.

Vierailija
12/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos hän ei tykännyt siitä, niin hän ei tykännyt siitä. Ja sillä siisti.

Meillä kaikilla on oikeus tulla kosketetuksi vain tavalla, jolla toivomme itseämme kosketettavan. Ei muuten.

Eli joo, aihetta oli jos ei tuosta kerran pitänyt. Pahoittele ja ota opiksi. Lupaa että toista kertaa et tee hänelle tuollaista. Minustakin olis inhottavaa, jos en saisi kotonani maata alasti rauhassa ilman että tarvii pelätä toisen varoittamatta tuuppaavan naamansa perseeseeni.

Vierailija
13/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

No se ei ollut kovin eroottista. Kenties kuitenkin haluat että välillänne on eroottista virettä?

Vierailija
14/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasittava muija tuommoinen on. Kaikesta pitää pahottaa mielensä.

Vierailija
15/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

En suuttuisi, mutta olisi vaikea nähdä sua enää seksimielessä, vaikutti niin epämiehekkäältä et halut menisivät.

Vierailija
16/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekikö aloittaja jonkin rikoksen, minulta meni ihan ohi?

Soitti toisen persettä ilman lupaa.

Vierailija
17/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli tämän ap ääliön Tilannetaju...ei hyvää päivää!

Vierailija
18/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ilmeisesti tunne tyttöystävääsi kovin hyvin? Jos tuollaista tekee, pitää olla jokin ennakkokäsitys toisen reaktiosta. Minä voisin kuvitella oman poikaystäväni tekevän jotain tuollaista, ja itse suhtautuisin huumorilla. Ollaan siis sellainen rennon rempseä pariskunta siinä määrin, että se voi jonkun mielestä olla mautontakin, mutta ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat erilaisia.

Vierailija
19/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vitsiäk vain? kirjoitti:

Pysykää kovina, veljet.

Ehdottomasti. Pysykää kovina. Nam!

Vierailija
20/31 |
02.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et ilmeisesti tunne tyttöystävääsi kovin hyvin? Jos tuollaista tekee, pitää olla jokin ennakkokäsitys toisen reaktiosta. Minä voisin kuvitella oman poikaystäväni tekevän jotain tuollaista, ja itse suhtautuisin huumorilla. Ollaan siis sellainen rennon rempseä pariskunta siinä määrin, että se voi jonkun mielestä olla mautontakin, mutta ymmärrän kyllä, että ihmiset ovat erilaisia.

Luulin tuntevani hänet hyvin tämän asian suhteen, ja siksi reaktio yllättikin. Voisiko olla niin, että hän oli puhelimellaan viestittelemässä jonkun muun miehen kanssa ja siksi hätääntyi ja veti herneen nenään? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi kuusi