Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi etenkin radiotoimittajat nykyään itkupillejä?

Vierailija
20.06.2016 |

Miksi nykyään etenkin radiotoimittajat/juontajat ovat kauheita itkupillejä jos saavat hieman palautetta?

Laitoin retroperjantai ohjelman juontajalle palautetta jonka tämä luki ilkeilevään sävyyn jättäen osan palautteesta lukematta ja muuttaen hieman antamaani palautetta sitä lukiessaan ja naljaili perään.

Olen vuosia laittanut palautetta niin hyvää, kuin huonoakin radiotoimittajille ja vasta viime vuosina on alkanut tämä palautteelle julkisesti nauraminen ja kriittisen palautteen antajille kettuilu lähetyksissä.
Aikaisemmin on palautteeseen suhtauduttu asiallisesti ja se otettu huomioon ohjelmaa tehdessä jos se on ollut aiheellista mutta koskaan ei ole tarvinnut aikaisemmin kuunnella tällaista itkupilli pelleilyä, kuin nykyään.

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa. Etköhän nyt ihan inasen yleistä.

Olen Ylen toimittaja (radio,tv,netti), ja saan koko ajan palautetta, josta valtaosa on nimetöntä vittuilua. Silti ihan jokaiseen palautteeseen - jos mukana on oikea ja toimiva sähköpostiosoite, likikään kaikissa nimittäin ei ole - vastaan aina asiallisesti. Ei tulisi mieleenkään alkaa palautetta julkistaa, johan tuo nyt on ainakin eettisesti väärin.

Tuollainen toiminta, mistä sinä kerrot kielii, ettei kyse ole ammattilaisesta. Jokainen, joka päätyy pölöttään radioon ja kutsumaan itseään toimittajaksi ei ole toimittaja.

Toinen juttu, mikä ehkä selittää muutoksen on, että sinun palautteenantotapasi on muuttunut vuosien mittaan ikäväksi. Ole rehellinen itsellesi ja mieti asiaa. Olen nimittäin ainakin itse huomannut saamastani palautteesta, että someaika on saanut ihmiset kirjoittamaan - puhun siis nimettömästä palautteesta - todella ilkeästi ja aggressiivisesti. En sano, että sitäkään saisi lukea ääneen lähetyksessä, mutta ehkä se osin selittää tuollaisen koston.

Vierailija
2/39 |
20.06.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toinen juttu, mikä ehkä selittää muutoksen on, että sinun palautteenantotapasi on muuttunut vuosien mittaan ikäväksi. Ole rehellinen itsellesi ja mieti asiaa. Olen nimittäin ainakin itse huomannut saamastani palautteesta, että someaika on saanut ihmiset kirjoittamaan - puhun siis nimettömästä palautteesta - todella ilkeästi ja aggressiivisesti. En sano, että sitäkään saisi lukea ääneen lähetyksessä, mutta ehkä se osin selittää tuollaisen koston.

Palautteeni on ollut samanlaista pitkään ja olen antanut sen samanlaisella tavalla.

Teen itse asiakaspalvelutyötä joten olen pitänyt huolen siitä, että lähetän myös usein postiivista palautetta jos siihen on aihetta. Liian harva kiittää tai kehuu mutta moni haukkuu joten yrität omalta osaltani korjata tätä asiaa mutta laitan kuitenkin ei kehuvaa tai ylistävää palautetta jos siihen on aihetta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
05.07.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tuota ohjelmaa tee mieli muutenkaan kuunnella, kun ohjelman juontaja kuvittelee olevansa isokin tähti kehuen monta kertaa lähetyksen aikana, kuinka hän on jossain tapahtumassa mukana vaikka se ei ketään kiinnosta. Ihmiset ovat kuunnelleet hänen ohjelmaansa sen musiikin takia eivätkä suinkaan tämän juontajan takia.

Onneksi kaikki näistä kappaleista löytyy youtubesta tai spotifystä joten ei tarvitse tämän juontajan ohjelmaa edes kuunnella.

Vierailija
4/39 |
05.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö se soittaa joka lähetyksessä sen surkean ilmeisesti kavereiden kappaleen joka ei muuten saisi radiosoittoa lainkaan? :-D

Youtubesta soimaan "Remember The 90's" eikä tarvitse kuunnella tämän radiotoimittajan turhia ja lapsellisia lätinöitä.

Vierailija
5/39 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vieläkö se soittaa joka lähetyksessä sen surkean ilmeisesti kavereiden kappaleen joka ei muuten saisi radiosoittoa lainkaan? :-D

Samasta surkeasta retroperjantain juontajasta kyse. Kuvittelee ilmeisesti olevansa kovakin DJ :-D

Moni muukin ihmetellyt miksi se sitä samaa täyttä sontaa olevaa rallatusta soittaa joka lähetyksessä ja kuvittelee olevansa vitsikäs sitä soittaessaan :-D

Vierailija
6/39 |
12.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pata kattilaa soimaa...itse tulet tänne anonyymisti itkemään saamastasi palautteesta ylen toimittajalta. Ennen oli anonyymit trollit paljon kovempia, vasta viime vuosina alkaneet itkeä netissä saamaastaan kritiikistä

Vierailija
7/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pata kattilaa soimaa...itse tulet tänne anonyymisti itkemään saamastasi palautteesta ylen toimittajalta. Ennen oli anonyymit trollit paljon kovempia, vasta viime vuosina alkaneet itkeä netissä saamaastaan kritiikistä

Taisimme saada itse kyseisen toimittajan tänne keskustelemaan kanssamme :-D

AP taisi juuri saada sinulta samantyylisen lapsellisen vastauksen antamaansa palautteeseensa.

Onneksi ei tarvitse retroperjantaita enää kuunnella.

Vierailija
8/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehuihan tämä retroperjantain juontaja olevansa taas keikalla siellä ja täällä.

Mitäköhän soitinta tämä juontaja soittaa näillä keikoillaan? ysärihittejä iPhonesta? :-D

Vierailija
9/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan siitä että radiossa voi pölähtää nykyisin kuka tahansa joka rakastaa omaa ääntään. Onhan tuo kaukana journalismista tuo nykyinen kaupallisten radioiden meno.

Vierailija
10/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

9 korjaa: pölähtää = pölöttää

Vierailija
11/39 |
03.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmaan siitä että radiossa voi pölähtää nykyisin kuka tahansa joka rakastaa omaa ääntään. Onhan tuo kaukana journalismista tuo nykyinen kaupallisten radioiden meno.

Totta =( Nyt jokainen toimittaja joka osaa valita soittolistalta musiikkia on olevinaan keikkaileva DJ ja ammattitoimittaja. Ammattilainen kestäisi kritiikin mutta nämä nykyiset toimittajat selvästikään eivät.

Vierailija
12/39 |
05.09.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti tämä "toimittaja" joka on selvästi löytänyt tämän keskustelun lähettää meille terveisiä perjantain lähetyksessä :-D

Voit vaikka puhua niin kappaleiden päälle, kun luulet tämän olevan yhä tarpeellista kuten 20-30 vuotta sitten.

Vierailija
13/39 |
22.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi spotifystä löytyy ysäri playlistejä niin ei tarvitse kuunnella tämän turhan juontajan mukahauskoja juttuja. 

Vierailija
14/39 |
31.10.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotta tämä toimittaja saisi olla taas lisää esillä on hän läntännyt oman naamansa retroperjantai levyn kanteen:

http://dizw242ufxqut.cloudfront.net/images/product/music/album/image5/r…

Vaikka ei ole ollut mitenkään mukana yhdenkään levyllä olevan kappaleen teossa niin oma naama kanteen.

Vierailija
15/39 |
01.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppelista

Vierailija
16/39 |
02.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi spotifystä löytyy ysäri playlistejä niin ei tarvitse kuunnella tämän turhan juontajan mukahauskoja juttuja. 

Useampiakin ja pystyt kappalettakin vaihtamaan jos kohdalle osuu sellainen josta ei pidä joten ei tarvitse tämän toimittajan ohjelmaa kuunnella lainkaan :-)

Vierailija
17/39 |
04.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään taas tämä itkupilli juontaja äänessä. Kuvittelee varmasti taas olevansa kovakin DJ :-D

Vierailija
18/39 |
11.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tänään taas tämä itkupilli juontaja äänessä. Kuvittelee varmasti taas olevansa kovakin DJ :-D

Oli jo aamulla radio novalla puhumassa itsestään :-D Hänellä on ilmeisesti jo niin suuret kuvitelmat itsestään, että hänen täytyy myös esittää jotain toista rooliakin. Voiko enää säälittävämmäksi mennä.

Vierailija
19/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useampiakin ja pystyt kappalettakin vaihtamaan jos kohdalle osuu sellainen josta ei pidä joten ei tarvitse tämän toimittajan ohjelmaa kuunnella lainkaan :-)

Kiitos vinkistä. En aikaisemmin ole Spotifyä käyttänyt mutta nyt meni testiin sillä olen minäkin täysin kyllästynyt tähän retroperjantain minä minä lässyttäjään.

Vierailija
20/39 |
14.11.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

LOL Nyt tämä "DJ" on oikein olevinaan huippusuosittu:

http://www.iltasanomat.fi/viihde/art-2000001141415.html

Tai jopa eurodance-dj:

http://www.voice.fi/musiikki/millainen-on-eurodance-dj-n-tyopaiva-katso…

Ei ristus :-D